Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Обувки от Дайхман

  • 3 333
  • 39
# 30
Сега по празниците подариха обувки на дъщеря ми които се оказаха малки. Отидох да ги сменя с по-голям номер, но се оказа, че вече не са на същата цена и ме накараха да доплатя разликата в цената. Според вас това нормално ли е, не ми е заради парите, но просто останах изненадана с тази политика. А некомпетентността на заместник управителката ме изкара извън нерви, като мисля да напиша оплакване в сайта им от нея. Някой попадал ли е в подобна ситуация? Аз лично повече не бих пазарувала от там.
Виж целия пост
# 31
Според мен не е нормално, би трябвало да ти ги сменят без коментари по цената.

Пиши оплакване непременно. Опиши цялата ситуация точно.
Виж целия пост
# 32
А издадоха ли ти касова бележка за разликата в цената или просто си прибраха парите?
Виж целия пост
# 33
то остана и да не издадат... Интересно ми е обаче в обратния случай щяха ли да ти върнат пари?
Виж целия пост
# 34
Няма да се учудя, ако не са издали. Затова попитах. Пък и гаранцията от два месеца би трябвало да започне да тече от дата на смяната, а не от първоначалното закупуване.
Виж целия пост
# 35
Да издадоха ми касов бон. А още като отидох на касата да питам как мога да ги сменя също ми предложиха и да ми върнат парите. Изнерви ме първо когато попитах мога ли да ги сменя, че ми отговориха, че няма проблем да отидем да изберем размер, като кутията с нашите обувки остана на касата. Нямаше клиенти да кажем, че не ни е запомнила. Върнахме се до максимум 10 мин. и въпросната зам. управителка вече не ни помнеше, маркира ги и очакваше да ги платим, след което и напомних, че сме за смяна. Тогава ни каза, че трябва да изчакаме да дойде някой клиент и да маркира нещо за да ги изтрие (нямало друг начин, според мен невъзможно за верига големи магазини), след недоволство от моя страна и въпрос, ако никой не се появи и час ли трябва да чакаме се светна, че може да реши този проблем. След това ми поиска разликата в цената и след като я попитах защо трябва да доплащам ми отговори, че в момента цената била друга. Платих си разликата, но според мен това не е нормално, след малко ще напиша оплакването и дори и да не съм права се надявам да получа адекватно обяснение.
Виж целия пост
# 36
Да издадоха ми касов бон. А още като отидох на касата да питам как мога да ги сменя също ми предложиха и да ми върнат парите. Изнерви ме първо когато попитах мога ли да ги сменя, че ми отговориха, че няма проблем да отидем да изберем размер, като кутията с нашите обувки остана на касата. Нямаше клиенти да кажем, че не ни е запомнила. Върнахме се до максимум 10 мин. и въпросната зам. управителка вече не ни помнеше, маркира ги и очакваше да ги платим, след което и напомних, че сме за смяна. Тогава ни каза, че трябва да изчакаме да дойде някой клиент и да маркира нещо за да ги изтрие (нямало друг начин, според мен невъзможно за верига големи магазини), след недоволство от моя страна и въпрос, ако никой не се появи и час ли трябва да чакаме се светна, че може да реши този проблем. След това ми поиска разликата в цената и след като я попитах защо трябва да доплащам ми отговори, че в момента цената била друга. Платих си разликата, но според мен това не е нормално, след малко ще напиша оплакването и дори и да не съм права се надявам да получа адекватно обяснение.
Задължително ако сте недоволни оплакване, аз мога да кажа че дори при обаждане по телефона в централата реагират адекватно в ситуации.За некомпетентността на продавачите няма да коментирам  #2gunfire
Имах случай в който цените се разминаваха-от онлайн магазина и физическия.Продавачите не си бяха актуализирали намалението, при въпрос защо е така-  вдигат рамене и казват то единия магазин няма нищо общо с другия Shocked, при положение че в онлайн магазина им пише че в еди кой си филиал има еди кой си номер на ТАЗИ цена....веднага се обадих и корекцията беше направена,даже нямаше извинение от страна на служителя
Виж целия пост
# 37
Аз също се оплаках. Изпратих им имейл, като реагираха доста бързо, още след обяда имах отговор, като ми обясниха, че промоцията била вече изтекла и въпросните обувки били вече на нормалната цена и за това служителката се била объркала (беше зам. управителка), предложиха ми да ми възстановят разликата в цената или да върна обувките, което вече няма как да стане, защото са обувани. Също така ми се извиниха от името на служителката. Нито смятам да ходя да си взимам 8-те лева, нито смятам повече да влизам в техните магазини.
Виж целия пост
# 38
Е, защо, все пак са постъпили коректно, извинили са се и са предложили да те компенсират. Всеки прави грешки и навсякъде може да има некомпетентен служител, важното е, че от централата са взели отношение. Според мен това само говори добре за Дайхман.
Виж целия пост
# 39
Е, защо, все пак са постъпили коректно, извинили са се и са предложили да те компенсират. Всеки прави грешки и навсякъде може да има некомпетентен служител, важното е, че от централата са взели отношение. Според мен това само говори добре за Дайхман.
За това няма спор, веднага се отзоваха, но при положение, че попитах, възмутих се можеше да си направи труда да провери, аз това много ме ядоса. Защо трябваше да пращам имейл в централата за да се разреши проблема. Както и да е аз съм понякога доста горделива, като кажа нещо и край. Също така и преди няколко месеца купих ботуши на дъщеря ми (не бяха евтини) и още след първото обуване се обелиха. Та този случай ми беше " Черешката на тортата" както се казва.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

0 резултати за

Страница 1 от 1