Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Противозачатъчни Белара! Прокървяване по време на прием ???

  • 427
  • 2
Здравейте !
Пия противозачатъчни Белара от около  4-5 месеца . Имам битови проблеми напоследък и вчера забелязах, че по невнимание пия противозачатъчните си в обратен ред 🧐😱😱 Имам тъпи болки в десният яйчник , който е изрязан леко заради спешна операция преди 2 г. От ендометриоза. Днес получих червено -розово прокървяване🤔 Какво би могло да бъде това и да продължа ли до края на опаковката Белара ... остават ми 7 розови таблетки докато дойде периодът... Притеснявам се . Гинекологът ми не е в страната а Незная към кого да се обърна . За първи път се случва. Моля за съвет .
Виж целия пост
# 1
В никакъв случай не спирай противозачатъчните. Изпий опаковката до край.
Аз доста често прокървявах, когато  пиех противозачатъчни на времето, но винаги звънях на АГ-то. Питай и ти твоя АГ как да процедираш.
Виж целия пост
# 2
Аз също приемах Белара, щом си ги пила на обратно си започнала с таблетките с по-малко активно вещество и за това имаш зацапване, дори може да имаш и обилно кървене, но е нормално.
Според мен продължи приема до края на опаковката, но използвай и други контрацептиви.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия