Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Аурис или голф 5/поло

  • 3 781
  • 13
Колебая се в избора на кола 2 употреба от 2007 до 2010г. Между аурис и голф 5 от 6 до 9 хил. лв.
Ще я карам в града повече но и извън града.
Не търся мощност и ускорение, а готина возия и комфорт за цената си сравнително евтина поддръжка и разход.
Екстрите освен климатик/троник не са ми важни.

Предпочитам бензин.
Имате ли впечатления от двете коли
Приемам и други варианти(без Ярис щото ми е малък)
Коя от двете е по готина за каране

Карали ли сте и двете коли

Харесах и Корола автоматик но е малко стара 2005
Мерси.
Виж целия пост
# 1
Колебая се в избора на кола 2 употреба от 2007 до 2010г. Между аурис и голф 5 от 6 до 9 хил. лв.
Ще я карам в града повече но и извън града.
Не търся мощност и ускорение, а готина возия и комфорт за цената си сравнително евтина поддръжка и разход.
Екстрите освен климатик/троник не са ми важни.

Предпочитам бензин.
Имате ли впечатления от двете коли
Приемам и други варианти(без Ярис щото ми е малък)
Коя от двете е по готина за каране

Карали ли сте и двете коли
Мерси.


Гласувам за голфа. Аурис-а е едно от големите недоразумения на тойота. А голф-а петица за щастие има много малко общо с четворката. Кофтито при голфа е, че бензиновите двигатели TFSI са от първите им години когато са зверски маслояди. За да спре огромния разход на масло се прави доста скъпа ревизия на мотора. Не всички TFSI го имат проблема. Най-силен е проблема при 2.0тфси, който се монтира на ауди Б8 и на пасата. Голфа не знам дали е със същия 2.0тфси или е друга модификация. Другия проблем който ще срещнеш е, че избора в пазара на старо е основно от дизели.
Виж целия пост
# 2
Вземи си Ярис, не съм чул лоши отзиви за тази кола.
Виж целия пост
# 3
Прочети в форума на дадената марка,седни в двете която по ти приляга вземаш нея.
Виж целия пост
# 4
При така поставен въпрос, може би фолца е по-подходящ. Старите ауриси са куци, особено първите. От няколко години насам, биват.
* Королата също не е лош вариант - намери, разгледай детайлно, тествай.


 Аурис-а е едно от големите недоразумения на тойота.
Беше. Сега, в последните години си е съвсем приличен автомобил, независимо, че не съм почитател на този клас.
Виж целия пост
# 5
При така поставен въпрос, може би фолца е по-подходящ. Старите ауриси са куци, особено първите. От няколко години насам, биват.
* Королата също не е лош вариант - намери, разгледай детайлно, тествай.


 Аурис-а е едно от големите недоразумения на тойота.
Беше. Сега, в последните години си е съвсем приличен автомобил, независимо, че не съм почитател на този клас.

Кое им е куцото, нали уж се чупят по малко от немските
Виж целия пост
# 6


Кое им е куцото, нали уж се чупят по малко от немските
Да, но всяко стадо има мърша.
И бенца е топ-автомобил, но има 2-3 недоразумения, като А-класата например.
Освен това, казах, че специално ауриса в началото беше недоправен, докато след това вече си е кола.
Виж целия пост
# 7
https://m.facebook.com/photo.php?fbid=1557875231005658&id=10 … 315&source=48     Може ли някои да ми каже каква марка са джантите
Виж целия пост
# 8
Не се вижда. Вземи си ББС-ки, тествал съм ги в дупки мбого са здрави Simple Smile
Виж целия пост
# 9
https://m.facebook.com/photo.php?fbid=1557875231005658&id=10 … 315&source=48     Може ли някои да ми каже каква марка са джантите
Питай продавача, само той знае.
Виж целия пост
# 10
От две години карам Тойота Аурис 2010. Перфектен автомобил! Никакви проблеми досега! Никога няма да го заменя за Голф!
Виж целия пост
# 11
Мисля ,че немските автомобили имат по евтина подръжка.
Виж целия пост
# 12
Мисля ,че немските автомобили имат по евтина подръжка.
Само така си мислиш, реалността сочи друго.
Виж целия пост
# 13
Има  една приказка - Жената може и да е от село, ама колата трябва да е немска. Grinning
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия