Нашите second hand находки- Тема 39

  • 116 511
  • 771
# 765
От кога връщат пари?нали парите ти се слагат в портфейла в профила и само чрез друга поръчка от тях можеш да ги ползваш?
Виж целия пост
# 766
От кога връщат пари?нали парите ти се слагат в портфейла в профила и само чрез друга поръчка от тях можеш да ги ползваш?
Не, може и по посочена банкова сметка да ги върнат.
Виж целия пост
# 767
Откакто купувам от тях връщат пари. Дори парите в портфейла можеш да си поискаш да бъдат преведени по банков път. Всеки, който се занимава с онлайн търговия е длъжен да приема връщане до две седмици след доставката.
Виж целия пост
# 768
При положение, че добиваме представа за продукта само от една снимка и рекламно описание, шансът да бъдем разочаровани е голям. Ако наистина целта е дългосрочна с редовни клиенти, трябва артикулите да може да се връщат при несъответствия - бързо и лесно. Една от чантите ми от Ремикс - "нова без етикет" беше без държач на ципа, разпорен джоб и завален хастар. Очевидно целта е била да се излъже някой да я купи, пък после той да му мисли дали да се разправя с куриери, плащане на доставка, връщане на суми. Ами, клиентът вижда колко доверие може да се има на продавача и просто следващият път не рискува само и единствено за своя сметка. Помня румънците Миниприкс. Имаха безплатна доставка за над някаква сума и безплатно връщане, без никакви усложнения. Като имаха промоции, спокойно правех поръчки за над 200 лв, поръчвала съм едни и същи обувки в два различни номера. Вкъщи меря, което не ми става или не изглежда като на снимката, връщам за тяхна сметка. Уловката тук е позитивна. Защото така спокойно правя голяма поръчка (знам, че после няма никакъв проблем с връщането). А когато пристигнат всички неща, като му видиш цената 5 лв., си казваш, че е по-добре да го оставиш или да го подариш на тази цена. Реално по този начин печелеха повече. Мания нещо полудяха, а Ремикс очебийно са на принципа да излъжем този, пък дали ще поръча пак при нас, не ни интересува.
Виж целия пост
# 769
Връщали са ми пари или са ми давали код за безплатна доставка, ако връщам нещо по тяхна вина - неописани дефекти и пр.
Виж целия пост
# 770
Връщали са ми пари или са ми давали код за безплатна доставка, ако връщам нещо по тяхна вина - неописани дефекти и пр.
Естествено, то остана и да не върнат парите ти. Връщането със сигурност е по тяхна вина - връщат се артикули, неотговарящи на описанието, а описанието е тяхно и подвеждащо. Например какво означава "фабричен дефект"? Може да е леко петънце, може да крива подметка на обувка, всичко може да е. Те са "описали", че има дефект, а аз купувам като на хазарт - да се окаже малък. В голяма част от случаите не са описани дефектите и пише "нов без етикет" или "леки или без следи от употреба" (доста относително).  Говоря за лесно и безплатно връщане на продукти от поръчката , без разправии, веднага викаш куриер, връща и си чакаш парите. Но това може да се очаква само от търговци, които както споменах, държат да имат клиенти задълго.
Виж целия пост
# 771
Момичета, заповядайте в новата, юбилейна, 40-та тема Simple Smile Тази вече мина 50 страници:

http://www.bg-mamma.com/?topic=1034971
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия