Както Пенева е написала предимно искат 2 препоръки една от учител по науки, една от хуманитарен (преподавали 10,11 или 12 кл). Искат да разберат неповтарящи се неща (в детайли)за детето и затова понякога има условие за учители от различни области.
Има изклчения и е необходимо да изчететте в детайли изискванията на унито, в което ще кандидатствате. Мисля, че MIT е от искащите 3 училищни препоръки ( трета от Guidance Counselor or Principal).
Дори да няма изискване за трета препоръка, ако сте се занимавали задълбочено с нещо извън училище е хубаво да поискате препоръка . Ако тренирате нещо или свирите на инструмент, участвате в хор и т.н о т пряк ръководител/ треньор, който ви познава в детайли и е хубаво да цитира конкретни случаи. Ако детето е правило нещо за хора в неравностойноположение, още повече е било и в организацонната дейност и това не е било нещо еднократно, а се е занимавало дълго време, е също добър вариант за препоръка.
Тинки,
Няма лошо да председателства детето клуб. Нали каза, че не му е уплътнено времето. Не знам дали някой може да каже доколко е важно това за унитата. Но един от въпросите, на които предстои децата да отговорят при кандидатстване е нещо от сорта на " какво биха допринесли за унито или с какво биха били ценни за него". За тях е важно да знаят, че и ти правиш нещо за училището си, съучениците си....
* И в добавка: Хубаво е, ако тези които пишат препоръките са запознати и с извънкласната ви дейност и могат да кажат и нещо за нея.
Тя си беше самоинициирала проект за АК. Направи си обосновка защо би бил важен за АК. Направи му и бизнес план, какво може да издейства тя от външни организации, какво е нужно като инвестиция от АК. В последната година работеше пряко с Президента на АК по него. Не знам доколко е имало значение, но си мисля, че е взето под внимание, идеята, борбата за нея и докарването й до реализация