AVON - Само за представители - 2017 & 2018 & 2019

  • 75 348
  • 763
# 255
Ив, да, ще бъде с по-ниския фиксиран процент. И между другото, ако не си сигурна за процентите, като си въведеш всичко, отиди на "междинна сума" и ще видиш разбивка всеки продукт на колко процента ще ти бъде Wink
Виж целия пост
# 256
Комбинираните предложения, са тези с условие, точно като от примера. В случая продукта към който има условие ще ти е с фиксиран процент, другото ще е според сумата на поръчката. Общо взето всички козметични продукти са с плаващ процент, освен случаите когато спадат към комбинираните предложения, тоест има условие.
Виж целия пост
# 257
Ами тя Руми е отговорила много точно , под запитването ти  къде се вижда затова никак не разбрах  че питаш пак за същото.


Eдин въпрос и с днешна дата - къде мога да видя кои са продуктите с фиксирани проценти по настоящия каталог?



В секция Работа с клиенти

Тези на фиксиран са всъщност т.н. комбинирани или продукти с условие. И двете значат едно и също. Аз просто уточниха че в условията вече участват не само продукти от брошурата.
Междудругото работа на твоят координатор е да ти обясни всичко това, защото това е основата на работата ти с Ейвън.
Виж целия пост
# 258
Днес в Джъмбо видях същия органайзер за баня като в К10 на цена 2.99. А в брошурата е 9.99лв

Дали си струва зелената рокля от стр.124?
Виж целия пост
# 259
Днес в Джъмбо видях същия органайзер за баня като в К10 на цена 2.99. А в брошурата е 9.99лв

 Вероятно ще ти отговорят че е или от по-добра пластмаса или че марката оскъпява. Ние купихме на щерката от Jusk и беше май 5-6 лева.
Виж целия пост
# 260
Днес в Джъмбо видях същия органайзер за баня като в К10 на цена 2.99. А в брошурата е 9.99лв

 Вероятно ще ти отговорят че е или от по-добра пластмаса или че марката оскъпява. Ние купихме на щерката от Jusk и беше май 5-6 лева.

Всичко му е наред Даже и цвета е същия. Щях да си купя, но цвета не ме устройва /банята е в зелено, а и нямах идея къде да го закача/. На картинките им са показани и бели, но имаха само в синьо.
Виж целия пост
# 261
Здравейте!
Искам да си ЗАКУПЯ комплектите с мостри на червилата им, всичките. Ако има представители от Пловдив, център, нека ми пишат:)).
Виж целия пост
# 262
Привет,
интересувам се от новия продукт Avon Mark - Epic Lip.
Ако някой разполага с наръчника за грим, моля да погледне. Поръчаха ми средния. После в кампания 10 го откривам на стр.80 и се чудя дали е с код 20487 Sparkle on or 25270 - Holografx?
Предварително благодаря.
Виж целия пост
# 263
Привет,
интересувам се от новия продукт Avon Mark - Epic Lip.
Ако някой разполага с наръчника за грим, моля да погледне. Поръчаха ми средния. После в кампания 10 го откривам на стр.80 и се чудя дали е с код 20487 Sparkle on or 25270 - Holografx?
Предварително благодаря.
Средният в картата е по-белдо розов. Като ги гледам в наръчника и брошурите, според мен е Holografix-25270. АКо искаш ми пиши, за да ти пратя снимки, че да не стане грешка.
Виж целия пост
# 264
Благодаря ти за коментара, реших да поръчам и двете и квот такова. Ще споделя.
Виж целия пост
# 265
Ние тези неща го обсъждаме тук от години. Веянията са ни много ясни и всичко се отразява и върху нас в много голяма степен.

аз пък сега ще ви кажа как стоят нещата от гледна точка на един едър представител. когато преди няколко години започна едно масово регистриране на представители (защото видимо причините са две - координаторите имат полза от цялата работа и ейвън като цяло също има) , тогава ви казах че за Ейъвн е много по-хубаво да продават стоката си с минимална отстъпка на 99 представителя, отколкото на 3-ма но едри вземащи поръчките с процент отстъпка от ниво на лоялност . Очевадно е къде им остават повече пари на ейвънци. Тогава от  това наплодяване на представители едрите такива почнаха да страдат,  почнаха в колективите да се появяват по 2-3 представители едновременно , които се боричкат за клиенти. Стана- представител , човек, представител, човек... Simple Smile Едрите представители почнахме да си губим клинетите, за да запазим останалите ни верни такива да даваме още по-големи отстъпки , дори да продаваме част от нещата на доставни цени за да можем да си поддържаме нивата на лоялност. Ако мислите че печелим много - лъжете се, ние печелим същите пет лева като вас а дори понякога и по-малко.  Почнахме да се чудим как ще минем куотъра , последните две години стана много трудно.

Явно обаче тази политика за поощряване на дребните представители, колкото и да изглежда печеливша на повърхността, всъщност се оказва че не е. Какво има отдолу като подводни камъни мога само да предполагам : прекалено много спедиране, задържани плащания, половинчата активност , кой знае какво още.

И ето сега Ейвън искат да обезглавят това което те сами наплодиха . Лошото е че естественото равновесие вече е нарушено и за дребни и за едри представители  -  за всички нас. Стоката на Ейвън не се променя към по-добро качество, на пазара има все повече козметична конкуренция, козметиката на Ейвън с тези тъпи проспектинги и регистация на куцо,кьораво и сакато като представители  вече не е стока за средата класа както беше 2000-2010 година. стана тип масова стока и на нея не се гледа с уважение както беше преди

какво ще се получи като резултат ли? мога да предполагам - дребните представители ще почнат да изчезват, но ние едрите няма вече как да продаваме на старите цени , клиентите се научиха че могат да ползват отстъпки и откровено чакат такива. За никой няма да стане по-добре.  Вероятно в борбата за оцеляване ще дойде по-масово ерата на кооперативите в Ейвън- обединяването на двама и повече представители - и така …...до следващата измислица - премислица на Ейвън.


Като представител от над 15 години в ейвън съм напълно съгласна с казаното. Лошото е, че в близките няколко кампании отново ще има промяна в бизнес модела на компанията. Simple Smile И да, целта на компанята, наистина е всеки 2-ри да се регистрира  и то като тип "клиент". Пазаруваш за себе си и семейството с отстъпка, което по прнцип можеш да го направиш в почти всеки магазин вече. Simple Smile
Виж целия пост
# 266
Моля за малко помощ. Някой знае ли кода на гребена за коса на стр. 138 от каталога на кампания 11? Имам го като поръчка, а код не намирам.
Виж целия пост
# 267
Моля за малко помощ. Някой знае ли кода на гребена за коса на стр. 138 от каталога на кампания 11? Имам го като поръчка, а код не намирам.

07393
Виж целия пост
# 268
Уф, сега пък нямало да изпращат каталози за следваща и по-следваща кампания с поръчката, а само за следващата. С новите такси и нива, то вече съвсем смешни станаха. Явно наистина целта е да се елиминират дребните представители. Ама тогава целият им мулти-левъл отива на кино Simple Smile
Виж целия пост
# 269
Не могат да се лишат от нас - дребните. Само с реклами, билбордове и кампании по улици и молове не се печели кой знае каква клиентела, а да говорим за трайна клиентела пък хич!

Аз чакам да ме привлекат с някои примамливи оферти/награди/, иначе няма да се размърдам и да им правя оборот. Ще си пасувам и няма да купувам/раздавам брошури и няма да пускам гол.пор.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия