Трудно проговаряне - тема 23

  • 111 813
  • 774
# 240
Синът ми е на 3,10 г. До 3 г. почти не обелваше дума. Почна да казва по някоя думичка на английски език. В Карин дом ходим на терапия от 2-3 месеца при психолог и логопед. Те са на мнение, че детето е хиперактивно и с дефицит на внимание. Консултацията с невролог я ползвам за да установи дали забавената реч е следствие на неврологичен проблем, макар че аз не виждам такива симптоми. Таях надежда да се докаже хиперактивност (той си има симптомите), но доколкото разбирам никой няма да се наеме с нещо подобно. В Св. Никола предположиха ГРР.
Виж целия пост
# 241
В Св. Никола предположиха ГРР.
Не е ли много общо това тяхно мнение? А ЕЕГ правили ли сте? Писах ви на лични, ако не ви притеснява
Виж целия пост
# 242
Аз знаех, че в Св. Никола не биха потвърдили ХАДВ защото най-малкото е неврологично състояние. Плюс това детето е много малко за да се установи, но си има типичните симптоми и си личи по време на сесиите с психолога и логопеда.
Виж целия пост
# 243
А как се установява Хиперактивност?Кога може да се установи и има ли някакво значение от това?Какво е ГРР ?Защото ние ходихме на невролог и той нищо не каза.Прегледа беше само за реакциите ,почуква го с чукчето, кара го да си вдига крака, ръце и това беше.Той физически е добре няма проблеми , но има неща като за Хиперактивност.Както писах не може изобщо да стои мирен, иска да му се обръща постоянно внимание, ако правя нещо друго започва целенасочено да прави бели ,за да го забележа ..Иначе си работи, когато му дам задачки, но при условие че го гледам. Понякога не осъзнава грешките си приема всичко за игра.
Виж целия пост
# 244
Същата работа. Чак ме е яд, че отидохме и чакахме за невролог. Изписа хомеопатия колкото да напише нещо. Поне потвърди, че хиперактивност и дефицит на внимание към 7 година се доказва, което предположих и аз. И сега ... пак до кривата круша. Всеки казва, че правим всичко каквото трябва и в същото време лепват генерализирано разтройство на развитието - ГРР.
Виж целия пост
# 245
 Благодаря, просто не го бях срещала това наименование.И мен това ме притеснява, никой нищо не ти обяснява , не ни казва това е.Аз още повече се притеснявам, че заминаваме в Германия .А няма какво да им кажа конкретно.В градината ,педиатъра казват- хиперактивен е, ще го израсте и толкова.Дано там са по-уредени нещата и да ни насочват.
Виж целия пост
# 246
DisappointedDisappointed Здравейте аз съм нова и нямам представа тук ли трябва да пиша  или някъде другаде. Предварително се извинявам.
 Моя син  е на  2г. и 9 месеца и единственото което казва е звучите на 5-6 животни , нещо подобно на "чао" при сбогуване и нещо като "боу-боу" когато иска нещо.Първо ходихме на психолог ,малкия беше на 1г. и половина и казаха ,че не виждат никакъв проблем ,че това се случвало вече много често и децата проговаряли все по трудно , казаха ни да отидем на невролог. Решихме да не го водим веднага и изчакахме до 2г. и 8месеца. При невролога му направиха  ЕЕГ , и казаха ,че всичко е наред  предписа ни само омега 3 и Брейн Бустер (пие го вече 1 месец ).
   Притесняваме също това ,че не иска да ми посочи нещо, когато му говоря сякаш не ме чува ,но ако му пусна любима песен на телефона на много тихо и го скрия ,той го открива сам. Имам нужда от помощ , незнам какво да правя Sad Disappointed
 
Виж целия пост
# 247
Благодаря, просто не го бях срещала това наименование.И мен това ме притеснява, никой нищо не ти обяснява , не ни казва това е.Аз още повече се притеснявам, че заминаваме в Германия .А няма какво да им кажа конкретно.В градината ,педиатъра казват- хиперактивен е, ще го израсте и толкова.Дано там са по-уредени нещата и да ни насочват.
Към какво очаквате да Ви насочат?
Логопед и психолог, каквато и да е диагнозата, все към това насочват.
Виж целия пост
# 248
момичета
съжалявам че го пиша, но освен да се пише тука в тази тема е много  хубаво и  най-важното полезно за всички вас да се чете какво е писано.

иначе се налага 999 пъти стари членове като мен да повтарят едно и също и то е - че ако до 7 години няма наистина преимуществени признаци за това, че детето е в аутистичния спектър, му слагат генерализирано разстройство от неустановен произход. Една щадяща диагноза която дава на детето буферен период за да се види накъде ще тръгне в следствие на собствените си заложби и капацитет и  и успешността на подбраните терапии.
След седмата година вече при тръгване в първи клас се определя нивото му което ясно показва има ли само чисто вербални затруднения с запазен интелект или за по-дълго отива в графа генерализирани разстройства.

моля ви нека престанем да го дъвчем това нещо страница след страница, вече става досадно.

продължавам се защото не мога да спра до тук, не заради вас, а заради децата и заради един- двама които се надявам да ме прочетат и да ме разберат правилно и ясно.

не се концентрирайте в това да ви кажат какво точно му има на детето. Често в последните години сред децата със СОП има много деца на които им няма нищо конкретно  но те все пак не са като другите деца. Имат отклонения. Ако чакате точно да детектират проблема ( след като ЕЕг и невролог са ви казали че е без отклонения по физиката ) и да ви кажат какво да правите само си губите времето и най-важното времето на вашето дете. Запомнете - то няма много време . Изостава с всеки ден, а наваксва много бавно. Не се занимавайте с дреболии , концентрирайте се върху важните неща.
Виж целия пост
# 249
Благодаря, просто не го бях срещала това наименование.И мен това ме притеснява, никой нищо не ти обяснява , не ни казва това е.Аз още повече се притеснявам, че заминаваме в Германия .А няма какво да им кажа конкретно.В градината ,педиатъра казват- хиперактивен е, ще го израсте и толкова.Дано там са по-уредени нещата и да ни насочват.
Към какво очаквате да Ви насочат?
Логопед и психолог, каквато и да е диагнозата, все към това насочват.
Да, това е ясно.Ние и сега го правим, не знам ефект дали има.На мен притесненията са ми социализацията му.Защото при говора не е чак толкова назад- за това и логопеда казва, че проблем няма.Но когато е на градина не може да общува с деца, не се заиграва като тях, не участва в техните игри.Той го вижда това и не се чувства добре, и му избива на хиперактивност да бяга и скача, защото там се чувства сигурен.Според мен няма нужда от индивидуална работа, а колкото да се научи да работи в екип с деца. Учителите казват не можем да помогнем ,защото някой трябва само него да гледа .
_re_ge благодаря за коментара.Извинявам се наистина не прочетох нищо назад.Просто видях темата и се включих.Ще  се поправя като ми остане време .Lips
Виж целия пост
# 250
Как успявате да дадете рибеното масло?
Пробвам да смесвам с храната, но пак го усеща. В чист вид да не говорим..
А 5 мл дневно си е количество.
Виж целия пост
# 251
Аз намерих такава омега, която да давам само 1 мл. дневно и няма гаден мирис на риба. Пробвах към 5 вида и само тази успях да дам в чист вид, чак му харесва.
Скъпа е, но съм доволна.
Виж целия пост
# 252
Как успявате да дадете рибеното масло?
Пробвам да смесвам с храната, но пак го усеща. В чист вид да не говорим..
А 5 мл дневно си е количество.
Не успявам и не давам
Виж целия пост
# 253
Моето дете приемаше ескимото, сега вече и други марки. Допадна и вкуса му. Има желирани дражета на някои фирми, пробвайте от тях.
Виж целия пост
# 254
Аз намерих такава омега, която да давам само 1 мл. дневно и няма гаден мирис на риба. Пробвах към 5 вида и само тази успях да дам в чист вид, чак му харесва.
Скъпа е, но съм доволна.

Може ли да я покажеш? При моето дете няма проблем- давам и толкова. Но то миличкото какво ли не пие. Сега давам от тази, https://www.iherb.com/pr/Madre-Labs-Omega-3-Premium-Fish-Oil-No- … in-Softgels/62118 , но за по- нататък се спрях на тази https://www.iherb.com/pr/Nordic-Naturals-DHA-Xtra-Strawberry-100 … 60-Softgels/30241
Капсулите не са проблем, дъвче ги.
Има ли добавка/и, които да помагат при проблеми с преодоляването на артикулацията? Много трудно става ученето на звуците. "К" от лятото го мъчим и нищо не се получава. Много рядко при упражненията се  чува, но в ежедневието никакво го няма. Замества го с "х" или "т".
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия