Минимално растояние за засичане на скорост.

  • 9 496
  • 15
Имам желание да поздравя по подходящ начин Пътна Полиция и нейната цел да пълнят бюджета с глоби!
Моля Ви за съдействие къде точно в ЗДвП и/или Правилника за прилагането му има нормативно описано разстоянието от началото на ограничението на което може да се прави засичане на скорост.
Благодаря!
Виж целия пост
# 1
Еми самият знак за ограничение от неговото преминаване важи ограничението. Мисля, че е логично  Wink
Виж целия пост
# 2
Не знам дали разбрах правилно въпроса, но ограниченията със знаци важат от знака нататък (до следващ или разклонение на пътя). Демек могат да те фотнат с радара веднага след като минеш знака. Предполага се, че виждаш знака достатъчно от далеч, за да имаш време да намалиш скоростта.
Виж целия пост
# 3
Ограничението е веднага след знака спор няма. Но предположенията водят до закучване. Въпроса се свежда до това на какво разстояние след знака може да се засича скорост.
На теория, ако има поставено ограничение от 70 км/ч ППС което се движи с 90 км/ч може да намали скоростта до поставеното ограничение в рамките на 28 метра грубо. Радара засича при спазване на посоченото ограничение в рамките на 23 метра. Което означава, че камерата не може да бъде поставена под тези грубо 51 м. разстояние.
п.с. Имаше го някъде точно написано, но не мога да си спомня къде.
Виж целия пост
# 4

На теория, ако има поставено ограничение от 70 км/ч ППС което се движи с 90 км/ч може да намали скоростта до поставеното ограничение в рамките на 28 метра грубо. Радара засича при спазване на посоченото ограничение в рамките на 23 метра. Което означава, че камерата не може да бъде поставена под тези грубо 51 м. разстояние.
малко цифрите са неразбираеми (23м,28м,51 м ...)
логиката е , че ако радара започва да те "вижда"  на 23 м след знака ти би трябвало 23м преди това да виждаш знака.
от друга страна ти би трябвало да се движиш с безопасна скорост и съобразена такава с пътните условия.  представи си , че вместо знак за ограничение пред теб излезне човек на пътя !!!  ти 28 м ли трябва да го влачиш по пътя за да влезнеш в норматива ?
пп. трябва да се движиш с такава скорост, че до знака за ограничение трябва да намалиш скоростта до обозначената.  ако се движиш със 150 км/ч  вероятно ще изпуснеш знака за ограничение и ще навлезнеш в зоната "край на ограничението на скоростта" (образно казано) Laughing
Виж целия пост
# 5
Образно казано само записа участие и въпреки, че няма да разбереш иронията...
- Числата са разбираеми за всеки който е запознат с понятия скорост, разстояние, време
- Ако пред мен "излезне" човек, последното което ще правя е да се опитам да го уцеля за да го влача по пътя. Оставям настрана хипотезата, че обикновено излезлия на пътя човек, ще е от вида Пътен полицай размахващ стоп палка, бързащ да спре МПС-то
- Би ли ми показал последното написано в ЗДвП или Правилника? Това, че трябва да се движа със такава скорост, че покрай знака да премина с максимално допустимата...
Виж целия пост
# 6
Не виждам място за въпроси в този закон. Считано от знака за ограничение на скоростта пмс-то трябва да се движи с въпросната скорост. Ако на мен ми отнема 30 метра за да намаля до тази скорост, то аз трябва минимум 30 метра преди знака да съм започнала да намалява. На колко метра от знака се поставя радара не знам. Какви са реалните табели в случая и каква е била позволената скорост преди това?
Виж целия пост
# 7
То на съфорумката й е ясно. Въпросът е че явно е минала по-бързо, видяла е полицаите на 100 метра, стрелнали са я и сега търси как да обжалва на база на какво разстояние им хваща радара. Поне така предполагам  Peace
Виж целия пост
# 8
То на съфорумката й е ясно. Въпросът е че явно е минала по-бързо, видяла е полицаите на 100 метра, стрелнали са я и сега търси как да обжалва на база на какво разстояние им хваща радара. Поне така предполагам  Peace
Май да...
Само не разбрах какво му е лошото на това полицията да пълни бюджета от глоби. Аз това го чакам от много време. Откакто взех книжка го чакам с двойно по-голямо нетърпение.
Виж целия пост
# 9
Радара засича при спазване на посоченото ограничение в рамките на 23 метра. Което означава, че камерата не може да бъде поставена под тези грубо 51 м. разстояние.

Обхвата на повечето камери е 50-180м. Значи, може да е мин. 50, до макс. 180 м. след знака, за да те хване. Обикновено стоят на повече. Ряко се вижда да кибичат на 100м. след знак. Т.е. би трябвало да може да се реагира спокойно, дори и да минеш покрай знака с повече от допустимото. Е, ако хвърчиш с повече от 70-80км отгоре, може и да не успееш адекватно и навреме да влезеш в нормата. Simple Smile
Виж целия пост
# 10
На колко метра от знака се поставя радара не знам. Какви са реалните табели в случая и каква е била позволената скорост преди това?
Ограничение 70 предишно 90. Не виждам това как може да влияе на ситуацията.
Поне така предполагам  Peace
Както вече писах, предположенията водят до закучване. Не са ме снимали.
Само не разбрах какво му е лошото на това полицията да пълни бюджета от глоби. Аз това го чакам от много време. Откакто взех книжка го чакам с двойно по-голямо нетърпение.
Принципно нищо. Но вместо да следят за спазването на ограниченията в най-опасните места, те го правят в най-доходоносните. Което наистина много помага за предотвратяване на пътните произшествия, така бодро афиширани по медиите.
В конкретния случай, ограничението е наложено със знак в четвъртък. Преди това в този участък никога не е имало ограничение на скоростта под допустимите 90.  Мобилната камера на Пътна Полиция в петък сутринта вече осъществяваше контрол точно на този участък. Как би дефинирала този факт?
Обхвата на повечето камери е 50-180м.
Това откъде? Имам спомен, че съм го чел някъде с други числа ( 80 - 150 )
Скрит текст:
Въпроса ми е по-скоро с научна цел - дали могат да застанат преди отклонението и да са в допустима зона на засичане на радара... Stuck Out Tongue Winking Eye
Виж целия пост
# 11
Какво значение има, че са сложили знакът в четвъртък? Дори да познаваш пътя трябва да се гледат табелите. Нормално е. Ако вдигнат цената на хляба в понеделник, от понеделник ще взимат повече пари за хляба, а не след месец. Защо не се замисляте, че са там точно за да се обърне внимание на знака?
Най-доходоносните места са тези, на които най-често не се спазват ограниченията, което ги прави опасни. Каква е разликата според вас?Извънградско на двупочен път ли да застанат? Къде ще се разминат 3 коли?
Не съм катаджия, нямам роднини катаджии. Просто ми изглежда тъпо да искаме всички да спазват законите, но те да не важат за нас и само да търсим как да се измъкнем. 
Виж целия пост
# 12

Това откъде? Имам спомен, че съм го чел някъде с други числа ( 80 - 150 )


Ааа, може, може. Вероятно съм обърнал цифрите. Карам по памет.
Виж целия пост
# 13
Пич, камерите в България се използват за да се събират пари. Много от ограниченията са неадекватни и точно там застават. Затова за мен решението е радар детектор. Лошото е, че не хващат новите лазерни камери, но те са 28 за цяла България и повече няма да се купуват.

Иначе такак както са те снимали имат право, трудно ще го събориш в съда заради това.
Виж целия пост
# 14
Защо не се замисляте, че са там точно за да се обърне внимание на знака?
Най-доходоносните места са тези, на които най-често не се спазват ограниченията, което ги прави опасни. Каква е разликата според вас?Извънградско на двупочен път ли да застанат? Къде ще се разминат 3 коли?
Знаеш ли, като се замисля може би си права. Точно на този участък ( плавен завой на първокласен път с отклонение в средата на дъгата ) с идеална видимост от над километър са станали приблизително 0.0 ( словом нула ) ПТП за последните 10 години. Изключително опасен участък е да. Права си, точно на място е била Пътна Полиция. Хвала на тях, че се погрижиха за моята безопасност.
А и не разбрах добре - мобилната камера на ПП е осъществявала контрол на скорост вътре в участъка за да може да се обърне внимание на ново поставения знак ли?
Иначе такак както са те снимали имат право, трудно ще го събориш в съда заради това.
Не са ме снимали - аз ги снимах на регистратора.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия