http://old.bg-mamma.com/?action=post;topic=945666.330;num_replies=344
Е сега пък аз ще ви се ожаля от Букинг. В последните години имам 15 резервации чрез него и съм Genius клиент. От тези 15 имам две анулирни от мен резервации и останалите съм ползвала. От 13-те съм доволна само от 7 от съответствието оферта/реалност. В останалите имаше значителни разминавания, а в три от тях беше просто кошмарно. Вместо две стаи, имаше една от 15-17 кв.в., разделена със завеса ; вместо 4 легла /2х2/, имаше спалня и две походни. В друга резервация имаше басейн, а в действителност това беше надуваем детски басейн. Та ето какво ми се случи преди 3 седмици : опитвам се да вляза в Букинг и той ми отговаря, че няма такъв абонат. Писах им - ни мъц, ни звук. Пробвах няколко дни подред, смених си паролата /реших, че съм я забравила, макар, че е записана/, пак същия резултат. Изхвърлена съм от системата на Букинг. Направих нова регистрация и разбираемо вече не съм клиент с 10 % отстъпка, нищо , че съм от същия IP адрес. Направих си исканата от мен резервация от новия адрес и ... проблем !!! Не ми изпратиха копие от резервацията на имейла - нито на новия, нито на стария. А понеже взех последния апартамент, в офертите вече го няма, като вляза в сайта пише, че на ... дата съм във въпросното място, а аз нямам копие от резервацията. И сега нито имам кода й за да платя навреме, нито имам координатите на хотела. Писах на Букинг, те ми пуснаха телефон в Холандия - да се обадя там и да обяснявам какво искам. Сещате ли се колко ще ми отсече докато се разберем кой какво иска и какво дава ?!?!?! Сега съм в шах - ако не платя навреме, ще ми вземат парите, а не зная дали в хотела има резервация и под кой номер е. Самият хотел няма имейл, телефон - нищо ... всичко е през Букинг. И вече две седмици те мълчат - рпросто са потънали тези Букинг. Та ме питате : Букинг ли ?? Доста проблеми ми е посял.