Аутистичен спектър. Аутизъм - тема 30

  • 90 759
  • 876
# 600
Малкия иска някаква къща със стаи или площадка с люлки и пързалка на Пепа Пиг… натъкнал се е на тях в ютуб и очевидно има желание да играе с нещо подобно, та ще потърся какви варианти има. Играят му се ролеви игри в последно време.... имаме пожарна сет и Пес Патрул сет и разиграва там някакви сценки, та в този дух ще е.  Пъзели имаме много, книги също.....


Нещо е такова....
https://www.amazon.co.uk/Peppa-Playground-George-Sheep-Figures/d … pa+pig+playground

https://www.amazon.co.uk/dp/B00H46QJMG/ref=sspa_dk_detail_0?psc= … d_rd_i=B00H46QJMG

И това мисля, че ще му допадне....
https://www.amazon.co.uk/gp/product/B06Y1DM6MR/ref=ox_sc_act_tit … L5A1OLE&psc=1

Някакви от този род също ще взема, защото ги обича и тях
https://www.amazon.co.uk/gp/product/B004ALKLR2/ref=ox_sc_act_tit … L5A1OLE&psc=1

Яйца и пингвини също обожава... та може и в този дух да помисля за нещо. Дрехи и други неща се купуват целогодишно, няма да ги оцени такива подаръци той.


Здравей, искам да те попитам това последното какво представлява? Благодаря предварително.
Виж целия пост
# 601
Ами то го пише, това е пяна за игра.... тоест правиш с нея формички, моделираш, хубавото на този вид е, че не залепва като някои други с повечко силикон и мазни където съсипват дрехи. Имах шанса да се запозная нагледно в детския клуб точно с този модел и е чудесен.Bowtie


Ще се налага да поръчвам и помагала за четене и писане..... тук оставам изумена какво се иска от толкова малки деца. Дадоха ни някаква книга за големи деца.... малкия изобщо не се интригува от текста, дълъг е... трябваше нещо с по една-две думи на страница да му дадат. Сега гледа само картинки и казва думи по тях, това му е интересно не текста. До НГ трябва и името да знае да си пише...., а той го пише само подреждайки го с гумени букви, а седнем ли с химикала иска да си рисува ръчички и някакви други тъпотии. На мен като цяло за нормално дете ми идва множко всичко това като се сетя, че аз чак на 7..... имах допир с подобни неща, а за него и с втори език и с проблеми е прекалено много. Имам среща със Сенкото на училището другата седмица и смятам да изкажа възмущението си, че с него не се работи диференцирано, ако Саймън чете.....и гледа текст на моя да показват книги с картинки и примерно на седмица да учат 5-6 нови английски думи, така ще изгради речник, струва ми се далеч по-удачно от каквото и да било друго на този етап. Да не говорим, че след градина е адски уморен и разсеян, изобщо не му е до работа у дома..... разликата с уикенда когато поне 4ас работим усърдно и продуктивно е голяма. Ето днес ще му проверяват какво научил по книгата където му дали за 7-8 годишно дете.... самата история и аз да ви кажа не я схванах, някаква бушменска приказка от Австралия, сложна и изобщо многопластова. Много прости люде са тия учители, несъобразителни и очевидно претупващи ден да мине друг да дойде. Ама другата седмица ще ги наглася пред Сенкото, ако трябва аз ще им занеса материали по които да работят, ако са го закъсали.AstonishedTired Face Иначе сме добре, малкия слушааааа много, маниите намаляха значително до няколко ( ходене до магазин след градина, минаване по едни жълти линии и гледане на Пингвините Мадагаскар всяка вечер, диалозите са наизустени здраво хах ) Оттам- натам сме пей сърце.


Ето още едни  сетове дето ми се струват страхотни за коледни подаръци

https://www.amazon.co.uk/gp/product/B01LYFNPNC/ref=ox_sc_act_tit … L5A1OLE&psc=1

Виж целия пост
# 602
Е това не е нормално наистина .Рядко има деца в норма ,които четат на 5 не всички и на кого му е нужно толкова рано  ,ако не да ги правят роботчета от малки .Аз лично съм за всяко нещо с времето си ,четенето и ученето след 7 .До седем децата трябва да опознават света чрез игра .
Виж целия пост
# 603
Почват на 4 да се мъчат да четат, а после на 30 не знаят още да пишат правилно, масово тук са така възрастните. Та системата им е доста комична, особено при факта, че за 45% от учениците английският е допълнителен език, за децата със специални нужди да не говорим, че са нарастнали драстично, ако преди 5-6 години са били 3-4 на 2-3 класа, сега са по 15 на 2-3 класа. Определено ще драпам за асистент/ресурсен или както се води тук, защото очевидно никой няма да работи от тези наличните с него диференцирано, примерно по-важно е да го изкарат на локвите да си намокри краката с още няколко като него дето да речем не им се чете, вместо да седнат и да им показват някакви картинки или неща за да речем малко по-малки деца... смисъл той си хареса книгата дето са му дали - казва по нея думи като крокодил, че пуска файър крокодила, кенгура и тн…. каквото има картинка му е интересно да научи и казва думите, но самата история просто ще ме прощават, не е на такъв стейдж и ако го учеха по книга за деца които тепърва учат чужд език като моята Първите ми 1000 думи на английски съм сигурна, че нещата бързо щяха да придобият друг вид, защото той е умен, но има някои дефицити, които му пречат да възприема по същия начин като околните - многото движения, шум и други сходни неща го претоварват и му пречат да мисли, трябва малко по иначе да се подходи. Реално аз много говорех на неговите години, но не мисля, че технично и теоритично .... знаех повече неща от него, убедена съм , че и аз щях да страдам в подобен клас и система. Моя да не повярваш и го виждам напоследък да се радва на едно дете от групата, то винаги го поздравява като идва и си пляскат ръцете, това е добре, защото децата са му последния таргет.
Виж целия пост
# 604
Здравейте, назад в темата прочетох, че 1 годинка е малка възраст на детенце да се изследва в клиника Св.Никола, а колко е минималната възраст?
Виж целия пост
# 605
Здравейте, назад в темата прочетох, че 1 годинка е малка възраст на детенце да се изследва в клиника Св.Никола, а колко е минималната възраст?
Преди 2,5 г. не съм чувала да се прави изследване. Но най-добре се обадете в самата клиника, те ще ви кажат.
Виж целия пост
# 606
Благодаря на всички, писали по моите въпроси за това как сте приели идеята за това, че детето ви е специално и как продължавате напред, като същевременно не спирате да работите в името на благото на детето, семейството и себе си. Всички сте чудесни и ви се възхищавам!
Трябваше ми седмица да се поосъзная, още седмица да седна и да си изясня някои неща за себе си и, честно казано, това ще продължава успоредно с работата с детето. Детето ми е страхотно и го обичам и лека-полека се надявам да излезем от спектъра с общи усилия - на учители, психолози, логопеди, но най-вече наши - на мен и мъжът ми.
Засега пуснахме документи за ресурсен учител в детската градина - като теглих чертата, реших че му е само в плюс.
Скоро предстоят кръвните изследвания за тежки метали, метаболитни, генетични, хормони и вече не помня какви още.
Чета и темите назад (25 и 26-та в момента) и трябва да кажа, че всички пишещи ми помагате много с това, което сте "оставили" в архива на форума Heart

Някой пита за подаръци за Коледа - аз днес поръчах печати с животни на марката SES, мастилото е измивно. Той има скоро след това и рожден ден и мисля да му вземем музикален инструмент - барабан, кавал, дайре, китара - нещо такова.
С две ръце съм за играчките на Плеймобил! Имаме голяма ферма с коне и крави и вече втора година ги вади всеки ден. И автобус, и ноев ковчег с животни - всичко се ползва и издържа всякакви игри, а сега и по-малкото дете (на 9 месеца) започва да се интересува от тях. И Лего Дупло препоръчвам.
Виж целия пост
# 607
Няма излезли от спектъра, има деца, които просто никога не са били в него..., който си е в спектъра си е там до живот. Може да се научи да маскира и преодолява някои неща, но това не е болест да се излекува, това е различен мозък. Все едно да искаш да излезе някой албинос от визията си.
Виж целия пост
# 608
Да, само че много деца като имат забавяне в развитието или неврологичен проблем ги слагат в спектъра , а те не са .
Виж целия пост
# 609
Спектъра не е толкова страшен, ниският интелект е най-страшен момичета.
Виж целия пост
# 610
Не, нямах предвид ,че е страшен .Децата са такиви каквито са , просто някои излизат ,защото не са били в спектъра.
А е имало нещо ,което с израстването са го преодоляли.Имам такива познати дечица
Виж целия пост
# 611
Еми тоест те не излизат, а не са били там....те не са предмет на нашата тема. Тук е за деца, които са си баш под чадъра.😁
Виж целия пост
# 612
Честито на майчетата и техните деца, мъже, семейства ! Честито на всички нас!


Валери , Валери... Не боляло да подадеш оставка. И струваше ли си толкова дълго да се съпротивляваш...
Виж целия пост
# 613
Няма излезли от спектъра, има деца, които просто никога не са били в него..., който си е в спектъра си е там до живот. Може да се научи да маскира и преодолява някои неща, но това не е болест да се излекува, това е различен мозък. Все едно да искаш да излезе някой албинос от визията си.

Може да се преодолее спектъра, не е лесно, но е възможно. Въпросът е колко рано са открити съвкупността от причини, които са накарали, развиващия се мозък на детето да реагира различно.
И още нещо, някои от спектралните симптоми не са реакции на различния мозък, а са следствие на свръх реакция на имунната система в отговор на голямо количество дразнители. Представете си една свръх раздразнена имунна система какви поразии може да стори.
Мисля, че е много по- разумно да се провери дали пък няма нещо или неща, които да провокират дадено поведение или реакции.
Ако тези провокатори се открият и започне тяхното неутрализиране, успоредно с това и се работи упорито с детето по наличните дефицити, ще видите как постепенно нещата си идват на мястото. Има деца , покрили критериите за диагноза, които после са излезли от нея поради отпадане на проблемите.
Ние още се борим с откритите проблеми, но вече виждаме едно по-спокойно, по - весело и по- разбиращо дете.
Виж целия пост
# 614
Моето дете се развиваше нормално до 1,5 г. Затова някак не мога да приема, че няма връщане назад. От понеделник почваме Томатис и ще пиша, ако има някакви положителни промени.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия