В Северозападна България за няколко дни

Момичета, много ви благодаря. Бях изгубила надежда, че ще има предложения. Точно такива мнения ми трябваха. Благодаря!!!!
Ние бяхме отседнали тук /на 15км от Белоградчик/
Природата е невероятно красива, има къде да се разходиш и около селото, другите забележителности са ги споменали вече.
За нощувки препоръчвам Хан Мадона във Фалковец и Торлаците в Чипровци.
Да предложа и Еко селище Глинените къщи в село Извос, което е наблизо.Много е красиво, в района на Белоградчик.
Petia Ivailova каква е тази пещера до манастир "Св. Иван Пусти" ?
Ние есента направихме една обиколка на повечето дестинации - пещера Венеца е много красива, Магурата, Баба Вида, Лом.
Лопушанският манастир е интересен също.
Август 2017 ходихме до Козлодуй и се оказа, че в сезон всеки следобед в 15:00 качват хората на Радецки и има плаване. Хванахме го по случайност. Беше много интересно, ососбено за 6-годишния ми син.
Това е малка пещера, а не такава, в която се влиза надълбоко; доколкото разбрах - там е живял отшелникът.

Забравих да спомена Лом, който ми е относително близо (когато съм в онзи район, не до дома ми) и съм ходила доста пъти - направили са си много симпатичен парк край Дунава, където може да се походи. Там е поставен като паметник един шлеп, който май е ползван за давене на хора след Септемврийското въстание (не съм много наясно с историята, а и сега е модерно тези неща да се покриват, но все едно - шлепът е там и може да се види от тези, на които им е интересно). Паркът е приятен, макар и малък, но центърът е малко заспал...
Видин е по-интересен, освен това има впечатляващ като размери парк край Дунава (опитахме се да го обходим, когато бяхме там, но за два часа не успяхме). Крепостта Баба Вида изглежда добре, освен това от нея се откриват величествени гледки - струва си да се види.
Благодаря!
Също, ако имате време и не сте ходили вече, ви препоръчвам пещера Съева дупка -
 https://opoznai.bg/view/peshtera-saeva-dupka . На нас много ни хареса както образованията, така и отношението на екскурзовода.
Сигурно преди 10 години сме ходили натам, но съм с приятни спомени от Клисурският манастир, и от заведението наблизо със жива риба. Не зная дали функционира все още.
Да, работи.
Викаме му, "При Сталин"  Peace
Аз съм от Видинския край.

Един ден във Видин е повече от достатъчен.
Един ден мисля, че ще е достатъчен и за Белоградчик, Магурата и Венеца.
 Клисурския манастир си заслужава да се види, както и Леденика.
  Един ден може да отиде само на Белоградчишките скали, като нямам предвид само да се обиколи крепостта и около входа, а целия маршрут, пълна обиколка.
Макар, че в темата не е писано от месеци, чувствам се длъжна да споделя какво видяхме, благодарение на вашите мнения и предложения. За "бивак" избрахме семеен хотел "Гето" в Белоградчик. /Сполучлив избор, компетентна домакиня.....Препоръчвам! /
 На път за там, посетихме "Леденика". Лазерното шоу /или поне част от него/ беше включено в обиколката.
Първи ден: В 9 сутринта се качихме на 2 джипа, с които тръгнахме да обикаляме Белоградчишките скали. / " Ученичката" отпред, "Ученичката "- отзад, "Влюбените " отдясно, "Влюбените"- отляво.......обещаха ни 12 км около и между Скалите за около 90 минути, но не ни бяха обещали емоциите. Много екстремно, много вълнуващо....Прекрасно! / Ходили се и на Орлово око в Родопите, но тук беше "Уауу". С няколко спирания и кратки обяснения. Компетентно./ Оставиха ни пред Крепостта, разгледахме я и после влязохме в Природо-научния музей.
Втори ден- Видин, и на връщане-Магурата. Както винаги-величествена.
Трети ден : "Отворихме " пещера "Венеца" в 9 часа. С каски, с лекция ....Много, много красива пещера,
После в Чипровския манастир, град Чипровци, и Историческия музей. А там каква беседа си поръчахме.....Нямахме идея какъв компетентен , енергичен и сладкодумен гид ще имаме. Огън!
От там- в Лопушанския манастир.
Първоначално мислехме да имаме 3 нощувки, но ги променихме на 4 и не сбъркахме- твърде далече е Видин от Бургас . Изминахме 1400 км, но пътищата са хубави, времето беше с нас и всички сме доволни.
Благодаря ви за съдействието.