Избор на сушилня - Тема 10

  • 95 396
  • 757
# 465
Взимам си парите и си купувам нов уред без да се замисля.
Виж целия пост
# 466
О, веднага бих се възползвала, и аз не мога да чакам повече! Към кого се обърнахте за смяната? Аз говорих и с представителя на АЕГ, но нищо не споменаха.
Виж целия пост
# 467
Да не говорим, че ще си купите нов уред и ще си имате нова гаранция и евентуално по-нов модел.
Виж целия пост
# 468
Дори не държа на по-нов модел, НЕОБХОДИМА ми е сушилня. Въпросът е към търговския обект или към представителя да се обърна.
Виж целия пост
# 469
Търговецът нищо не може да направи без констативен протокол от сервиза. Изискайте си констативен протокол, ако е минало повече от месец. Само имайте предвид, че законът важи само за физически лица, т.е. ако сте я купували с фактура на фирма, нямате особено много права.
Виж целия пост
# 470
Дори не държа на по-нов модел, НЕОБХОДИМА ми е сушилня. Въпросът е към търговския обект или към представителя да се обърна.

Ами звъннете и питайте, нито тук нито знаем откъде е купена, нито кой я сервизира.
Виж целия пост
# 471
Благодаря! Ще видя какво ще ми кажат в понеделник и ще действам.
Виж целия пост
# 472
Момичета , някой с този модел сушилня AEG T8DEC68S, дали имате кошница за сушене на обувки и откъде  я купихте?Благодаря.
Виж целия пост
# 473
Момичета , някой с този модел сушилня AEG T8DEC68S, дали имате кошница за сушене на обувки и откъде  я купихте?Благодаря.
Потърсете в документацията към сушилнята, мисля, че някъде гледах, че е забранено поставянето на кошница, беше зачеркнато с х. Ако не бъркам, някъде из приложените книжки беше.
Виж целия пост
# 474
Момичета , някой с този модел сушилня AEG T8DEC68S, дали имате кошница за сушене на обувки и откъде  я купихте?Благодаря.

Да, моята е такава. Няма кошничка.
Виж целия пост
# 475
Търговецът нищо не може да направи без констативен протокол от сервиза. Изискайте си констативен протокол, ако е минало повече от месец. Само имайте предвид, че законът важи само за физически лица, т.е. ако сте я купували с фактура на фирма, нямате особено много права.
Това изобщо не е вярно- В ЗЗП само Търговеца отговаря, а в случая е изпуснат срока ЗА РЕМОНТ 45 ДНИ, така че протокол не трябва.

Да ЗЗП важи само , ако уредът е на краен потребител, физическо лице или ако имате касова бележка, на която обаче ясно да се вижда моделът на уреда.
Виж целия пост
# 476
Търговецът нищо не може да направи без констативен протокол от сервиза. Изискайте си констативен протокол, ако е минало повече от месец. Само имайте предвид, че законът важи само за физически лица, т.е. ако сте я купували с фактура на фирма, нямате особено много права.
Това изобщо не е вярно- В ЗЗП само Търговеца отговаря, а в случая е изпуснат срока ЗА РЕМОНТ 45 ДНИ, така че протокол не трябва.

Да ЗЗП важи само , ако уредът е на краен потребител, физическо лице или ако имате касова бележка, на която обаче ясно да се вижда моделът на уреда.

Сервизът трябва да поеме нещата, търговецът няма вина, че оторизираният сервиз не е поправил уредът в срок. И търговецът без документ няма как да замени уред. Има си разни процедури, които трябва да се спазят. Сервиз-търговец-вносител-производител и всичко с документи, защото в крайна сметка производителят трябва да плати за това, че сервизът, който те са оторизирали, не си е свършил работата. Вина в търговеца няма.
Виж целия пост
# 477
Здравейте, колебая се между две сушилни едната е AEG (доволна съм от марката), а другата е Electrolux хареса ми, че има програма смесено за 6 кг. пране.
https://www.electrolux.bg/laundry/laundry/dryers/heat-pump-dryer/ew8h358s/
https://www.aeg.bg/laundry/laundry/dryers/heat-pump-dryer/t8dbe48s/

Много ще съм благодарна тези от вас които ги използват да кажат дали са доволни и евентуално какви предимства имат.
Виж целия пост
# 478
И двете са с термопомпа, но АЕГ има по-нисък разход на енергия. Иначе производителят им е един и същ.
Виж целия пост
# 479
Сдобих се с АЕГ осма серия.
След малко ще я сефтосам.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия