Поредното кошмарно пазаруване в супер-маркет

  • 5 490
  • 40
# 30
С една приятелка на излизане от един магазин касиерката ме помоли да си отворя раницата, а в нея имах един КитКат. Аз си отварям без изобщо да ми пука, но тя като го видя настръхан - защо не съм била показала предварително и т.н. и т.н. Аз си затворих раницата и с най-спокоен глас и заявих, че не съм знаела, че трябва, врътнах се и си излязох. Но  на мен трудно някой ми се наема  Naughty
Виж целия пост
# 31
Ами ти си си виновна - що го връщаш на място? Остави го до касата следващия път, те да си го връщат! Какво си тръгнала да се проявяваш като културен клиент! Тъй де!

Съвет от типа "Не е важно на мене да ми е добре, важно е на Вуте да му е zле".
Жена, поzдравявам те zа мисленето ти, давай само така, ТИ движиш България напред.

Те това е бъдещето ни.


Ами да ти кажа - във всички големи вериги магазини, в които съм била (в няколко държави) е напълно нормално да оставиш нещо при касата, ако си решил, че няма да го купуваш. Ако го върнеш на място, това е проява на добра воля, а не задължение. Това са обаче места, където клиентът има права, а магазините - репутация, на която държат. А в случая с Фантастико...
Виж целия пост
# 32
Съчувствам ти и те разбирам напълно. Twisted Evil На мен подобна случка ми се е случвала и то пак във Фантастико у Люлин и пак с дезодорант. До последно се чудех между Адидас и Рексона и направих грешката да се върна да го сменя. И ме питаха след касата  - де е Адидаса? Е, при мен по-леко мина "само "ме джобиха и си тръгнах...ей така  Close  #Cussing out

Виж целия пост
# 33
Един мой роднина са го събличали във Фантастико в "Западен парк" Close

Братовчед ми има офис на 20 метра от нашия блок. Отишъл баща му при него и ми се обажда от там по телефона. "В къщи ли сте?"-" В къщи сме, но след половин час излизаме да взимаме кухнята."-отговарям аз. -"Аааа, добре, до 5 минути съм при теб"-казва той.
И аз започнах да чакам:5, 10, 20, 30, 45 минути..... няма го! А той няма мобилен телефон да му звънна. Втресе ме, защото а-ха и ще затворят кухнята, а аз още не бях излязла. 10 минути преди затварянето аз- вече извън кожата си от нерви-реших, че ще тръгвам. И на стълбите срещам въпросния мой роднина-запъхтян.
Решил да отскочи забързичко през Фантастико да купи един шоколад на детето-да не идва с празни ръце. Обаче на някого му се привидяло, че е смотал 1 шоколад в джоба, а пробутва да плати на касата друг, т.е. с 2 шоколада иска да си тръгне.
И като се започнало едно разсъбличане в някаква задна стаичка, едно претърсване..... един час разправии. А той, горкият-пенсионер-комунист. Само дето не му се пръснало сърцето от тревоги и притеснения-за това, че са го обвинили, че го разсъблекли и че ме държи в къщи като съм му казала, че трябва да изляза.

И целият зор за един пусти шоколад, при положение, че Иво близна такова чудо доста месеци по-късно.
Виж целия пост
# 34
 hahaha hahaha hahaha какви хуморески...
Направо не мога да повярвам, че така се държат. С мен никой не се е държал така, ама и аз гледам страховито, та може и заради това да не ме барат  Twisted Evil.
Ама и не крада де. Ми вие пък спрете се малко ..ааа!!! Стига сте пипали.
Виж целия пост
# 35
Ами да ти кажа - във всички големи вериги магазини, в които съм била (в няколко държави) е напълно нормално да оставиш нещо при касата, ако си решил, че няма да го купуваш. Ако го върнеш на място, това е проява на добра воля, а не задължение. Това са обаче места, където клиентът има права, а магазините - репутация, на която държат. А в случая с Фантастико...

Е,тогава бих им оставила един сладолед на касата.... Mr. Green

В МЕТРО БУРГАС.Млезаме с баща ми и правим сметка за 600 лв/не само храна Grinning/.Опаковаме всичко в 100 торби и тръгваме да излизаме,обаче на вратата почваме да свирим.Веднага идва охраната.Прилоша ми от мисълта,че ще трябва да вадим всичко,за да намерим нащото,което не е маркирано.Татко обаче решава всяка торба да приближим до вратата-която засвири,там да търсим.Грабва едната и точно тя почва да свири...Грабва другата,ама и тя свири...Докато не разбрахме,че свири баща ми Mr. Green
Айде,добър ден,отвеждат го някъде,аз стоя и чакам.По едно време баща ми се  обажда на мобилния  да ме пита,дали пазим фактури от Пловдив #Crazy Shocked Оказа се,че той е облечен с къс панталон,купен от Метро Пловдив,но самото електрнно стикерче не е извадено/то и охраната не успя да го намери/,а тези стикери понякога пак се активират,даже някои шегаджии правят подобни номерца-кпуват си нещо,свалят ститерчето и го лепят на количката.След известно време стикерчето се активира,докато го ползва някой друг и почват неприятностите и диалози с охраната.
Викаме,добре де,нали имате камери,вижте с какво е влязъл човекът в магазина,нали не е бил по гащи!Та преброиха  наличните къси панталони,и ни пуснаха...3 часа по-късно. #Cussing outА си представете,ако някой си е взел от същите панталони,мерил ,сложил  ги в количката и се разкарва два часа из магазина,а бройката вече не излиза,защото тази бройка не е маркирана като платена,а я няма!Тогава със сигурност щяхме да се запознаем с някой готин полицай... Mr. Green
Виж целия пост
# 36
Днес ще чакаме развоя на събитията.Вчера мъжът ми е  подал оплакване и е разговарял с юристката на фирмата Mr. Green
Виж целия пост
# 37
Ако сме нормална държава заради това можеш да ги съдиш.
Виж целия пост
# 38
Понеже почти всеки ден пазарувам във Фантастико в Люлин - до Силвър центъра, се чувствам длъжна да кажа, че подобни на описаните по-горе вълнуващи преживявания, не съм имала. Нито горила ми е дишала във врата, нито са ме следили взела ли съм нещо, върнала ли съм го на стелажа, преди да мина на каса /защото и това ми се е случвало, а не само да се откажа от нещо направо на касата/, нито пък са ми държали сметка защо държа в дамската си чанта две пакетчета с мокри кърпички и още едно - със сухи. Понякога, ако съм с Ася - и разпечатано пакетче солети. Напротив - имала съм случаи, когато е била по-малка - и във Фантастико, и в Билла, да не устиска детенцето и да се разреве за сокче или сладичко, което вече е в количката - аз не, но мъжът ми се е смилявал в такъв момент - отварял, съответно разпечатвал е продукта, но когато на касата го представим за маркиране, никога не е имало проблем. Макар че точно това, което сме правили, не е редно.
Виж, от магазин Европа, пак в Люлин, в трети микрорайон, съм искрено възмутена и обикновено пазарувам оттам само в случай на крайна нужда. Зле работещи климатици и хладилни витрини, зле поддържани, неподредени щандове, не особено любезен персонал. И простотията, която най-много ме възмущаваше, та станах причина да я поправят: като плащам с дебитна карта, не ми дават касовата бележка, а я прибират към втория екзепмляр от бележката за извършената безкасова операция. А аз купувам бързоразвалящи се стоки, примерно. Как да върна след това вкиснатото прясно мляко? Един ден се постарах да обясня на управителката основните положения в Наредба 4 от 1994 г. за касовите апарати с фискална памет и от този момент насетне касиерките ме гледаха между очичките Laughing И определено ми даваха касова бележка. От известно време обаче, гледам, са премахнали възможността за подобно разплащане.
Виж целия пост
# 39
На мен вчера ме спря охраната и ме попита "какво ядат децата"  #Crazy Бяха ми премерили насипно сладки, които отворих за да дам на децата, че те като видят сладки и почват да се мятат в количката. Как не й беше неудобно да ме попита тая овца!
Виж целия пост
# 40
Аз бих ви посъветвала / в допълнение на съветите от Linux-bg / да се организирате някоко недоволни клиенти и да им се изредите с един и същи номер няколко дена поред. Идеята ми е следната - пълните си кошницата с каквото ви дойде наум, отивате до касата, маркират ви продуктите и преди да платите почвате да си ровите в джобовете и чантата и с възможно най- притеснения вид да кажете на касиерката, че сте си забравили парите и се налага да се откажете от покупките. После нека те си ги нареждат отново по рафтовете. Достатъчно е за 10 дни да им се изредите 15-20 човека и ще им осмислите работното време.  Laughing                 
Тук във Варненското Метро през летния сезон редовно наблюдавам подобни картинки с гръцки и руски туристи. Минават през касата с 1000 покупки, в един момент се оказва, че не им стигат левовете и почват да връщат едно по едно, докато стигнат до сумата, която могат да платят. Други директно се отказват от цялата покупка, защото така решили...
Еми можете да ги пробвате как ще реагират. Само предлагам.  hahaha
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия