Мнението ви за различните автомобили

  • 67 615
  • 578
# 315
Кое наричате обувки? Двигател ли?

За мен обувки са гумите.
Виж целия пост
# 316
Joy Joy Joy

Е то да ти го обяснят, му се губи ефекта. Simple Smile
С "големите" обувки, ако "настъпваш" много, харчи повечко. Simple Smile
Виж целия пост
# 317
При ръчните кутии би трябвало колата да се пали при натискане на съединителя, така че не виждам как може да се бави при тръгване. Но съм я пробвал само на автомат, така че за ръчката може и да греша.
Точно така е при ръчните, но много си зависи от старт-стоп системата. На някои коли направо те разтриса като се пали и гаси двигателя.
Виж целия пост
# 318
Това за БМВ-то меко казано ме озадачи. Винаги съм смятала, че за високия си клас би трябвало наистина да бъдат доста по-добри. А относно старт-стоп системата - няма ли копче за изключване на Екото? Мерцедеса го има. Макар, че на мен ми се включва след доста продължително каране, дори и лятото, но имам копче, с което мога да го изключа още на тръгване или в момента, в който се включи. И да, наистина е адски дразнещо. ОСобено в задръстване. Винаги съм се чудила дали това няма в един момент да прецака стартера
Виж целия пост
# 319
Това за БМВ-то меко казано ме озадачи. Винаги съм смятала, че за високия си клас би трябвало наистина да бъдат доста по-добри. А относно старт-стоп системата - няма ли копче за изключване на Екото? Мерцедеса го има. Макар, че на мен ми се включва след доста продължително каране, дори и лятото, но имам копче, с което мога да го изключа още на тръгване или в момента, в който се включи. И да, наистина е адски дразнещо. ОСобено в задръстване. Винаги съм се чудила дали това няма в един момент да прецака стартера
Не съм гледала в настройките, аз мислех че си е така оборудвана.  Давате ми добра идея, ще погледна в настройките. Общо взето, програмира я дилъра, повечето в мое присъствие, но за това не стана дума.
Добра е колата, но тези неща дразнят, и ги усещаш, като караш. Няма как да ги знаеш, преди да почнеш да я караш постоянно. На тест-драйва ми хареса, а другото го разбираш с времето.
Виж целия пост
# 320
Аз съм питала дали може да се пипне в сервиза и да се махне това старт-стоп, но се оказа, че не може. Но пък това копче на таблото е много добро, че иначе и аз щях да се ядосвам. Не знам при БМВ дали може да се пипа в настройките. Бяха ми казвали, че при някои марки може в сервиза да го вържат за компютър и да го махнат, но не знам за кои става
Виж целия пост
# 321
Аз съм питала дали може да се пипне в сервиза и да се махне това старт-стоп, но се оказа, че не може. Но пък това копче на таблото е много добро, че иначе и аз щях да се ядосвам. Не знам при БМВ дали може да се пипа в настройките. Бяха ми казвали, че при някои марки може в сервиза да го вържат за компютър и да го махнат, но не знам за кои става
Аз помислих, че става дума за софтуера.  Все пак ще погледна и какво пише в книжката.
За софийските условия, мисля че е напълно излишно, защото при включването излизат повече газове, а като го направи няколко пъти на светофара, то по-добре да си стои включена.
И не мисля че пести гориво, а напротив, с включване-изключване се хаби също допълнително. Какво му е екото, не знам.
Виж целия пост
# 322
Зависи и с колко големи обувки се кара. Simple Smile Тоя разход и на мен ми се вижда прекалено много. Предната ми каруца не даваше толкова, а не беше от малките. Да не бъркаш нещо. Smiley

Не знам ,мъжът ми казва ,че аз като карам винаги качвам разхода Simple SmileНо все пак ако основният критерий при избор на автомобил  на потребителката по-горе е ниският разход да си знае ,че хондата хич не е икономична кола.
Виж целия пост
# 323
Благодаря, Буба
Виж целия пост
# 324
Разхода зависи и кога се кара колата. Ако се кара в час пик сутрин и вечер е нормално разхода да е по-голям. Ако се кара сега по празниците, когато в София няма коли, разхода ще е съвсем друг. Също така, ако се кара в центъра ще харчи повече отколкото, ако се кара предимно по Околовръстен път. Лятото разбира се също разхода е по-малък, отколкото зимата и т.н.
Виж целия пост
# 325
Сега чух по новините за новите промени в закона за движение по пътищата, според които нов шофьор не може да кара автомобил с над 68 к.с.  Има ли изобщо коли с толкова малко коне?
Виж целия пост
# 326
Естествено, че има - Опел Корса, Форд Фиеста, Тойота Айго и Ярис, Фолксваген Поло, Фиат Пунто, Нисан Микра и т.н. Точно на такива колички трябва да се учат младите шофьори. Добре са го измислили.
Виж целия пост
# 327
Аз съм напълно съгласна, че това с малките кубици и коне е много правилно. Просто не знаех, че има коли с толкова малко конски сили. Бях чувала за 75 коня и мислех, че това е минимума Simple Smile
Виж целия пост
# 328
Днес се загледах какво ли да си взема за първа кола след месец..чудя се между: пежо 206, голф 3/4, сеат ибиза, хонда сивик може би..
Някой някакви отзиви, идеи, мнения? Приемам всякакви предложения или съвети. Имам изисквания да ме кара до морето и обратно, да има климатик и да побира 2ма човека + 28кг куче Grinning
Бих отделила до 2,400лв за първа кола, повече мисля,че е излишно
Виж целия пост
# 329
За тия пари се намират читави Голф 4-ки. Примерно тая спокойно я пазариш за 2200 : https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=115423438531 … &slink=9mg7bo
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия