Кауфланд - тема 29

  • 84 338
  • 742
# 135
......
Аз пък да попитам за марката bevola - може да не е нова, но аз чак сега разбрах за нея. Взех си шампоан, душ гел и гел за бръснене на ММ. Първите две са страхотни, а пък шампоанът направи косата ми много по-хубава от други скъпи шампоани. Та ползвали ли сте тези продукти?
При нас тези продукти се появиха в началото на тази седмица.
Виж целия пост
# 136
......
Аз пък да попитам за марката bevola - може да не е нова, но аз чак сега разбрах за нея. Взех си шампоан, душ гел и гел за бръснене на ММ. Първите две са страхотни, а пък шампоанът направи косата ми много по-хубава от други скъпи шампоани. Та ползвали ли сте тези продукти?
При нас тези продукти се появиха в началото на тази седмица.

Сменят името от к-classic на bevola. Бях питала преди време на националния телефон. Онзи ден умишлено се спрях и огледах продуктите на k-classic, имаше останали по няколко бройки само и другите със същите характеристики, имена, видове само че с име бевола.
Виж целия пост
# 137
Ясно, благодаря!
Виж целия пост
# 138
Винаги си ги е имало. Преди се казваха К Класик, сега това. Имат малка промяна в опаковките, но иначе цените май са същите. Бебешкият крем няма аналог - просто уникален, също сапуна. Дневният крем с Кю10 също е страхотен. Харесвам душ геловете, водите за почистване на лице и въобще всичко ползвано досега е одобрено и любимо. "Новите" не съм купувала все още - дано не са ги развалили.
Виж целия пост
# 139
И аз днес разгледах новата марка, но нищо не купих. Цените, които са обявили сега, такива ли ще си останат?
Виж целия пост
# 140
......
Аз пък да попитам за марката bevola - може да не е нова, но аз чак сега разбрах за нея. Взех си шампоан, душ гел и гел за бръснене на ММ. Първите две са страхотни, а пък шампоанът направи косата ми много по-хубава от други скъпи шампоани. Та ползвали ли сте тези продукти?
При нас тези продукти се появиха в началото на тази седмица.

Сменят името от к-classic на bevola. Бях питала преди време на националния телефон. Онзи ден умишлено се спрях и огледах продуктите на k-classic, имаше останали по няколко бройки само и другите със същите характеристики, имена, видове само че с име бевола.
Знам го това, но не се знае дали само името и опаковката са сменени или и самия продукт.
Виж целия пост
# 141
Не съм се оплаквала официално от Кауфланд, но сега ще го направя. Въпросът ми е къде пишете за проблеми, във формуляра за контакт в сайта ли? Защото там предложените теми са за продукти и похвали, а в последно време никак не са за хвалене... Връщала съм и друг път продукти със сгрешена цена, но днес служителката се държа възмутително, все едно аз съм виновна. Купих си една опаковка с 3 замразени пици, намалена с 20%. Сравних етикета на рафта с кутията, всичко си отговаряше. След касата погледнах - платила съм цената без отстъпката. Служителката на информация нещо не ми повярва и отидохме до хладилната витрина. Оказа се, че етикетът на рафта е за този продукт и на него пише 20% отстъпка, но изписаният баркод не съвпадал с този на кутията. И това ли трябва да сравняваме вече?!? Тя взе етикета, сигурно са го сменили по-късно, но се държа много неприятно като казах, че се отказвам и искам връщане на парите. Настояваше да ѝ дам някаква сума, за да може да ми върне, но аз нямах. Това я ядоса още повече, но все пак ми върна една шепа дребни монети. Казах ѝ много внимателно и кротко, че такива грешки са сигурно досадни за тях, но са още по-неприятни за клиентите, но тя не ми обърна внимание, защото вече се караше с колежката си от съседната каса, където пък имаше проблем с цената на някакви домати. Очевидно има масови грешки с етикетите, а пазаруването в този магазин става все по-неприятно, поне за мен.
Виж целия пост
# 142
Като цяло не харесвам обслужването в този магазин.
Отивам да купя кашонче с мокри кърпички. На кашона пише 12 бр пакети или 24 бр. Калинчето е малко, запечатано. Има си баркод отстрани. Аз носех отделно още един пакет, че да не отварям калинчето, да ми маркира по- лесно. Ама тя ме накара да отворя кашона, да извадя всички пакета, че да го изброи дали са 12 или 24, че да го маркира..
Виж целия пост
# 143
То би трябвало да има на кашончето отвънка точно колко бройки са.
Виж целия пост
# 144
Аз така връщах вакумирана царевица. На етикета пишеше едно, на машината за проверка на цена излизаше друго и аз направих грешката да попитам първо на информация. Взеха да проверяват, служител да викат и накрая се установи, че срока на етикета е изтекъл и баркода не отговаря. Е мен тази работа какво ме интересува? Махнаха пред мен намаления етикет и ми казаха, че ако искам царевицата ще е на редовна цена.
Виж целия пост
# 145
Да бе... в Кауфланд по принцип спазват закона... Аз съм купувала сладолед с червен етикет и на касата излиза на редовна цена, в последствие се оказа, че етикетът му не е сменен от миналата седмица, изпратиха служител да го смени, но на мен ми върнаха разликата, както си му е редът!
Виж целия пост
# 146
Грешките в етикетите им са често срещани и все по-често се замислям дали са случайни или "ако мине". При мен няколко пъти им минава номера, когато пазарувам повече неща и не гледам екранчето на касата. А и грешките им не са само в етикетите. Не искам да обидя някого, защото определено има и качествени служители, но имам чувство, че повечето ги хващат "от кол и въже". До сега на нелюбезни не съм попадала, но на некомпетентни - да. А  пресен случай от миналата седмица - имаше промо 20 бр.. 3 в 1 в  пакет за 3.99 лв. Да, ама някой "компетентен" служител видял, че кашончето е празно и наслагал вътре пакети с 10 бр., от които в бързината може да грабнеш.
Иначе няма как някой да ме убеди, че пазаруването в К., както и в други големи вериги не е на сметка. Да, има и скъпи неща, но има и цени без конкуренция. От къде другаде ще вземеш маруля и зелен лук на 10 ст. или пресни гъби на 89 ст.?! Но със сигурност очите трябва да са ти на 6, да не бързаш, да мислиш, сравняваш и четеш.

И аз взех от тези пици, сега ще търся бележката да видя как са ми ги хванали...
Виж целия пост
# 147
Моят опит по темата от вчера.На витрината с маслото,в един кашон наредено масло Дойчен Маркенбутер нещо си,гледам цената 4,65,викам си хайде да не чакам евентуално до другата седмица на промоция, да го взема сега.На касата не гледам монитора,но бележката винаги.Маслото е маркирано 6,45.На информация се обадиха на служител и той отговори,че в кашона били три вида Дойчен......и точно за това нямало етикет,та от там аз съм се подвела.Взех си парите,щото масло от толкова пари как ли пък да не ям,но пък им свикнах на номера ако мине и за стотинки разлика ходя на информация.
Ред.:Същият случай имах и в Декатлон,3 тениски от един и същи модел само,че в 3 различни цвята едната мина на 6,10 а другите две на 8,90.Когато го направих на въпрос,младежът на касата поспори с мен и в крайна сметка без дори да се обади на управител сам коригира цените на 6,10  ooooh!
Виж целия пост
# 148
 При нас редовно намалени продукти се продават още една-две седмици на намалената цена, включително и оборотни артикули като прясно мляко...та не се оплаквам.
Виж целия пост
# 149
Връщат пари ако е минало през каса. В моя случай отидох първо на информация и те си коригираха нещата. Ако бях платила и след това да мина през информация щяха сигурно да ми върнат разликата.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия