Пейпал - помощ - 13-та тема

  • 61 827
  • 738
# 60
Освен да им препратя тези имейли друго има ли какво да направя?

По отношение на PP – не, няма.

Защо чак утре ще можеш да се свържеш с куриера? Мисля, че всички куриерски фирми имат денонощен customer support. Чрез кой куриер си пуснала пратката?

Много кофти история, наистина... Но на всеки може да му се случи да сгреши и да се подведе. Нервите са ти по-важни, щади ги! Hug
Виж целия пост
# 61
Куриера е DHL. Говорих с регионалния офис, казаха, че е извън работно време и нищо не могат да направят. Чак утре сутринта трябвало да се обадя на централния офис. Боже мили, в какъв филм са вкарах , направо не е истина
Виж целия пост
# 62
Добре, до коя държава пътува пратката, че ще пристигне толкова бързо?

Малко ми е странно това, което са ти отговорили от DHL. Ти на българския офис ли звъня?

Уф, то и с международния им офис комуникацията никак не е лесна. Държаха ме на телефона по половин час преди време, много са мудни и неефективни. Rolling Eyes
Виж целия пост
# 63
До Англия е пратката. Дали мога сега да се свържа с друг офис? Българския чак утре
Виж целия пост
# 64
Ами, да, пробвай с английския офис, поне нищо не губиш.

Само че има нещо друго – не знам как ще можеш да докажеш по телефона, че в действителност си подателят на пратката. Май е невъзможно. Rolling Eyes Т.е., прави са, като са ти казали българските служители, че трябва да изчакаш до сутринта, за да пуснеш заявка за отказ от доставката. Най-вероятно ще трябва да отидеш до техен офис...
Виж целия пост
# 65
Здравейте,

Скоро ми изтече картата и трябва да променя данните в Пейпал. Номера на картата е същия, променен е само секюрити кода и валидността. Не се ориентирах от първия пост, трябва ли да регистрирам втора карта или мога само да сменя данните на съществуваща вече карта в моя акаунт?
Мисля, че в стара тема съм срещала пост, в който пише, че може да се сменят само кода и датата на валидност без да се регистрира нова карта, но не съм сигурна и затова питам.

Благодаря предварително!
Аз винаги си сменям картата и изтривам старата за по-сигурно независимо дали номера е същият.Всъщност като се замисля даже не съм поглеждал дали съвпада новия номер на картата със стария.
Виж целия пост
# 66
Kittykat, какво стана? Успя ли да направиш нещо по казуса си?
Виж целия пост
# 67
Kittykat, какво стана? Успя ли да направиш нещо по казуса си?
Blаck Cat искам да ти изкажа огромни благодарности, на теб и другите, които се включиха снощи в темата! Ако не бяхте вие загубата ми щеше да е тройна! Успяхме да спрем пратката в Лондон, благодарение на своевременната реакция на софийския офис на DHL, точно ми се обадиха сега, че я връщат при мен. Пак не е приятна ситуацията, но можеше да е много по-зле! Вече ще бъда сто пъти по-внимателна! Още веднъж, хиляди благодарности!
Виж целия пост
# 68
Еее, браво! newsm18 Много се радвам, че развръзката е благополучна!

Аз още снощи си помислих, че ще успееш да я спреш – не ти го написах, за да не вдъхвам евентуални напразни надежди, ако нещата не се бяха развили OK.

Браво и на DHL, обаче. Преди време се бях пробвала да спра една пратка точно до UK, пусната със Speedy / DPD от България, но за съжаление, въпреки че пуснах заявлението цели 2 дни преди евентуалната дата на доставка в UK, пратката така и не беше спряна. Така че в случая реакцията на DHL явно е била светкавична и заслужават похвали.

И друг път – умната. Wink
Виж целия пост
# 69
Абсолютно, ще ми държи влага завинаги! Сън не ме хвана цяла нощ, цял ден място не можех да си намеря и накрая и на мен не ми се вярваше, че изходът ще  е положителен! Друг път първо ще се допитвам до вас Simple Smile Поздрави!
Виж целия пост
# 70
Браво! Много се радвам и аз.

На твое място, бих се опитала да се свържа с полицейски участък в района по дадения адрес и да подам оплакване за опит за измама.

Желая ти само успешни сделки и коректни купувачи занапред.
Не мисля, че има човек, дето поне веднъж в живота си да не се е парил.
Виж целия пост
# 71
Браво! Много се радвам и аз.

На твое място, бих се опитала да се свържа с полицейски участък в района по дадения адрес и да подам оплакване за опит за измама.

Желая ти само успешни сделки и коректни купувачи занапред.
Не мисля, че има човек, дето поне веднъж в живота си да не се е парил.

daniabc Много благодаря за милите думи Simple Smile ! И аз си мислех да проуча дали може да се направи нещо по въпроса, дали в Икономическа полиция или МВР. В момента събирам информация и ще направя каквото мога, било то и един човек да предпазя в бъдеще, пак ще е нещо!
Виж целия пост
# 72
Някой ще има ли търпението да ми обясни стъпка по стъпка ка да прехвърля пари от един сайт в моя пейпал? Може би на лични бележки, защото тук не виждам как ще стане.
Виж целия пост
# 73
Esmee, аз, честно казано, не разбирам и въпроса. Simple Smile
Виж целия пост
# 74
Имам регистрация в сайт. Работила съм там. Спечелила съм пари. Трябва да ги прехвърля на сметката си в Пейпал. Не знам как. Затова моля, ако някой има време и желание да ми обясни, а също така и много търпение, защото не разбирам.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия