Издирва се физически адрес на spalnobelio.online

  • 10 224
  • 44
Здравейте,
Издирвам местоположението на “другарките” от сайта за спално бельо
https://spalnobelio.online/
Фейсбук
https://m.facebook.com/pg/Spalno-Belio-1903219699925809/posts/
Отговарят на тел 02 / 411 46 10
В началото на декември 2017 поръчах 4-ри комплекта спално бельо на стойност 172.16 лв.
Пристигна в рамките на 3-4 дни по Спиди, платих на куриера и освободих пратката.
Отворих пакета и исках да видя всичко ли е Ок. Представете си какво открих калъфките бяха на петна и мухлясали. Веднага им се обадих, изпратих им и снимки за да се уверят, започнаха да ми се извиняват че за първи път им се случва. Казаха ми че ще изпратят куриер който да прибере обратно пакетите и в рамките на две седмици ще ми върнат парите. Дотук добре. Дойде куриер на Спиди, взе си обратно пратката, но до момента не са ми възстановили парите.
С номера с който се свързвах неотговаря.
Издирвам им местоположението за да отида лично да си ги получа.
Виж целия пост
# 1
Как е името на фирмата, от която сте поличили пратката? На товарителницата може да пише адрес, ако не е пусната от офис на куриера.
Виж целия пост
# 2
Сайтът ми изглежда подозрителен, не е било добра идея да пазаруваш оттам.

Касова бележка имаше ли в пакета, с която все още да разполагаш?
Виж целия пост
# 3
Според общите им условия не са в България: "Адресът за връщане е AYRAM Textile Production Limited, ROMANIA,BUCURESTI (022452), SOS MORARILOR 2 (TEL 0772232201)"

За възстановяване на сумата е още рано:
"След приемане на върнати стоки и прегледа им, стойността им се възстановява на клиента – с международен пощенски запис EUROGIRO в срок от 15 до 30 работни дни от получаването на продуктите."

Дано все пак всичко е наред!
Виж целия пост
# 4
Как е името на фирмата, от която сте поличили пратката? На товарителницата може да пише адрес, ако не е пусната от офис на куриера.
Това което пише на товарителницата на Спиди е че идва от Румъния, има и адрес.
Виж целия пост
# 5
Според общите им условия не са в България: "Адресът за връщане е AYRAM Textile Production Limited, ROMANIA,BUCURESTI (022452), SOS MORARILOR 2 (TEL 0772232201)"

За възстановяване на сумата е още рано:
"След приемане на върнати стоки и прегледа им, стойността им се възстановява на клиента – с международен пощенски запис EUROGIRO в срок от 15 до 30 работни дни от получаването на продуктите."

Дано все пак всичко е наред!

Да, прочетох общите им условия.

И друг път съм поръчвала какво ли не от сайтове, спално бельо, дрехи, играчки, техника, от БГ, от Англия, но за първи път ми се случва такава простотия - да изпратят пратка, която със сигурност е щяла да получи рекламация.
Не знам на какво разчитат ?
Виж целия пост
# 6
И друг път съм поръчвала какво ли не от сайтове, спално бельо, дрехи, играчки, техника, от БГ, от Англия, но за първи път ми се случва такава простотия - да изпратят пратка, която със сигурност е щяла да получи рекламация.
Не знам на какво разчитат ?

Възможно е наистина да не са догледали или пък просто да са обикновени измамници, продаващи боклучива стока.

Това, че нямаш касова бележка, не е добре. Доколкото знам, не можеш да пуснеш жалба в КЗП, ако не разполагаш с такава. Платежното към Speedy не е никакво доказателство. Поне онлайн фактура за поръчката / плащането нямаш ли на пощата си?

Дано ти върнат парите на доброволни начала... Инак, не знам дали има какво да се направи.
Виж целия пост
# 7
И друг път съм поръчвала какво ли не от сайтове, спално бельо, дрехи, играчки, техника, от БГ, от Англия, но за първи път ми се случва такава простотия - да изпратят пратка, която със сигурност е щяла да получи рекламация.
Не знам на какво разчитат ?

Възможно е наистина да не са догледали или пък просто да са обикновени измамници, продаващи боклучива стока.

Това, че нямаш касова бележка, не е добре. Доколкото знам, не можеш да пуснеш жалба в КЗП, ако не разполагаш с такава. Платежното към Speedy не е никакво доказателство. Поне онлайн фактура за поръчката / плащането нямаш ли на пощата си?

Дано ти върнат парите на доброволни начала... Инак, не знам дали има какво да се направи.

Имам запис на телефонните ни разговори и e-mail -и.
Виж целия пост
# 8
Този адрес ми се вижда непълен на мен. Букурещ, Румъния и п.к. Другото какво е? Grinning Съвпада ли адреса с този на подателя от Спиди?
Виж целия пост
# 9
Платежното към Speedy не е никакво доказателство.
Може и да е. Спиди са лицензиран пощенски оператор, ако плащането е оформено като пощенски превод то замества касовия бон, така си е според Наредба Н-18.
Виж целия пост
# 10
Във фейса пише, че са от Русе!
И мен така ме излъгаха наскоро, но от друг сайт. Пратиха ми нещо, което не отговаря на снимката, но поне ми върнаха парите. Дано и на теб ги върнат.
Убедих се, че такива неща не се поръчват по интернет! Докато не видиш и пипнеш...абе друто си е.
Виж целия пост
# 11
Във фейса пише, че са от Русе!
И на H&M на пратките пише Русе, но реално пътуват от Италия, само влизат в България през Русе. Същото и е и тук според мен.

Възможно е наистина да не са догледали...
Или куриерът да ги е съхранявал неправилно.
Всичко е възможно, но предвид общите условия все още не може да се говори за некоректност от страна на фирмата, те си пишат, че възстановяват парите в 15-30 дневен срок като става дума за работни дни. Има още време, дано всичко е наред.
Виж целия пост
# 12
Може и да е. Спиди са лицензиран пощенски оператор, ако плащането е оформено като пощенски превод то замества касовия бон, така си е според Наредба Н-18.

Не съм сигурна, че е така. Имам предвид следното: касовата бележка е единственото доказателство, че си закупил стока от лицензиран търговец / фирма. КЗП не разглежда сделки между 2 частни лица – например, ако си купиш нещо от частно лице чрез OLX и се окажеш измамен, няма къде да се оплачеш. Гаранция. Товарителницата към дадена куриерска фирма доказва единствено, че една стока е транспортирана от подател X към получател Y, нищо повече.
Виж целия пост
# 13
Така е!
Ето цитат от НАРЕДБА № Н-18 ОТ 13 ДЕКЕМВРИ 2006 Г. ЗА РЕГИСТРИРАНЕ И ОТЧИТАНЕ НА ПРОДАЖБИ В ТЪРГОВСКИТЕ ОБЕКТИ ЧРЕЗ ФИСКАЛНИ УСТРОЙСТВА
Цитат
Чл. 3. (1) (Доп. - ДВ, бр. 49 от 2010 г., в сила от 29.06.2010 г., изм. - ДВ, бр. 48 от 2011 г., в сила от 24.06.2011 г., доп. - ДВ, бр. 102 от 2012 г., в сила от 21.12.2012 г., изм. - ДВ, бр. 40 от 2013 г., в сила от 30.04.2013 г.) Всяко лице е длъжно да регистрира и отчита извършваните от него продажби на стоки или услуги във или от търговски обект чрез издаване на фискална касова бележка от ФУ или касова бележка от ИАСУТД, освен когато плащането се извършва чрез внасяне на пари в наличност по платежна сметка, кредитен превод, директен дебит или наличен паричен превод, извършен чрез доставчик на платежна услуга по смисъла на Закона за платежните услуги и платежните системи, или чрез пощенски паричен превод, извършен чрез лицензиран пощенски оператор за извършване на пощенски парични преводи по смисъла на Закона за пощенските услуги.
Ето го и списъкът на лицензираните пощенски оператори, който включва и Спиди:
http://crc.bg:8080/dpls/apex/f?p=923:210:1291996019815435::NO::P … TROL,P210_X:0,0,1
Не казвам, че въпросният случай е такъв, т.е. че са спазени всички тези изисквания, просто казвам, че касовата бележка НЕ Е абсолютно задължителна, има случаи, при които документът за плащане, издаден от куриера я замества.
Виж целия пост
# 14
Това, което пишеш, само потвърждава казаното от мен. Peace Говориш за регистрирани търговци, които могат да бъдат подведени под отговорност, а аз казвам, че липсата на касова бележка нерядко означава, че стоката е придобита от частно лице. В случая, няма как да знаем дали сайтът е фирма или зад него стои частно лице – аз залагам на второто. Peace Затова и товарителницата няма да ѝ свърши никаква работа като доказателство.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия