Нека споделим "бисери" от клиенти

  • 22 513
  • 214
# 210
Колежката  ми изпраща факс до наши клиенти. Нашият факс е автоматичен без слушалка. В много от случаите, когато изпращаме факсове  хората се сещат и прехвърлят към факс, не ни се налага да ги предупреждаваме.При тези клиенти ,факсът не е на пряка линия. Вдига секретарката, чува сигнала, но не зацепва, какво трябва да направи и затваря. Колежката ми звъни от друг телефон и й обяснява : "Факсът ни е автоматичен без слушалка, моля Ви, като вдигнете, дайте факс сигнал."
Отсреща девойката отговаря: "Добре, но като вдигна, дава само заето". /явно не може да различи факс сигнал и сигнал "заето"/

Виж целия пост
# 211
В регистрационен картон на клиент, който той сам попълва, в графа "семейно положение" е записано " аз и мама" - пише го 40 годишен мъж. Същата реплика се превърна в нарицателно, определящо "сем. положение" на някои пораснали мъже
Виж целия пост
# 212
В регистрационен картон на клиент, който той сам попълва, в графа "семейно положение" е записано " аз и мама" - пише го 40 годишен мъж. Същата реплика се превърна в нарицателно, определящо "сем. положение" на някои пораснали мъже

 Joy
Виж целия пост
# 213
Седим си в едно заведение. Влизат две мацки и питат-
Джим Бим имате ли?
Барманката
-Не джина ни е само Савой клуб!
А  мацките Shocked Shocked Shocked
Виж целия пост
# 214
един колега в хранителен магазин в студентски град:
 - Една черешова - гроздова /ракия/ , моля!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия