Моля за помощ!Превод на английски език!

Здравейте,
Детето ми има за домашно да напише съчинение на английски - как прекарах лятната ваканция .
На български го написа , но английския му не е на ниво. Бихте ли помогнали с превода на съчинението?
А ето го и съчинението:
"Това лято прекарах ваканцията си в нашата красива родина България. С моето семейство посетихме планините Родопи и Пирин.В планината Родопи открихме малък и прекрасен курорт св. Константин , близо до гр. Пещера. Останахме два дни. Посетихме пещерите Снежанка и Лепеница , Фотинските водопади и яз. Батак. На третият ден отпътувахме за пл. Пирин и по – точно гр. Банско. Там се срещнахме с нашите приятели от гр. Дряново . Настанихме се в семеен хотел с просторни стаи и хладна лятна градина. Вечерта съставихме план за почивката ни . На сутринта всеки с по – една раница на гърба се отправихме на 4 часов преход до хижа Дамяница на височина ........... По пътя видяхме всичките 11 върха на Пирин планина. Ядохме боровинките , малините и ягодите. На вторият ден разпуснахме на басейн, за да се подготвим за тежкото изкачване до вр. Вихрен – вторият по височина в България. На сутринта станахме рано в 5 часа закусихме и тръгнахме с колите към х. Вихрен. Тук ги оставихме , нарамихме раниците и  започна тежкото изкачванедо върха. Прехода не беше много труден. След 2,5 часа най – накрая покорихме вр. Вихрен. Слизането на връщане беше бързо и забавно. На следващият ден  успяхме да се разходим с лифт до хижа Безбог. От там продължихме до Попово езеро . Направихме преход в двете посоки от 4 часа. До края на почивката успяхме да се разходим и изкачим до езерата : Муратово, Бъндеришко , Рибно и Жабешко. Посетихме и Байкушевата мура – най- старото дърво в България от времето на хан Аспарух.
Това беше най – страхотната и пълна с преживяване почивка. "

Благодаря предварително
То ли го написа на български, или ти? Това не ми прилича на детско съчинение.
Ако ти му пишеш домашните, то как ще се научи?
Темата е пусната в Предучилищно образование. Би следвало детето да е в тази възраст, т.е. в детската градина. А такова съчинение е трудно да напише това дете.
Колко интересно, през март домашно на тема "Как прекарах лятната ваканция". Мацко, с кой акъл си мислиш, че някой ще ти се върже и ще ти напише статийката за туристическото сайтче?
Е много интензивна ваканция е имало детето - изкачване на върхове, 4-часови планински преходи, ставане в 5.00 сутрин .... Аз се уморих само докато четях.
1800 знака за 6 лева- това мога да направя за вас!
Най-грешното нещо е да се пише на български език и после да се превежда на английски език. Мисли се на английски, пише се на английски език. Simple Smile Успех.
Съчинението и на български е твърде постно. Това дете не е ли чувало за прилагателни и природни описания?
      Според мен, няма как да помогне някой, защото не е ясно с какъв речников запас разполага детето./В случай,че наистина е детско съчинение/. Учителките по езици на моето дете в училище санкционират ако е ползвана непозната лексика, трябва думите да са изучавани.
Много неправилно според мен...Първо през годините се натрупва доста лексика, та учителят да помни коя е прададена и коя не. И това при условие, че учителят е бил  един и същ през цялото време. Ако не, как пък ще знае колегата му преди това кои думи точно е предал, та да санкционира употребата на неучени... Да не говорим за децата, учещи езика и навън, те определено имат по-богата лексика и няма как при писането на съчинение и ползването на думи в него да правят разграничение коя дума е  научена от училище, коя от курса/уроците, коя от прочетена книга или изгледан филм  и коя е самостоятелно извадена в даден момент от речника.

Става въпрос за деца в шести клас.
Предполагам,че санкцията е защото определената задача- съчинение е свързана с някакъв урок и се подчинява на поставените в него задачи.Ако всяко дете напише нещо си, с думи, които др. деца не разбират, как ще се четат и разберат от всички съчиненията. За децата в класа учителката е една и съща от първи до шести клас, за моето и деца, които са били в др. училище- е имало в началото др.учител, но то в първи, втори клас не се учи кой знае какво.

Като казах- санкция- много силно звучи, не става въпрос за намаляване на оценка, а за забележка. Конкретният случай беше съчинение за семейството. Моята професия е доста специфична , естествено детето не знае как се превежда на английски, да не говорим,че точният превод не е много лесен и аз му казах какво да пише, не се сетих за някаква друга, по-близка професия ,която са учили.И учителката е казала, че не се пишат думи, които не са учени в училище.
Светкавица, дъщеря ми е също в 6 клас и вече е с четвърти учител. Ежедневно има допълнителен английски с моя милост. Не виждам как ще извади от главата си думите, които е учила само в училище и ще ги отдели от другите, които знае.

Както и да е- не е това проблемът на авторката на темата.
This summer I spent my holiday in our beautiful country Bulgaria. With my family we visited Rhodope and Pirin Mountains. In the Rhodope Mountains we have found a small and wonderful resort of St. Konstantin, near the town of Peshtera. We stayed for two days. We visited the Snezhanka and Lepenica caves, the Fotinski waterfalls and the Batak dam. On the third day we traveled to Pirin Square, namely Bansko. There we met with our friends from the town of Dryanovo. We stayed in a family hotel with spacious rooms and a cool summer garden. In the evening, we drew up a holiday plan. In the morning we got up early at 5 o'clock, and we set off and set off for the horses. Vihren. Here we left them, we pulled the rucksacks and started the heavy climb at the top. The transition was not very difficult. After 2.5 hours, we finally conquered Vihren Peak. Getting back was quick and fun. The next day we managed to take a chair lift to Bezbog hut. From there we continued to Popovo Lake. We have made a transition in both directions for 4 hours. By the end of the holiday we managed to walk and climb to the lakes: Muratovo, Banderitsa, Ribno and Frog.We also visited Baikusheva Mura - the oldest tree in Bulgaria since the time of Khan Asparuh.
It was the most wonderful and full of pleasure.
По средата има грешка,трябва да е
In the morning we got up early at 5 o'clock and we set off to drive to Vihren.

Това е от интернет преводача!Но не е лошо написано Wink
Много има да се оправя по този превод...в интерес на истината google translate дръпна през годините и вади прилични преводи. Авторката може да го ползва като основа, да поизчисти някое друго повторение, да оправи лексиката и да сложи все пак край като в българския текст...така липсва пояснението кое е било the most wonderful and full of pleasure...
В 6 клас не ми се вярва речниковият запас да е толкова богат и определено, ако човек, който разбира, превежда - веднага ще се хване. А все пак идеята е детето да се постарае😉Успех!