eBay – 98

  • 63 697
  • 736
# 375
Еее, нищо не е. Simple Smile Значи е малкият дявол, все пак. Peace Няма какво да го мислиш, не си струва просто.
Виж целия пост
# 376
Здравейте..имам следният въпрос...изпратена ми е пратка от САЩ с тракинг, който е проследим с usa posts, но не се проследява от нашите пощи, тъй като не се водил препоръчана услуга. От седмица в 17 трак пише, че пратката е транзит и нищо повече...нямам идея дали е пристигнала или не...ходих и в пощата да проверя, но и там не я виждат...какво реално мога да предприема в този случай?
Виж целия пост
# 377
Не разбирам въпроса... Щом пратката не е проследима, посредством сайта на БГ-Пощи, значи не е проследима изобщо. Средно положение няма.

Може да попиташ и в тази тема, макар пратката ти да не е от Китай.
Виж целия пост
# 378
Здравейте, имам следния казус: Закупих марков часовник, който след като получих се оказа реплика. Свързах се с продавача, който твърди че е оригинален и ако искам да върна часовника. Съответно аз го изпратих с проследяващ номер, но времето до което трябваше да го получи продавача вчера изтече. Съответно той е отворил диспут и Ибей ми връщат отговор, че няма да получа връщане на парите, защото продавача не е получил часовника. Аз имам тракинг номер, но с него се вижда само до напускането на България, от там нататък няма информация къде се намира пратката. Някой може ли да даде съвет как да процедирам?

Според мен, не отписвай нещата. Няма значение, че са само 25 паунда. Въпросът е принципен - продавачът те е излъгал и е нарушил правилата на ибей, следователно имаш право да претендираш. Пиши на продавача, че ако не ти възстанови сумата, ще информираш ибей за това, че продава реплики. Ако не срещнеш разбиране, пиши на ибей, приложи каквито доказателства имаш или поне изискай да му направят проверка. Задължително пусни фийдбек за часовника и сложи лош рейтинг на продавача. Не бих оставила нещата така, защото по този начин се позволява и на други търговци да злоупотребяват. Откъде да знаеш, че продавачът не лъже, че не е получил часовника ?? Това може да е редовна практика и така да изкарва лесни пари - хем си получава обратно стоката, хем ти взима парите, а това си е жива измама отвсякъде !
Виж целия пост
# 379
Kitty, тя и да иска, няма какво да направи. Просто няма начин да си върне парите, каквито и действия да предприеме. Затова ѝ казах, че е по-добре да пие една студена вода, вместо да си къса нервите за глупости. За нея това е по-щадящият вариант просто.
Който се занимава с онлайн покупки, трябва да е готов да губи и много по-големи суми от това.

Единственото, за което може да се хване, наистина е фактът, че е получила реплика, ама това е много трудно доказуемо. Бях чела някъде, че ако искаш да претендираш пред eBay, че получената стока е фалшива, трябва да се сдобиеш с официалното писмено становище на производителя. Поне това е реалният случай, споделен от потребител.
Аз самата съм сигнализирала няколко пъти на eBay за продажба на откровени ментета, но нямаше абсолютно никаква реакция от тяхна страна, не мога да си обясня защо.

Предполагам, че възможността за оставяне на feedback отдавна е изтекла. Минало е немалко време, все пак.

Хич не е рядко срещана ситуацията на elena230479, даже преди време имахме същия случай тук, в темата, само че ставаше въпрос за много по-голяма сума (мисля, че към £600). Потребителката пак така не успя да докаже, че артикулът се е върнал при продавача в срок, и изгоря с парите.
Затова е много важно да сте сигурни, че пращате стоката с работещ тракинг – този на БГ-Пощи категорично не е такъв във всички случаи. Peace
Виж целия пост
# 380
Blаck Cat, аз както пазарувам скъпа фотографска техника, ще го имам предвид. Благодаря за полезната информация !

И все пак, мисля, че дамата трябва да опита, пък каквото стане.

Относно онлайн търговията, пазарувам от Англия и Германия вече 2 години и то постоянно и до сега не съм имала случай с подобна измама. Ако се е налагало нещо да върна по вина на търговеца, винаги са ме компенсирали, връщали са ми парите, че и понякога ме карат да задържа артикула с върнати пари.  С български пощи съм връщала една дефектна бебешка рокличка на GAP, която дори беше поръчана с превозвач от Англия и въпреки това поеха разходите на пратката, след което ми възстановиха парите. От Ибей пазарувам рядко, но съм втрещена, че могат да допускат такива неща. С Амазон проблеми никога не съм имала. Е, проверявам продавачите и китайците лесно ги разпознавам, но все пак...
Виж целия пост
# 381
Здравейте, търся ето тези, ако ги е виждал някой, моля да ми пише.. сандали

Виж целия пост
# 382
Тогава не мисля, че има място за надежда, съжалявам...

Колко струваше часовникът?
25 паунда
За казуса ти в ebay,шансовете за възстановяване на сумата вече е нулев.Но може да се подаде жалба в пощите,мисля че срока за доставка е 30 дни след това се подава молба ,пак се чака срок не се сещам какъв и после с много настояване от твоя страна могат да възстановят сума до 100 лв.Успех.
Виж целия пост
# 383
Аз самата съм сигнализирала няколко пъти на eBay за продажба на откровени ментета, но нямаше абсолютно никаква реакция от тяхна страна, не мога да си обясня защо.

Предполагам, че възможността за оставяне на feedback отдавна е изтекла. Минало е немалко време, все пак.

Хич не е рядко срещана ситуацията на elena230479, даже преди време имахме същия случай тук, в темата, само че ставаше въпрос за много по-голяма сума (мисля, че към £600). Потребителката пак така не успя да докаже, че артикулът се е върнал при продавача в срок, и изгоря с парите.
Затова е много важно да сте сигурни, че пращате стоката с работещ тракинг – този на БГ-Пощи категорично не е такъв във всички случаи. Peace
Хора, аз нямам опит почти никакъв в ибей, но тези неща ме втрещиха и разбрах какъв късметлия съм.
Бихте ли ги описали в титулния пост, за да не се парят следващите. Все пак това разбирам че е купувано от Англия, а до там не се пътува със седмици, а срокът за връщане е 30дни и тече от датата на доставяне?!

 Срок на връщане (от кога до кога се смята), с какъв куриер да върнем стоката... знам че с Бг пощи е най-изгодно, но ето че евтиното излизало скъпо...
Ако е доставена чрез превозвач - с него ли да я върнем или със С***ди например - за да не му мине номера (за недоставено).
Виж целия пост
# 384
Каква марка беше чаковникът, ако не е тайна? Сещам се за много малко некитайски марки, които могат да предложат оригинал на тази цена и то в ниския клас, с кварцов механизъм.
Виж целия пост
# 385
Starrydream, няма от какво да се плашиш. Peace Правилата и сроковете на eBay са кристално ясни и стига да ги спазваш, няма да имаш проблеми.

Аз лично изобщо не виждам смисъл да се връща евтина стока до UK, купена посредством превозвач. Дори и да я пратиш обратно с БГ-Пощи, това струва пари. Ако е нещо за £5-10, наистина е безсмислено. Ще дадеш горе-долу толкова само за пощенските такси.

Ако стоката е недотам бюджетна (тук вече всеки си преценява кое за него минава за скъпо и кое – не), то най-добре е да се пусне чрез куриер (Interlogistica сякаш са най-достъпният в ценово отношение вариант за чужбина); поне така е сигурно, че ще пристигне обратно при продавача в съответния срок и че тракинг-ът ще работи.

Всичко зависи от конкретния казус, няма как да се обобщава.
Виж целия пост
# 386
Аз самата съм сигнализирала няколко пъти на eBay за продажба на откровени ментета, но нямаше абсолютно никаква реакция от тяхна страна, не мога да си обясня защо.

Предполагам, че възможността за оставяне на feedback отдавна е изтекла. Минало е немалко време, все пак.

Хич не е рядко срещана ситуацията на elena230479, даже преди време имахме същия случай тук, в темата, само че ставаше въпрос за много по-голяма сума (мисля, че към £600). Потребителката пак така не успя да докаже, че артикулът се е върнал при продавача в срок, и изгоря с парите.
Затова е много важно да сте сигурни, че пращате стоката с работещ тракинг – този на БГ-Пощи категорично не е такъв във всички случаи. Peace
Хора, аз нямам опит почти никакъв в ибей, но тези неща ме втрещиха и разбрах какъв късметлия съм.
Бихте ли ги описали в титулния пост, за да не се парят следващите. Все пак това разбирам че е купувано от Англия, а до там не се пътува със седмици, а срокът за връщане е 30дни и тече от датата на доставяне?!

 Срок на връщане (от кога до кога се смята), с какъв куриер да върнем стоката... знам че с Бг пощи е най-изгодно, но ето че евтиното излизало скъпо...
Ако е доставена чрез превозвач - с него ли да я върнем или със С***ди например - за да не му мине номера (за недоставено).
Има и друга тънкост при отваряне а "кейс"за връщане.Особено ако получаваш пратки с превозвач.Тогава се поставя името на английската куриерската фирма с която работи избраният от теб български куриер.Като изрично ги питаш кога ще се появи в UK системата.Те с наясно след 5ти или 7ми ден обикновено.Така системата на ebay приема "кейса" и куриера и започват да текат сроковете.Дано съм била ясна.
Виж целия пост
# 387
Kaк се доверявате на даден сайт (за козметика) и търговец от Ибей.
 Примерно с 99,8% ок ли е? Искам да поръчам средно скъп парфюм (Guerlain) и електронен четец Кобо.
За парфюма бих рискувал 25-40 паунда (като дойде ще го проверя), ама за електрониката...
Виж целия пост
# 388
Някой знае ли дали, ако искам да върна даден артикул, закупен от eBay, обратно до САЩ, но съм платила ДДС за него, посредством Global Shipping Program (GSP), стойността на ДДС-то също ще ми бъде върната, заедно със сумата за самия артикул? Да приемем, че връщането е по вина на продавача.

Казусът е хипотетичен, но искам да се информирам предварително. Peace
Виж целия пост
# 389
Здравейте,

имам пратка от ebay.uk с тракинг номер на Royal Mail и краен срок за доставка - 13.08
На 24.07 по тракинга виждам, че е напуснала UK и от тогава нищо. В Бг пощи няма информация за този тракинг номер.
Имали някакъв друг начин да проследя пратката, освен сайтът на Бг пощи и Royal Mail?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия