Трудно проговаряне - тема 24

  • 88 443
  • 800
# 225
Дами и господа, малки и големи, Честит първи учебен ден! На всички първолаци пожелавам успешна година, да им е много интересно и да са любопитни. А на майките и бащите здрави нерви и търпение!
Нека се гордеем с децата си, за да могат и останалите да ги оценят подобаващо!
Виж целия пост
# 226
Извинете ме, сигурно е писано вече,но за тежки метали по точно алуминии и олово става ли да се провери резултата с вземане на кръв от пръст...
Виж целия пост
# 227
Не
Виж целия пост
# 228
 Назад в темата четох, че Омега 3 може да окаже и негативно влияние. В какво се изразява то?
Виж целия пост
# 229
Некачественото омега е бъкано с живак, както и някои риби като се яде риба по принцип в ежедневието. Ако е чисто е полезно!
Виж целия пост
# 230
При някои мутации не може да се усвоява рибеното масло, но и аз не съм много наясно.
Виж целия пост
# 231
При някои мутации не може да се усвоява рибеното масло, но и аз не съм много наясно.
Много моля, който информация по въпроса да я сподели!

На коя марка рибено масло мога да се доверя?
Виж целия пост
# 232
Здравейте дами,
Нова съм при вас и виждам, че имаме еднакви проблеми... И аз търся съвети и се лутам, като съм едва в началото.
Моят син е на 2год и 9 месеца. Засега казва някое и друго животно как прави, "тате" и до там. Думата " мама" все още не съм чула, а той я знае, просто не иска да я повтори. И оттук идват проблемите - не иска да повтаря. Всичко е с " ъъъ" и малко истерии и тръшкане, когато иска нещо. Логопеди, педиатри, психолози казват, че всичко му е наред , че много разбирал и е " типичен пример за късно проговаряне". Със сигурност не е аутист - няма нито един симптом и е доста контактен. Когато го карам да повтаря, слага ръцете на очите все едно го е срам и изобщо не съдейства. Всъщото време ги хващам, че може да казва разни елементарни неща като " ало" и " нани- нани", а вероятно може и повече, но просто не иска. Някои съгласни също никога не е изговарял. Специалистите независимо един от друг ми обясняват да спра да му угаждам и да го карам насила да казва какво иска, като не му давам, това, което иска, дори и вода. За съжаление обаче и това няма ефект. Изследвания за Б 12, фолиева киселина и витамин Д пуснах на своя глава и резултатите бяха 237 p/mol за Б12 и 22n/ mol на Вит. Д. Всичките му двама педиатри ( един държавен и един частен и особено частния, който е изключително ерудиран) са на мнение, че си е в норма по всички показатели и изобщо не трябвало да ги правим тия изследвания. Аз, разбира се, веднага започнах да давам Б 12 на таблетки и мисля, че има някакъв минимален ефект, но той ги пие само от месец. Сега чета повече за Вит. Д и мисля от днес да започна и него, понеже за дете с тен и десет плажа за мен граничи с дефицит, от който едва сме излезли с излагането на слънце. Пие и Омега 3 на Аквасорс, но е някакъв веган вариант с ленено масло, та малко се ядосах, че точно хубавия ни доктор ни го продаде. Та, моля ви, кажете какво мислите - със сигурност знаете повече от мен и сте минали през повече ужаси от мен...
Виж целия пост
# 233
Здравейте. Има ли други първокласници освен моето дете? Как се справяте с писането? На моето БЕЛ му е по-труден в сравнение с математиката. Тези ченгелчета, бастунчета и прочие са трудни за изписване.
Какво е отношението към детето ви?
Виж целия пост
# 234
Б12- дефицит.
Педиатрите хич няма да се хабя да ги коментирам.
Каква форма му давате?
Имате ли изследване на литий?
Диагнозите изобщо не се свеждат само до аутизъм.
Виж целия пост
# 235
А лития как се изследва? Кръв или коса?
Виж целия пост
# 236
razorgirl това ,което аз мога да те посъветвам наблюдавай детенцето повече как се държи .Прави ли ти впечатление , че има разлика с другите деца на неговата възраст.Повече тръшкания ,по -хиперактивен, задържа ли си вниманието нормално за възраста или не.
Имам две дечици на познати проговориха на около 3 год  и много бързо наваксаха.Ако е късен старт просто изведнъж ще проговори .Няма от какво да се притесняваш.
Ако не е това и има проблем процеса ще се случва бавно и ще трябва работа.Ние сме такъв пример.Синът ми започва да казва думички около 2 години, на 2 и половина го заведох на логопед ,той беше категоричен- ''нищо му няма на детето.Само с теб е и за това така, да ходи на градина и ще се оправи '' .Тръгна на градина и започнаха да идват проблемите.Но казаха разглезен ,не слуша и т.н.Речника се увеличаваше бавно .На 4 г започна да прави свързани изречения от 4-5 думички .Сега е на 5години говори нормално, но му е тудно да разказва.Има си дефицити в някои области ,не във всичко.
Омега 3 е полезно за всички деца ,така че давай хубаво с високо DHA .
Виж целия пост
# 237
Здравейте. Има ли други първокласници освен моето дете? Как се справяте с писането? На моето БЕЛ му е по-труден в сравнение с математиката. Тези ченгелчета, бастунчета и прочие са трудни за изписване.
Какво е отношението към детето ви?

Йоко, моето дете е на 6, ние знаеш сме в Ирландия и е втора година на училище - е няма такова грозно писане. Пише детето, справя се чудесно с всичко, обаче пусто писане, все едно маймунче държи химикала. Ние минллата година като правихме векслер при психолог, соециализиращ образоварелни проблеми, тя ни каза че късното проговаряне ще ни създава първите години проблеми с четене и писане. Препоръчаха на ресурсните визуална система за четене и писане, доколкото съм чувала и за български език има бещо такова.
Виж целия пост
# 238
razorgirl това ,което аз мога да те посъветвам наблюдавай детенцето повече как се държи .Прави ли ти впечатление , че има разлика с другите деца на неговата възраст.Повече тръшкания ,по -хиперактивен, задържа ли си вниманието нормално за възраста или не.
Имам две дечици на познати проговориха на около 3 год  и много бързо наваксаха.Ако е късен старт просто изведнъж ще проговори .Няма от какво да се притесняваш.
Ако не е това и има проблем процеса ще се случва бавно и ще трябва работа.Ние сме такъв пример.Синът ми започва да казва думички около 2 години, на 2 и половина го заведох на логопед ,той беше категоричен- ''нищо му няма на детето.Само с теб е и за това така, да ходи на градина и ще се оправи '' .Тръгна на градина и започнаха да идват проблемите.Но казаха разглезен ,не слуша и т.н.Речника се увеличаваше бавно .На 4 г започна да прави свързани изречения от 4-5 думички .Сега е на 5години говори нормално, но му е тудно да разказва.Има си дефицити в някои области ,не във всичко.
Омега 3 е полезно за всички деца ,така че давай хубаво с високо DHA .
Благодаря ти много, че ми обърна внимание. Наблюдавам го постоянно и във всичко, играе с други деца, задържа внимание, но тръшканиците и крещенето са му основния начин за комуникация. И да, тръшка се повече от другите деца на неговата възраст. Според логопеда и психолога просто не трябва да реагирам когато започне и да се правя, че съм по-заета с друго. В детската е много послушен, сам се обслужва без обличането. А ти не се притеснявай за дефицитите и за разказването, към втори клас и това се оправя - казвам го от опит - учителка съм. И да, определено ще купя свястно Омега 3. Благодаря ти за подкрепата Simple Smile
Виж целия пост
# 239
Б12- дефицит.
Педиатрите хич няма да се хабя да ги коментирам.
Каква форма му давате?
Имате ли изследване на литий?
Диагнозите изобщо не се свеждат само до аутизъм.
И аз усилено си мисля за този Б 12 дефицит. Очаквам съпруга ми да се прибере декември месец и да идем при доктор Кадъм в Бургас, но не мога да чакам дотогава и затова купих Метилкобаламин на таблетки под езика и спрей за впръскване в устата, та да си изберем подходящата форма за нас. Сега разбирам ,че има и спрей за нос, който ще поръчам.
Не съм изследвала литий, още проучвам нещата, но ако имаш време драсни ми два реда за него - ще съм ти много благодарна Simple Smile
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия