Аутистичен спектър. Аутизъм - тема 30

  • 90 752
  • 876
# 270
Не съм коментирала с лекар. Честно казано, не знам с кой. Уранът е 0.3 от норма 0.1. Ще пробвам с леки детоксикиращи добавки и храни и ще повторя изследванията. Може би този път при Яско.
Виж целия пост
# 271
Тука никой не разказва нищо, само аз си пиша.GrinHead Band

При нас са почнали да ги учат да си пишат името.....направо съм ужасена за моя мъник, повечето деца са и с година по-големи от него на този рисепшън ( оказа се, че пролетни и летни бебета ) могат да тръгват от 5....хах. Та си е оцветил буквите на името доста добре, поизлязъл малко ама все пак се е справил. Стига да не го е направила някоя госпожа де...., но да предположим, че не. Само дето не виждам как скоро сам ще си напише името, пише някои цифри, но кофти.....букви само повтаря по контур и то не особено добре. Днес имаше и стикер на блузата....с надпис терифик, когато се справиш добре в някаква насока или напреднеш, получаваш. Не знам за какво му е, но се радвам, може и да е за изяждане на обяда, защото откакто е дошъл не е ял цял ден, направо изумително, а инак яде доста като си дойде. След месец ще отварят и видео система, чрез логване в нета ще мога да го виждам какво прави в градината, как работят с него, с какво се занимава и тн…..което ми се струва чудесно.

Леле....имах ужасна неделна сутрин. По традиция малкия ми прави кафе на машината хах, ама взе, че си въобрази, че аз го правя повече, а той не е водещия в случая и като откачи ….Искам правя Латеееееее, искам правя латеееее и да изпада в истерия. Ти му викаш, правиш го бе момче, то изобщо не те слуша хахха. Та пих студено лате днес докато го убедя, че вече има лате и го е направил ами точно той....Не е за вярване какви неща подразват тези деца. Тази част от поведението ми е най-неприятна, това с езика да знаете, че е бял кахър и се разбира като говорят вече хах.
Виж целия пост
# 272
Честит първи учебен ден!
И много много успешна година на нашите слънца!
❤️❤️❤️❤️❤️
Виж целия пост
# 273
Честит празник на всички деца и на техните родители! На децата желая успехи, на родителите железни нерви  и радост от постиженията на малките /големите ученици!
Виж целия пост
# 274


Успех и от мен на всички принцове и принцеси.Да достигнат небесата.
Виж целия пост
# 275
Здравейте. Подозирам, че дъщеря ми е с Аспергер. Няма 3г., не говори много (но говори нейния бебешки език, има желание), но знае азбуката - на английски и български, цифри и брои до 20 (пак на двата езика), цветовете също на два езика. Обича да чета, но когато отворя книжка започва да казва буквите и се взира в страниците, където са числата, за да брои. Навън спелува думи на всичко, но от друга страна играе и с много други неща. Ходи на ясла от година, никога не плаче за мен и е много комуникативна, по-скоро тази мания към ученето ме притеснява, защото не наблягам изобщо на това и не показвам аз буквите, например. Чудя се към кого да се насоча, но не искам да изглежда, че съм вманиачена в детето си, затова питам първо тук. Има ли такива дечица? Очният контакт и това, че ни казва, че ни обича например го има, опитва се да комуникира, но казва само думи и повтаря всичко. На 2г. 7м. е.
Виж целия пост
# 276
В коя държава сте, за Англия мога да дам насоки. Питай как е в градината, там трябва да имат мнение по въпроса. Ако стои само с букви и цифри по цял ден ще е притеснително, моя това правеше там голяма част от първата година хах. Но и това отмина.... Имате ли мании, обсесии, желание да минеш по определен път и тн. Това обичайно са най-характерните белези и това, че с тях сладка раздумка не може да има, речта е по-скоро технична, при нужда....не за спорта.

Аз да ви се похваля малкия си пише името с гумени букви, нарежда си го тоест. Simple Smile За писане....нямам идея кога ще стане, но и това не е малко постижение. За два дни се научи и съм много горда.
Виж целия пост
# 277
В коя държава сте, за Англия мога да дам насоки. Питай как е в градината, там трябва да имат мнение по въпроса. Ако стои само с букви и цифри по цял ден ще е притеснително, моя това правеше там голяма част от първата година хах. Но и това отмина.... Имате ли мании, обсесии, желание да минеш по определен път и тн. Това обичайно са най-характерните белези и това, че с тях сладка раздумка не може да има, речта е по-скоро технична, при нужда....не за спорта.

Аз да ви се похваля малкия си пише името с гумени букви, нарежда си го тоест. Simple Smile За писане....нямам идея кога ще стане, но и това не е малко постижение. За два дни се научи и съм много горда.

В България сме. В градината казват, че е единственото детенце, което влиза с усмивка и не плаче, както и че е много умна, нищо друго. Тя не прави само това, играе и игри на ужким, също с топка и тн, но навън като види дума и спелува думата, например. В градината ходи и показва на по-големите азбуката, когато я учат те (в частна е и всички са заедно 1-6г.), не постоянно. Няма мании, обсесии, нито специфични желания. За речта ще изчакам да стане на 3г., защото буквално сега се отпусна и започна.
Виж целия пост
# 278
Еми тогава едва ли имате проблем. Аспергер е много повече от това някой да харесва букви и да спелува в повече, те са такива педанти, че може свят да ти се завие. Моя за жалост все повече черти в тази насока натрупва....увеличава говора, акъла и тн…, но и маниите с тях ръка за ръка изригват. Примерно като простираме дрехите трябва да са с лице, как му прави впечатление не знам и се почва, обръща дрехата и вика от тая страна и нервничи.  Душа като е пуснат да е наместен по определен негов начин, та ви няма нищоооо на вас, другото е един сюреалистичен сериал в който ви завърта една вихрушка и се чудите филма Амели ли гледате или нещо по-хард.

Много хубаво видео
https://www.facebook.com/NowThisOpinions/videos/2050535798369867/
Виж целия пост
# 279
Понякога този тип поведение е характеропатия. Само това като признак ( ако другото като социализацията и правилното разбиране на език и емоции и пр. е в норма ) не е основание да бъде причислено детето към спектъра.
Виж целия пост
# 280
Има ли живеещи в Германия .Интересува ме как стои въпроса в градините .В нормалните градини ли си ходят децата  или в специализирани.Защото имам проблем с детската градина ,а не съм добре с немския още .
Виж целия пост
# 281
Благодаря ви! Ще следя и при най-малкото притеснение ще потърся помощ след 3г. За момента разбира всичко и соц. умения са отлични, но притесненията ми се дължат и на изречения от познати, че не било ок това с буквите и цифрите.
Виж целия пост
# 282
Здравейте. Подозирам, че дъщеря ми е с Аспергер. Няма 3г., не говори много (но говори нейния бебешки език, има желание), но знае азбуката - на английски и български, цифри и брои до 20 (пак на двата езика), цветовете също на два езика. Обича да чета, но когато отворя книжка започва да казва буквите и се взира в страниците, където са числата, за да брои. Навън спелува думи на всичко, но от друга страна играе и с много други неща. Ходи на ясла от година, никога не плаче за мен и е много комуникативна, по-скоро тази мания към ученето ме притеснява, защото не наблягам изобщо на това и не показвам аз буквите, например. Чудя се към кого да се насоча, но не искам да изглежда, че съм вманиачена в детето си, затова питам първо тук. Има ли такива дечица? Очният контакт и това, че ни казва, че ни обича например го има, опитва се да комуникира, но казва само думи и повтаря всичко. На 2г. 7м. е.
Ако детето общува, разбира и няма поведенчески проблеми, аз не бих се притеснявала. Дори и да има нещо от това, което подозирате, поставянето на диагноза ни най-малко няма да му помогне. То вече се е социализирало, учителите го приемат и самото дете е спокойно и щастливо. Друг е въпросът, когато проблемите са очевидни, тогава от заравяне на главата в пясъка няма смисъл.
Виж целия пост
# 283
Тя дори е прекалено социална. Но предпочитам да обърна внимание на нещо, което ме притеснява като се допитам поне до хора, които са минали през това, а след това и психолог. Просто наистина се притеснявам да не изглеждам прекалено вманиачена в нещо, но ме тормозеше и предпочетох да попитам.
Виж целия пост
# 284
Ама то всяко дете е в нещо вманиачено, виждам достатъчно невротипични с разни мании. Но съм виждала и деца от спектъра, които са другата крайност......прекалено социални, прекалено говорещи. Та и това, че някой е социален или говори....също само по себе си не изключва човека да има проблем, ако прави разговора монолог, не възприема чуждо мнение и авторитет, ако идеята му е само да командва и не разговаря само за раздумката, ако говори за себе си например в трето лице, заучава фрази или почва да използва понякога речта не на място.....ритуални поздрави към даден човек, то може едно дете да е социално....ама да не му се получава, примерно ходи и събира само играчките на всички, но не играе с нищо конкретно, не знае да пази ред, не знае да губи, държи да са всички под контрол или да правят каквото то каже или иска да играе и тн и тн…...Но на тази възраст съм виждала нормални деца и на пръсти да ходят и колички да редят в колона и други щуротии дето ги преписват на спектъра, но едно или друго самостоятелно при дадено дете е напълно нормално, както е писала и съфорумката по-горе. То дори ние като бяхме на психолог именно това ми казаха и на мен като изброих редица неща...., защото на пръв поглед не дава моя вид на дете с видими отклонения, ама те видими са само най-тежките случаи по принцип.

А гледахте ли видеото? Интересното е, че теорията е, че това не е отклонение, болест или грешка на гените, а просто друг тип мозък. Имало ги е още преди 10 000 години.....тези сетива са били много полезни за колектоване знанията заради тяхната памет, концентрация, виждане за детайла, сетива....навярно са усещали първи дивото животно което групата е трябвало да залови, заради обонянието си, слуха си, детайла за следите примерно които би оставил даден звяр. Защо ни е да мислим, че света няма нужда от такива хора, че е отклонение?  А не да мислим, че това просто е друг вид.....хора!  Честно казано тази теория ми допада далеч повече.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия