СМГ "Паисий Хилендарски" - тема 10

  • 127 911
  • 749
# 570
Учителите, които поемат петокласниците по принцип са всеотдайни и дават всичко от себе си за да може децата да получат добри оценки на матурите след 7-ми клас.Който и да е ,ще ги научи.  От представянето на матурите зависи дали ще има наплив в частните им курсове . Същите учители след 7-ми клас рязко сменят тактиката.
Бихте ли разказали как "Сменят тактиката"? Може ли подробности?
Виж целия пост
# 571
Aз загубих леко логиката:
Значи едни учители дават всичко от себе си (5-7 клас)
Същевременно който и да е ще ги научи (предполагам децата ще научи)
Очевидно логическо противоречие в двете изречения, авторът да реши коя от двете тези застъпва и да кара по тази линия.
Обаче от представянето на матурите зависел напливът в частните курсове... Аз пък наивно си мислех обратното - от курсовете зависи представянето на матурите. И ако тези учители искат да има наплив в частните им курсове, защо дават всичко от себе си в ДУ, така че да подготвят децата, за да нямат нужда от тези частни курсове. Изключително объркана съм...
Виж целия пост
# 572
Учителите, които поемат петокласниците по принцип са всеотдайни и дават всичко от себе си за да може децата да получат добри оценки на матурите след 7-ми клас.Който и да е ,ще ги научи.

Мисля, че "Останах тук" има предвид следното: Няма значение кой преподавател ще поеме учениците в 5-ти клас. Който и да е той от колектива на СМГ, децата ще се представят блестящо на НВО.
С това донякъде съм съгласна, но не съвсем. Със сигурност има разлика между И.Ц. и Ани А. например в начина на преподаване и поднасяне на материала. Не мога да направя сравнение между двете, имам лични впечатления само от И.Ц.
Иначе програмата по която работят е една и съща. А с подбрани деца лесно и всеки може да работи.

И.Ш. водеше математика на дъщеря ми в периода 5-12 клас. Не съм забелязала смяна на тактиката й от 8-ми. Учител от този ранг не би си позволил промяна.
Но не можаха да се разберат със А.С. Жалко, че напусна. Но пък учениците на едно друго училище имат честта да бъде техен преподавател.

Ще ми е интересно да прочета в какво се състои смяна на тактиката и при кой преподавател се случва това?

Смятам, че няма връзка между резултатите от матурите и напливът в частна школа при даден преподавател, ама никакъв.
Всички семегейци се представят отлично на НВО. Такава е системата.
По-скоро един учител става известен, по-търсен и предпочитан според резултатите на неговите ученици на ОМТ и отзиви на родителите на тези деца,  мнения на родители на настоящи и бивши семегейци, дали е комуникативен и мобилен, дали има обратна връзка, дали проверява домашни, по успехи от състезания на негови ученици и т.н.
Виж целия пост
# 573
Безспорно е добре да се чуят всякакви мнения, но аз по начало съм позитивен човек, затова ще споделя личните си положителни впечатления от преподаването на математика в осми клас.

Нямам поглед назад, дъщеря ми за първа година е в СМГ, но от това, което виждам, съм изключително доволна. Подчертано проявявам интерес към материала, към начина му на поднасяне, към подбора на задачите. Категорично одобрявам подхода и работата на преподавателя. Мога само да пожелая здраве и на учител, и на ученици, за да може чудесната им работа да продължи и за напред!
Виж целия пост
# 574
Аз нямам преки впечатления от А.А нито за Н.Б и за И.Ц, но за И.Ш имам и много съжалявам, че не е в училището.Познати ми казаха, че приетото дете може да ходи на школа по Математика в училището при който и да е преподавател от СМГ, който води 5 клас.Така ли и тази година? Има ли връзка между рейтинга на детето и в коя паралелка ще попадне или е на случен принцип разпределянето?
Виж целия пост
# 575
Сигурно има някакво разумно обяснение защо използвате съкращения на имената, но аз не мога да разпозная повечето от тях Blush и съответно предните постове не са ми особено полезни.
Коригирам се - от сайта на СМГ от графика за консултации намерих имената, които не можах да разпозная Blush Stuck Out Tongue Winking Eye .
Виж целия пост
# 576
Има ли връзка между рейтинга на детето и в коя паралелка ще попадне или е на случен принцип разпределянето?
Във всяка паралелка има деца с различен рейтинг.
Средноаретметичният рейтинг на всяка от паралелките (или поне на пет от тях)  се движи между 510.075 до 552.661 (доста добър рейтинг е това). Т.е. са като цяло поравно разпределени.



Виж целия пост
# 577
"Случайността е скрита форма на необходимост".

И тук важи с пълна сила. Едни попадат случайно в дадена паралелка, други не. Като навсякъде другаде.


Виж целия пост
# 578
По БЕЛ и АЕ е важно, да.
По математика е ясно, вече го коментирахме.
По останалите предмети не е толкова важно.
Виж целия пост
# 579
На нашия випуск учителката по БЕЛ и по АЕ е обща за всички английски паралелки. Немската са си писали първо желание немски и никой не ги разпределя, в руската са деца с първо желание руски или деца, на които не им е стигнал бала за АЕ или НЕ.
Виж целия пост
# 580
Поне до момента не съм видяла особена разлика между паралелките и "нуждата" да се попада в конкретна.
Децата учат едно и също по редовна,ФУЧ/ИУЧ и школа. Материалът е същият, учебниците същите, изпитванията са сходни. Учителите са еднакво строги и взискателни, домашните са почти едно към едно и съобразени с плана.
Да, знам че имаше молби след първо класиране от децата да попаднат при определен преподавател. Молбите им в общи линии бяха удовлетворени. Но след разговор с родители, по-късно през годината установих, че особени разлики в техните класове няма, освен може би денят от седмицата за на незадължителната школа, която обаче както писа някой по-нагоре, можеш да посещаваш и с друг учител.
Разбирам, че звучи яко да се тиражира версия как някой учител със златна фуния излива в главата на чадото, хаха.
Де да беше така! Всъщност, децата се скъсват да учат и пишат домашни, учебният процес си върви.
Всички учители  до момента са чудесни и аз нямам забележка към професионализма на нито един.
Виж целия пост
# 581
Няма как да се излива със златана фуния вглавите  на 32 деца. Това е индустриализация на математическото обучение. А хубаво е, че може да се ходи на школа и при друг преподавател, ако човек изтелги някоя по-къса клечка.Не казвам, че има лоши учители в СМГ, напротив, но от личне опит знам, че има къси и по-къси клечки. Simple Smile
Виж целия пост
# 582
Явно тази година сме изтеглили златни клечки-и трите учителки са прекрасни:)
Преподават добре, дават и проверяват домашни, не подаряват оценки, изпитват много редовно. Сравнявам броя на страниците с домашно с даването в другите класове, като бройка съвпадат.
Най-много на някой клас да са дали допълнително за решаване някое състезание, но по желание на детето.
Деца от различни класове са наградени и от мат.състезанията до момента, последно за ЧХ ги готвеха на зеленото училище-това много ми допадна, на децата също: хем починаха, хем оттренираха задачите. Ходят и на театър и походи с класните.
Друго, което ме впечатли е колко любезни и възпитани са учителите. Имам база за сравнение, затова се впечатлявам.
Виж целия пост
# 583
В СМГ има дълги и по-дълги клечки. 🙂Няма кой знае какво значение коя ще изтеглиш, ако си вътре. Целете се в правилните клечки на входа 🙂
Виж целия пост
# 584
В СМГ има дълги и по-дълги клечки. 🙂Няма кой знае какво значение коя ще изтеглиш, ако си вътре. Целете се в правилните клечки на входа 🙂
Може ли конкретика, така поднесено, това мнение не носи никаква полза никому.
Предполагам, визираш че с правилно подбран учител за курс, имаш по-голям шанс за прием?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия