Телефон Samsung Galaxy S7 edge

  • 2 073
  • 3
Здравейте, имам следния казус:
Онзи ден си изваждам телефона от чантата и какво виждам... екранът е на бели и зелени черти. Тъй като е все още в гаранция , днес отивам до  теленор и ми казват , че е бил натиснат много силно и затова така се е било получило... започвам да се чудя аз от колата на паркинга пред блока до вкъщи какво чак толкова ще съм го натиснала.След това започвам да си мисля, че ако натискът е бил чак толкова силен може би... дисплея ще се е пукнал или надраскал.Махнах протектора, но дисплея няма и драскотина.Продавачът ми каза, ако желая да им го оставя след празниците или евентуално ако искам в сервиз на Самсунг(като нямам идея кое е по-добре), но 100 процента щели да ми откажат гаранцията. Аз съм сигурна , че нямам никаква вина.. пиша тук, защото бих искала да съм подготвена и не искам да оставям казуса в ръцете на търговците, защото според тях ВИНАГИ ВСИЧКО е по вина на клиента.
Благодаря предварително
Виж целия пост
# 1
Пробвай това:
"Some users suggest that resetting the display in the settings menu could fix it for some time while many assert on dialing *#0*# from the phone and clicking on Red, Green, and Blue from the options. The dialing option resets the individual pixels for the color option that you select. If the pixel reset doesn’t work the first time then you must give it numerous trials. Another way to get rid of the line is to press on the top of the screen lightly; it could make the line disappear for some time."
Виж целия пост
# 2
Скрит текст:
Здравейте, имам следния казус:
Онзи ден си изваждам телефона от чантата и какво виждам... екранът е на бели и зелени черти. Тъй като е все още в гаранция , днес отивам до  теленор и ми казват , че е бил натиснат много силно и затова така се е било получило... започвам да се чудя аз от колата на паркинга пред блока до вкъщи какво чак толкова ще съм го натиснала.След това започвам да си мисля, че ако натискът е бил чак толкова силен може би... дисплея ще се е пукнал или надраскал.Махнах протектора, но дисплея няма и драскотина.Продавачът ми каза, ако желая да им го оставя след празниците или евентуално ако искам в сервиз на Самсунг(като нямам идея кое е по-добре), но 100 процента щели да ми откажат гаранцията. Аз съм сигурна , че нямам никаква вина.. пиша тук, защото бих искала да съм подготвена и не искам да оставям казуса в ръцете на търговците, защото според тях ВИНАГИ ВСИЧКО е по вина на клиента.
Благодаря предварително
Понякога се случва и от ниска температура - например под -10. За съжаление понеже е недоказуемо няма реален шанс да мине, като гаранционна повреда. На този етап аз лично бих пробвал направо при Samsung. Лично аз не съм уверен, че това е резултат точно от натиск. Понякога е резултат от изпускане - дори и от малко разстояние. Консултантите на Теленор всъщност не са технически лица така, че по-добре при хората от сервиза на Samsung.
Виж целия пост
# 3
При всички случаи в гаранционния сервиз на Самсунг е по-добре да го занесеш, отколкото да го оставиш в магазина на Теленор. Дано ти признаят гаранцията. Успех.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия