Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Избор на сушилня - Тема 10

  • 38 070
  • 513
# 465
Съжалявам, аз не. Ползвам електролукс сушилня за вграждане. Много съм доволна. Всъщност тя е пералня със сушилня заедно.
Виж целия пост
# 466
Здравейте!
Искам да споделя мнение и да задам въпрос едновременно, дано се вписвам в темата.
Сушилнята ми е АЕГ, в гаранция до края на годината. Много бях доволна, ползвах я за всичко до преди месец и половина когато се повреди. От сервиза дойдоха след 10 дни. Казаха, че трябват части и ще ми се обадят да я вземат. АЗ ги потърсих на третата/!/ седмица и след няколко дни я отнесоха. В края на седмицата ми я върнаха по-зле отколкото им я дадох.....сега пак ще идват, е, поне за това няма да чакам 10 дни Twisted Evil Мнението ми е, че сервизът не става, имайте го в предвид.
В гаранционната карта има един член 113, според който в рамките на един месец трябва да се приведе в съответствие с договора за продажба или потребителят има право да развали договора за продажба. Как бихте ме посъветвали да постъпя? Уреда ми е много необходим, а изразходвах доста нерви до сега .
Виж целия пост
# 467
Имах същият проблем с пералня на hotpoin ariston , върнаха ми парите. Няма как да стоя месец и половина без пералня.
Виж целия пост
# 468
Взимам си парите и си купувам нов уред без да се замисля.
Виж целия пост
# 469
О, веднага бих се възползвала, и аз не мога да чакам повече! Към кого се обърнахте за смяната? Аз говорих и с представителя на АЕГ, но нищо не споменаха.
Виж целия пост
# 470
Да не говорим, че ще си купите нов уред и ще си имате нова гаранция и евентуално по-нов модел.
Виж целия пост
# 471
Дори не държа на по-нов модел, НЕОБХОДИМА ми е сушилня. Въпросът е към търговския обект или към представителя да се обърна.
Виж целия пост
# 472
Търговецът нищо не може да направи без констативен протокол от сервиза. Изискайте си констативен протокол, ако е минало повече от месец. Само имайте предвид, че законът важи само за физически лица, т.е. ако сте я купували с фактура на фирма, нямате особено много права.
Виж целия пост
# 473
Дори не държа на по-нов модел, НЕОБХОДИМА ми е сушилня. Въпросът е към търговския обект или към представителя да се обърна.

Ами звъннете и питайте, нито тук нито знаем откъде е купена, нито кой я сервизира.
Виж целия пост
# 474
Благодаря! Ще видя какво ще ми кажат в понеделник и ще действам.
Виж целия пост
# 475
Момичета , някой с този модел сушилня AEG T8DEC68S, дали имате кошница за сушене на обувки и откъде  я купихте?Благодаря.
Виж целия пост
# 476
Момичета , някой с този модел сушилня AEG T8DEC68S, дали имате кошница за сушене на обувки и откъде  я купихте?Благодаря.
Потърсете в документацията към сушилнята, мисля, че някъде гледах, че е забранено поставянето на кошница, беше зачеркнато с х. Ако не бъркам, някъде из приложените книжки беше.
Виж целия пост
# 477
Момичета , някой с този модел сушилня AEG T8DEC68S, дали имате кошница за сушене на обувки и откъде  я купихте?Благодаря.

Да, моята е такава. Няма кошничка.
Виж целия пост
# 478
Търговецът нищо не може да направи без констативен протокол от сервиза. Изискайте си констативен протокол, ако е минало повече от месец. Само имайте предвид, че законът важи само за физически лица, т.е. ако сте я купували с фактура на фирма, нямате особено много права.
Това изобщо не е вярно- В ЗЗП само Търговеца отговаря, а в случая е изпуснат срока ЗА РЕМОНТ 45 ДНИ, така че протокол не трябва.

Да ЗЗП важи само , ако уредът е на краен потребител, физическо лице или ако имате касова бележка, на която обаче ясно да се вижда моделът на уреда.
Виж целия пост
# 479
Търговецът нищо не може да направи без констативен протокол от сервиза. Изискайте си констативен протокол, ако е минало повече от месец. Само имайте предвид, че законът важи само за физически лица, т.е. ако сте я купували с фактура на фирма, нямате особено много права.
Това изобщо не е вярно- В ЗЗП само Търговеца отговаря, а в случая е изпуснат срока ЗА РЕМОНТ 45 ДНИ, така че протокол не трябва.

Да ЗЗП важи само , ако уредът е на краен потребител, физическо лице или ако имате касова бележка, на която обаче ясно да се вижда моделът на уреда.

Сервизът трябва да поеме нещата, търговецът няма вина, че оторизираният сервиз не е поправил уредът в срок. И търговецът без документ няма как да замени уред. Има си разни процедури, които трябва да се спазят. Сервиз-търговец-вносител-производител и всичко с документи, защото в крайна сметка производителят трябва да плати за това, че сервизът, който те са оторизирали, не си е свършил работата. Вина в търговеца няма.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия