Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Пазаруване от Aliexpress.com 54

  • 69 583
  • 751

aliexpress.com


ПРЕДИ ДА ПИШЕТЕ В ТЕМАТА,МОЛЯ ОТДЕЛЕТЕ ВРЕМЕ И ПРОЧЕТЕ ТУК, НЕ СМЕ ДЛЪЖНИ САМО НИЕ ДА ВИ ОТДЕЛЯМЕ ВРЕМЕ ЗА ОТГОВОРИ,ОБЯСНЕНИ ТУК ИЛИ В ТЕМАТА МНОГОКРАТНО ! Мерси!!

Има много изгодни предложения,но си иска доста ровене да се попадне на най-евтиното. (Не винаги,най-евтиното е реална оферта и често има и подводни камъни и заблуди,затова четете,питайте,преди да се нахвърлите  на уж "изгодно)
Обикновено търговците са коректни,понеже заплащането не е директно към тях,а към сайта,след потвърждение от нас за получена пратка,им се превеждат парите.
Не се връзвайте на нереално ниски оферти от сорта на дрехи и други за 2-3-5 $, гледайте рейтинга на продавача и кога е регистриран,ако е съвсем пресен и вс,артикули са му в 1 категория others,
просто го подминете,за да нямате ядове и надежди излишно.
Заплащането не е чрез PAYPAL ,но е абсолютно сигурно.
Има възможност да се пусне диспут до 60 дни след заплащането.
Срока на обработка на поръчките варира от 1-2 дни,до 30 дни,това го пише от на самия артикул,под цената.
Канселиране на поръчка,може да се направи след появата на бутона,до няколко дни,но това не гарантира отказа и,изисква се съгласие и от страна на продавача.
Доставката е различна,от 2-3 седмици,до 4-5 дори.
Метод на доставка При всеки продавач е различна,някои предлагат безплатна,други не,трети предлагат избор.
Търсачкатаа можете да избирате и слагате отметки за
* безплатна доставка ;* само 1 брой ;* България ;*най-евтино...
за да ви излязат най-изгодните оферти,понеже има стоки,предлагащи се в лотове по няколко бр.
Условия някои продавачи имат изисквания за минимум на поръчка (примерно 10$),за да може да поръчате от тях.
Продавачите обикновено са много отзивчиви,отговарят на всички въпроси,помагат с размери,ако им се поиска пращат и снимки допълнителни.
Несъответствие и оплакванe имате право да отворите диспут,но не потвърждавайте в случая получаването на пратката,понеже губите ,тогава право за диспут.
Диспут може да отворите 5 дни,след като продавача е потвърдил пращането.
Появява се бутон "Open Dispute".Продължителността му е 14 дни,ако не ескалирате.В диспута имате вие и продавача дума и опит за договаряне,ако няма споразумение се преминава във  Вземане на решение от Али.
Ввъзстановяване/връщане на пари- продавачите имат практика,ако се налага да ни връщат пари да ги върнат чрез paypal, защото предпочитат да не им се отваря диспут.
Замразена поръчка означава, че продавача се преглежда-има съмнение за измама, след решение ще получите известие и евентуално връщане на парите по сметка.
Парите се връщат в срок от 7-10 дни в сметката.
Таобао Много от продавачите имат и магазини в Таобао,съответно ще ви ги покажат и можете да се договорите за изпращане на артикул от Таобао и без посредник.
Чат Винаги може да се кореспондира и с тях онлайн,като е отбелязано кога са на линия,но имайте предвид часовата разлика,не винаги отговарят.
Магазините Много от продавачите имат по няколко магазина,може да се направи запитване лично,при което да ви комбинират,дори и ако 1 артикул го нямат в 1 магазин,го добавят същия като от 2 магазин,така може всичко да е от 1 търговец.
Отстъпки Доста често,като им се пише са склонни да намалят цената си,но за целта предварително трябва да сте се договорили и да не сте направили все още заплащането,а само поръчката,е при поръчката променят цената,след което вие може да заплатите новата цена.
Договорено Намаление при съгласие на продавача да намали от цената, избирате артикула,натискате place order ,,след което чакате продавача да промени цената.
Получавате известие на мейла...payment adjusted,след което отново влизате в поръчката и правите плащането.
Кодове и купони Сайта рядко  предлага универсални кодове за отстъпки,но има някои отделни търговци,които на личната им страничка пише GET COUPON, като го натиснете и после си влезете в профила My Aliexpress-My coupons -Seller Coupon и се вижда получения код,но  те обикновено са за 2$ и могат да се използват при поръчки над 30 или 50$ ,всеки е различен,както и има давност около 3 дни.
При регистрация в сайта пишете ваш личен адрес ,а не на пощата,получавате известие за получена пратка,която да вземете от пощ.клон.

ПРОБЛЕМ С ПЛАЩАНЕТО На поръчката има бутон Want To Claim. Натискате го и се отваря страница, в която трябва да се прикачат три документа:
1. Копие на личната карта. Спокойно можете да закриете ЕГН и номер на картата (или част от тях).
2. Копие на кредитната карта. Само предната страна, не съм сигурна дали можете да закриете част от номера, но името трябва да съвпада с това на личната карта.
3. Банково извлечение на транзакцията, е плащането е преминало в банката. Може и принтскрийн, ако имате онлайн банкиране

ЗА КОРЕСПОНДЕНЦИЯ -САМО ЧАТ

Заплащане чрез ВИЗА  Маестро и Master Card  --всякакъв тип!
Премахване на запаметен карта/данни https://intl.alipay.com/user/queryUserBindCard.htm?locale=ru_RU
Известие след направена поръчка,получавате на мейл известие,че заплащането е минало успешно.
След няколко дни,в рамките на посочения срок за обработка на поръчката,ще получите съобщение с номер на поръчката,в което ще е посочен и номера за проследяване на пратката.


Номера за проследяване става валиден след около 7 раб. дни след получаването му.
Винаги може да си виждате номера за проследяване в самата поръчка отдолу.

!!!!!!!Не се притеснявайте излишно,ако номера не ви показва данни за местонахождение,не значи,че не е наред,изчакайте спокойно около 3 седмици,после проверявайте в БГсайт на пощите.

##ИНСТАЛИРАЙТЕ приложение,което автоматично ще ви намира най-евтината съща стока в сайта
https://chrome.google.com/webstore/detail/aliexpress-shopping-as … dbpbilijdghoggkim
ВСЯКАКВИ ВЪПРОСИ И ТЕХНИ ОТГОВОРИ ,МОЛЯ ЧЕТЕТЕ ТУК

Сайтове за проследяване
www.17track.net
1. Пействаш номера в полето Enter your postal numbers
2. Натискаш Track
3. Отдолу проверяваш Destination - да пише България
4. Най-вдясно под Operate натискаш Details
5. Отдолу излиза текст на китайски, копираш и превеждаш с google translate

http://www.hongkongpost.hk/
post-tracker.ru
trackitonline.ru
intmail.183.com.cn
sao.cn

Български пощи -тук инфо за пратката се появява,едва след като е влязла в страната,не и преди това.-  http://www.bgpost.bg/?cid=176

ПРОГРАМА за проследяване на пратки
Една полезна програма за проследяване на международни пратки. Трябва да се инсталира на компютъра.
http://www.trackchecker.net
Инструкция за ползване на тази програма,направена от heros e тук: http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=663504.525  № пост 539


Точки и купони - в момента coins  могат да се трупат от мобилно приложение с игрите, като се използват след това за персонални магазини, има и универсални купони в точно 10 :00 ч сутрин БГ време, но за секунда ,всичко се изчерпва.
Нива А0,А1, А2, А3, А4 на всеки потребител-това е ранг, който ви издига спрямо сумата на направени поръчки,като съответно и спада,при липса на такива. Ранга спомага Единствено за по-бързо решаване на диспути и ,като цяло нищо съществено.

Искате да си връщате печалба **% от стойността на всяка поръчка,може да го направите като трупате пари чрез сайта http://www.extrabux.com/ , както и доста други, които при споделяне на реферален линк носи повече приходи за страните. убликуването на рефелали тук е забранено , само на лични споделяме.
Повече инфо тук в темата http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=714661.0
Може да се регистрирате и чрез покана от приятел,като 2 страни автоматично печелят 5$.
При наличие на 10 $ ,може да си ги изтеглите и използвате.
* моля линкове за регистрация да не се разпространяват в темата,а само на лични при молба
БГ сайт,връщащ 1% от поръчки http://pesti.bg/ , при поръчка,за стъпка на плащане влизате през сайта,Пести.бг,за да мине от там плащането,след което пишете на сайта от "връзка с нас" номера на направената поръчка,за да ви я приемат и въведат.
* моля линкове за регистрация да не се разпространяват в темата,а само на лични при молба

Мито и ДДС Според закона в БГ,за пратки с написана стойност над 30 лв се дължи ДДС 20%,а МИТО за над 150ЕВРО ,но винаги пишете молба на продавачите да пишат ниска стойност,за да не се избегне разправията и разкарването по митници,ако е възможно пускайте отделни няколко поръчки,а не за големи суми.(Реалните суми обаче,могат да са с над тези стойности,стига продавача да бъде помолен за това)
Имайте предвид, че доста се затегнаха законите и повече пратки опадат на Митница,като има вече и такса за обработка.
Профил Може да получите ниво VIP Silver /Gold/Platinum ,ако направите поръчки за над 1000 $ и нагоре растете,но не дава особени привилегии.
След получаване на пратката,не забравяйте да поставите оценка на продавача,както и вие ще получите по-късно.
Примерен текст молба към продавача,за описвае на по-никса стойност от реалната:
"Please write  on the value declaration price less than 15$,thanks".

МЕТОД НА ДОСТАВКА China post,Hongkong post -тук не се заплаща такса за доставка,освен,ако сумата не подлежи на ДДС/МИТО.
Singapore post -също,но обикновено е ДОСТА по-бърза доставка ДО 10 ДНИ
ТNT,DHL,EMS ...-ИДВАТ НА МИТНИЦА !!! - заплаща се

 тема с въпроси и отговори за МИТНИЦИТЕ http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=933639;topicrefid=20

 линк за повече инфо при получаване на стоки от страни извън ЕС -
ТЕМА ЗА РАЗМЯНА НА НЕУСПЕШНИ ПОКУПКИ

FACEBOOK страницата ни за отзиви и снимки
ТЕМА свързана с проследяване на пратките ни
Тема и Блог на РУСКИ за  сайта
http://aliexpress.com.ua/
http://thedomainfo.com/go/?domain=aliexpressblog.ru

http://shophelp.ru/forum/forumdisplay.php?f=265

ПОЛЕЗЕН РУСКИ ФОРУМ/ блог в Алиекспрес: 1 тема
последна тема

търсене на Repliki
Adidas - Adey / Adi / Addas/
Alpinestars - A STARS
Asics - ASKS
Burberry - BUR / Berry
Calvin Klein - C K
Chanel - CC
Diesel - Die / Dies / Diezel / Dsl
Ecko - Rhino
Emporio Armani - A X / E A
GAP - G A P
Hollister - H C O / Hollistes / Hollistants
Lacoste - Crocodile / Croc
Louis Vuitton - L V
Mizuno - MZ
New Balance - N shoes
Nike - NK
Oakley - O
Prada - Pra / Prad / Prd
Puma - P-U-M-A
Ralph Lauren - Horse / R L
Ray Ban - RB
Rolex - ROLE
Tommy Hilfiger - Tommis
Yves Saint Laurent - Y S L
Zara - Zar / Za
philipp plein-Philpp, philippe,Philipp

Relógios:
Armani – AR, Ea7
Citizen - AT/BR
Diesel - DZ
Hugo Boss - HB
[/quote]
[/quote]
Виж целия пост
# 1
https://ru.aliexpress.com/item/1-Folio/32838487801.html?spm=a2g0 … 999999.304.5rxcKh

Този дали е читав според вас,не можах този калъф на по-добра оферта да намеря ...
Виж целия пост
# 2
https://ru.aliexpress.com/item/1-Folio/32838487801.html?spm=a2g0 … 999999.304.5rxcKh

Този дали е читав според вас,не можах този калъф на по-добра оферта да намеря ...
На снимките във Feedback-а изглежда ок , а дали е читав няма как да гадаем ...цената е смешна,рискувайте .
Виж целия пост
# 3
Здравейте, онзи ден си направих първата поръчка от алиекспрес, и то доста смело с 3 различни поръчки от различни търговци! Две от поръчките вече са Awaiting delivery, но едната си стои Awaiting Shipment, това нормално ли е?
Искам да попитам за плащането: веднага след като поръчах с виза, парите изчезнаха от сметката ми, но не съм
получила нито един имейл, за тези плащания от алиекспрес? Всъщност ако ми е необходимо да доказвам, че съм платила как ще стане, в онлайн банкирането ми очаквах да пише на кой съм превела парите, но и там няма още нищо ( освен че сметката ми е намаляла с 100 кинта)? Притеснявам се че е възможно например да ходя до митница, тогава нали се носи някакво банково извлечение? И сега се чудя къде ми реално доказателството, че съм платила вече?
Виж целия пост
# 4
Здравейте, онзи ден си направих първата поръчка от алиекспрес, и то доста смело с 3 различни поръчки от различни търговци! Две от поръчките вече са Awaiting delivery, но едната си стои Awaiting Shipment, това нормално ли е?
Искам да попитам за плащането: веднага след като поръчах с виза, парите изчезнаха от сметката ми, но не съм
получила нито един имейл, за тези плащания от алиекспрес? Всъщност ако ми е необходимо да доказвам, че съм платила как ще стане, в онлайн банкирането ми очаквах да пише на кой съм превела парите, но и там няма още нищо ( освен че сметката ми е намаляла с 100 кинта)? Притеснявам се че е възможно например да ходя до митница, тогава нали се носи някакво банково извлечение? И сега се чудя къде ми реално доказателството, че съм платила вече?


1. Нормално е още да не са изпратени.
2. Би трябвало да пише, че са плащания към Алиекспрес, но така или иначе, при положение че 3-те са от 3 различни търговеца за 100 лева общо, надали ще ходят на митница. Банковото извлечение се взима от банката, не от онлайн банкирането. Там могат да ви издадат документ, но надали ще е нужно, както вече казах.
Виж целия пост
# 5
Благодаря за отговора, сега погледнах в пощенската си кутия в спам-папката и там се оказаха всички имейли за потвърждаването на плащането Simple Smile, не знам защо пощата е решила там да ги прати Thinking
А си мисля, че може едно от нещата да отиде на митница, защото е 45 долара и защото е играчка, която ще е сигурно в по-голяма кутия..... та исках от сега да се подготвя за най-лошият вариант Simple Smile разбира се ще е супер ако просто всичко си дойде в пощата Simple Smile
А ако поръчам две неща от един търговец, които са по 30 долара всяко, как се процедира за да не отиде на митница - искам от търговеца да раздели пратките, да са с две товарителници или да пише по-ниска стойност?
Виж целия пост
# 6
Скрит текст:
Благодаря за отговора, сега погледнах в пощенската си кутия в спам-папката и там се оказаха всички имейли за потвърждаването на плащането Simple Smile, не знам защо пощата е решила там да ги прати Thinking
А си мисля, че може едно от нещата да отиде на митница, защото е 45 долара и защото е играчка, която ще е сигурно в по-голяма кутия..... та исках от сега да се подготвя за най-лошият вариант Simple Smile разбира се ще е супер ако просто всичко си дойде в пощата Simple Smile
А ако поръчам две неща от един търговец, които са по 30 долара всяко, как се процедира за да не отиде на митница - искам от търговеца да раздели пратките, да са с две товарителници или да пише по-ниска стойност?


Или му пишеш съобщение какво искаш точно (според мен с риск да не те разбере или да не го направи просто), или поръчваш едното и след като е със статус Изпратено, тогава поръчваш другото. Според мен втория вариант е по-добър.
Виж целия пост
# 7
Момичета, никога нищо не съм пазарувала от този сайт. Предвид, че са китайски, качествени ли са дрехите и отговарят ли си на размера, който посочват?
Виж целия пост
# 8
Пуснах поръчка,но нямам достатъчно наличност по картата.Поръчката чака "актуализиране" на плащането - колко време ще ми я запази така ?
Виж целия пост
# 9
Момичета, никога нищо не съм пазарувала от този сайт. Предвид, че са китайски, качествени ли са дрехите и отговарят ли си на размера, който посочват?

Предвид, че сайта е платформа от милиони търговци има всякакви, от невъобразими боклюци до кашмирени пуловери от 300$ и нагоре Simple Smile
Виж целия пост
# 10
По моя въпрос с по-малкото изпратени артикули. Искам да похваля бързата реакция на алиекспрес. Дори не даде време на продавача да се пазари - директно отсъди в моя полза. Може би и защото бяха канселирали изпращането и дадоха нов номер на поръчката.
Днес изхарчих бая парички...
Виж целия пост
# 11
Някой може ли да ми обясни как да използвам купоните, които даваха като награда от мобилното приложение, които се събираха в последната седмица, че нещо не схващам?
Виж целия пост
# 12
Здравейте,тъй като отскоро разглеждам сайта се интересувам стоките на Nike например -оригинални ли са или са реплики?
Виж целия пост
# 13
По повод рефънда, който обсъждахме в предишната тема - постигнах агриймънт с един търговец след като пуснах диспут. Онзи ден получих мейл, че търговецът се е съгласил да ми върне парите, тази сутрин са по сметката ми.
Виж целия пост
# 14
По повод рефънда, който обсъждахме в предишната тема - постигнах агриймънт с един търговец след като пуснах диспут. Онзи ден получих мейл, че търговецът се е съгласил да ми върне парите, тази сутрин са по сметката ми.
Аз от 11години живея в Испания  и изглежда съм позабравила български,какво означава рефънд и агриймънт.
Извинете  невежеството ми.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия