Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

тъмнокафяво кръвотечение

  • 1 905
  • 3
Здравейте, преди близо 2 месеца направих спонтанен аборт, дойде ми първия път след около 30 дни и след още 3-4 дни започна леко и все по засилващо се  тъмнокафяво течение дори бих казала черно със съсиреци  и това трая близо 7-8 дни. Мисля си ,че е нещо хормонално ,но моля ви някоя от вас ако е имала подобно нещо нека ми отговори. И ме прорязват ту единия ту другия яйчник. Дали може да е и овулация
Виж целия пост
# 1
Хубаво е за такива неща да се проверява при лекар. По принцип след аборт е възможно менструацията да е доста объркана, да ти идва не по график, да започва с тъмно кафяво течение, да изтичат странни неща, особено в първите един два цикъла след случката, но не бива да чакаш и да гадаеш, а да обясниш това, което си написала тук, на лекар.
Виж целия пост
# 2
Аз не искам да те плаша,но мен след абразиото не ме бяха почистили добре и крвях почти непрестанно,веднага се консултирах с друг лекар,и тя установи "прекрасната работа на доктора".Така ,че колкото по-бързо отидеш да провериш какво ти има ,толкова по-добре за теб самата.С тези работи шега не бива.Не го отлагай  Hug
Виж целия пост
# 3
и според мен трябва да отидеш на лекар-може да не е нищо ,но може и да не са те изчистили добре.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия