Отново за Booking

  • 1 436
  • 7
Здравейте,
изчетох темите и страниците, а също така и няколко форума , но се обърках.

Направила съм резервация през буукинг за Рим. Условието на офертата е, че при анулиране се дължи 50% от сумата (тя е невъзвръщаема и тн. - като цяло трябва да платя даже и да не отида там )
Посочила съм номер на дебитна карта, която захранвам , само когато трябва да платя нещо онлайн - следователно все още не съм внесла пари в нея, за да палтя почивката.
За съажление мястото го запазих просто, защото бях в безизходица и към него момент нямаше нищо по-нормално. Сега намирам по-добър хотел със страхотни условия и то на по-ниска цена. Въпросът ми е могат ли да ми задържат ( блокират картата ) и да изискват някаква сума от хоте, ако аз все пак реша да я анулирам.

Доколкото разбрах буукинг са посредник между мен и мястото за настаняване и няма как да задържат сумата , но все пак?
Някой имал ли е подобен казус?

П.С. Моля, ако админите преценят че темата се повтаря за я заключат
Виж целия пост
# 1
По скоро ще бъдеш уведомена, че плащането по резервацията не е минало и ще те поканят да пробваш пак.
Изчакай да ти анулират предходната резервация преди да захраниш картата за потвърждението на втората. Или използвай друга карта за следващата резервация.

Говоря от опит. Януари тази година бях направила резервация за хотел в чужбина, като въведох номера на карта в която мислех, че има достатъчно средства. В последствие се оказа, че не е имало достатъчно (те реално не теглят сумата, а само я блокират) и трябваше да въведа в рамките на 2 часа друга карта. Когато видях мейла обаче, тези 2 часа бяха изтекли и малко по-късно получих уведомление, че резервацията ми е анулирана.


Виж целия пост
# 2
Повечето хотели в чужбина блокират сума след изтичане на времето за безплатна анулация и ако няма сумата в картата анулират резервацията.
Условията са ясно посочени, та сте се съгласили с тях, когато сте резервирали. Ако хотелът заяви, букинг имат право, вече зависи от картата дали могат да дръпнат пари на минус.
Виж целия пост
# 3
Всичко зависи от хотела. Могат да дръпнат сумата, но могат и да решат да не. Ние бяхме запазили зимата за турция хотел и се наложи да го анулираме 3 дни преди резервацията. макар че съм посочи кредитна карта в която постоянно има пари --не бяха ми дръпнали и стотинка. Като пояснение писахме че детето се е разболяло и затова се проваля пътуването.
Виж целия пост
# 4
И аз имам случай с отменена резервация в последния ден заради болест - писах им, че съжалявам и т.н. Не дръпнаха нищо, но имаха правото.
Виж целия пост
# 5
Също - имах резервация, не можех да отида и три дни преди пътуване обясних ситуацията в сайта на Букинг и на самия хотел. Не ми взеха пари, бях също с дебитна карта.
Виж целия пост
# 6
Здравейте!
Вчера писах на имейла посочен в боокинг на хотела, сега чакам отговор - резервацията ми отпадна вс еоще не са ми искали плащане и не съмз ареждала картата. Въпросът ми е за тези от вас ,които са запознати - трябва ли да пиша на имейл на буукинг или е по-добре така както съм направила на имейл на самия хотел - той пак е с окончание буукинг . Аз ли да я канселирам резервацията от сайта ( защото все пак го има като опция) или първо да чакам отговор. ? Ще бъда благодарна ако някой е запознат...
Виж целия пост
# 7
от мейл няма нужда. вие трябва през вашият акаунт да канселирате резервацията. после ще ви питат за причина да напишете--измислете нещо. и внимателно гледайте дали някъде не ви искат пари.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия