Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

магазини АЙКО - гаврата с клиента няма край, груби и некоректни

  • 4 159
  • 73
Всеки сам си решава, аз и семейството ми доста често сме пазарили от магазини Айко, но това, което ми се случи е направо трагично.
Оставам на Вас сами да прецените дали да си поръчвате от тази фирми и техните магазини, защото аз се чувствам погнусен от тях.
Имаше намаление на картини предната седмица и много исках да си купя една, за жалост в магазина в Бургас въпросната картина беше меко казано повредена (две доста големи дупки в горната й част).
След като уведомихме затова продавач консултантката по - същество ми казаха, че имало още една картина от същата на втория етаж, която се оказа след 1 час чакане, че я няма. След като попитах какво се случва при положение, че картината определено е повредена, ми беше отговорено, че нищо не може да се направи.
"Много впечатляващо" да искат да ти продадат очевадно повредена картина като на цената на здрава. Прибрах се аз у нас, обаче картината наистина ми хареса и исках да си я поръчам.
Обадих се на телефона им и попитах, дали ако я поръчам онлайн могат да ми я доставят, обаче не тази от магазина в Бургас, която определено е повредена.
Беше ми казано да поръчам и че картините ги доставяли от София (поне онлайн поръчките).
Окай, поръчах си картината на 06.09.2018. На 07.09.2018 се обадих да попитам всичко наред ли е с поръчката, ако трябва да я потвърдя или нещо такова, беше ми казано, че всичко е наред.
На 08.09.2018 се обадих пак да попитам (надявах се предния ден да са я изпратили), обаче ми беше казано, че "днес" тоест 08.09.2018 се очаквало Еконт да я вземат.
Съгласих се и с това.
Все пак в собствения им писмен имейл до мен от фирма Айко пишат:
"При налична стока, поръчките с избран начин на плащане 'наложен платеж' и доставка чрез куриерска фирма Еконт, се предават на куриер в рамките на два работни дни, без да се изисква допълнително потвърждение от Вас. Във всички останали случаи ще получите отговор на електронната си поща, не по-късно от два дни, след получаването на поръчката. "
Окай добре, понеделник дойде и аз не получавам нищо като СМС от куриера. Звъня на фирма Айко пак и питам, изпратихте ли картината? Отговорът е "Да, някой от предните дни беше изпратена". Добре, а може ли номер на товарителницата, понеже аз нищо не получавам - питам аз.
Отговор - "Да, ще се свържа с отдела за продажби и те ще Ви го изпратят на мейла". Казвам окай и затварям телефона. За всеки случай звъня на куриера от Еконт (за моя район), понеже така или иначе му имам номера от преди. Оказва се, че за съседката ми поръчка при него има, обаче за мен няма нищо.
Ново обаждане до Айко, където явно ги попитах какво точно става и защо при моя куриер няма нищо. Последва въпрос откъде съм бил знаел, че няма нищо и т.н.
Накрая започнаха да ме убеждават, че ставало дума за обработка до 2 дни, не за предаване на куриер. Питам аз: "Добре, аз чета мейла ВИ дословно и там пише предаване на куриер до 2 работни дни", не пише обработка и т.н., а съвсем ясно пише предаване!
Последва нещо от сорта на "Не можем да Ви помогнем". Питам окай, защо колежката преди Вас ми каза, че картината реално е била предадена на куриера предните дни, как може всеки да си говори различни неща и аз като клиент да губя време да Ви звъня и да чакам с парите си, а никой да не може да каже какво точно става.
Изпращам имейл до Айко с копие от техния собствен имейл и ги информирам, че мисля да пусна жалба в КЗП.
Обажда ми се тяхна служителка и ми говори как 09.09.2018 (неделя) не било работен ден. Питам аз "Окай, ама аз никъде не съм коментирал неделя, за Еконт и Айко - петък и събота са работни дни".
Почва да ми обяснява как било "обработка", а не "предаване". Питам - "Окай, ама аз го имам написано във Вашия имейл и си пише ясно "предаване", все пак Вие ги пращате тези мейли, не аз".
Отговор "Остави какво пише мейла, това са темплейти". Аз "Е темплейт или не, това си е поръчка с официален имйел писмено може да се види какво сме се договорили, аз не си получавам картината днес, какво следва, как ще ме компенсирате, да не говорим за загубеното време да се разправям и да ме лъжат".
Отговор "Сега ще Ви анулирам поръчката, когато сме натоварени може да има забавяния в обработката". Аз "Добре, аз също работя с клиенти, когато кажа ще си получите пратката на следващия ден с Еконт, аз самия званя на Еконт ако има проблем и им казвам, че съм поел ангажимент към клиента да си получи пратката, сега какво излиза, че Вие се подигравате с мен като клиент, ако има забавяне не е ли редно да ме уведомите".
Писах им нов имейл, че искам да ми се отговори в писмен Вид. За мен лично това е просто безхаберно и отвратително отношение, уж големи магазини, човек е готов да си плати за поръчката, а те се гаврят с него.
Всеки сами си решава, но да си знаете какво Ви очаква от магазини Айко.
Виж целия пост
# 1
Калпави са тези магазини, и аз не ги харесвам. В моя случай пък беше друго -сума ти време чаках едни столчета да дойдат налични в удобен за мен магазин, и като отивам да ги взема, се оказва, че те не били точно там (този на Околовръстното), ами в склада на друг (в Надежда ли, къде беше). Бил малък склада и затова така. Питам - добре де, защо в сайта пише, че са тук, като явно не са и въобще няма как д са? Ами то таковата, така си пише просто, ей сега за два дни ще ги докараме. Викам това означение на наличностите нали е точно за да не се разкарва човек два пъти за една покупка? Еми да, амаа .... и така.
Виж целия пост
# 2
Пускам целия имейл, който от Айко изпращат (без личните ми данни):
"Онлайн поръчка
от:   
"www.aiko-bg.com" (web_ev@mail.aiko-bg.com)
   дата:
   06.09.2018 18:59"
"Уважаеми г-не/г-жо,
Благодарим ви за направената от вас поръчка/запитване през сайта на Aiko!

При налична стока, поръчките с избран начин на плащане 'наложен платеж' и доставка чрез куриерска фирма Еконт, се предават на куриер в рамките на два работни дни, без да се изисква допълнително потвърждение от Вас. Във всички останали случаи ще получите отговор на елекронната си поща, не по-късно от два дни, след получаването на поръчката.

Ако в този срок все още не сте получили имейл или известие от куриер за доставка моля проверете в Спам/Junk папката на вашата ел. поща.

ВАЖНО: След като Ви посети куриер на фирма Еконт за доставка на поръчаната/те стока/и, е важно да знаете:

1. Имате право и ние Ви препоръчваме - да ОТВОРИТЕ и ПРОВЕРИТЕ състоянието на стоката в присъствието на куриера. За целта ще бъде необходимо да заплатите стойността на доставката и наложения платеж (ако имате такъв). Запазете платежния документ, който ще получите.

2. В случай, че констатирате дефект или повреда на стоката/те, в следствие на транспорта, е необходимо да ИЗИСКАТЕ от куриера да състави протокол с констатираните дефекти.

В случай, че не направите това, Aiko не може да приеме рекламация за стока, увредена по време на транспорт. След като получим протокола, ще Ви изпратим отново поръчаната/те стока/и или ще Ви възстановим заплатената сума.

За въпроси и уточнения, можете да се свържете с нас на тел.: 02 814 09 51 или на web_ev@mail.aiko-bg.com "

Да отбележа, че на телефон "02 814 09 51" не само, че никой не отговаря, ами има и съобщения на английски (само на английски, няма български): "как трябва да изчакам оператор". След 1 час на линия реших, че телефона не работи, и все пак нали уж живеем в България, защо само на английски език съобщението.
Нормалния телефон на Айко от сайта им работи и звънях там.
Мога да предоставя копие от мейла с дата и всичко, което се изисква, за да докажа, че не си измислям.
Впрочем, магазин Айко в Бургас ми харесваше досега, но повече не бих си купил нищо от тях.
Виж целия пост
# 3
Леле чак не мога да повярвам. Досега не съм имала проблем с Айко (в София обаче), всичко са ми докарвали навреме, че даже и по мое лично желание са удължавали срока за складиране при тях повече от допустимото.
Виж целия пост
# 4
Леле чак не мога да повярвам. Досега не съм имала проблем с Айко (в София обаче), всичко са ми докарвали навреме, че даже и по мое лично желание са удължавали срока за складиране при тях повече от допустимото.
И аз много си исках картината, и нямах търпение да си я сложа на стената, обаче днеска ми се отяде заради тези темерути. Направо съм погнусен, аз като клиент направих всичко възможно да се уверя, че няма да има проблем и си чакам с парите тук и губя време, и накрая нищо, една голяма гавра.
Виж целия пост
# 5
Леле чак не мога да повярвам. Досега не съм имала проблем с Айко (в София обаче), всичко са ми докарвали навреме, че даже и по мое лично желание са удължавали срока за складиране при тях повече от допустимото.
И аз много си исках картината, и нямах търпение да си я сложа на стената, обаче днеска ми се отяде заради тези темерути. Направо съм погнусен, аз като клиент направих всичко възможно да се уверя, че няма да има проблем и си чакам с парите тук и губя време, и накрая нищо, една голяма гавра.

Ами явно отношението в различните магазини и градове не е едно и също за съжаление.
Виж целия пост
# 6
Здравейте. Каква е тази цялата драма за една картина и този телефонен тормоз от Ваша страна? Толкова ли Ви е важно да закачите картината точно понеделник на стената?
Виж целия пост
# 7
По мои наблюдения са си едни същи мизерници навсякъде, както и всички подобни български магазини.
Например в магазина "Двата щъркела" в мол Paradise, още на входа се мъдри табела "Закупена стока не се връща" и се чудя за тези закони няма ли и къде спят отговорните! Никога не бих пазарувала от подобни мизерници.
Виж целия пост
# 8
Никъде не виждам да пише 2 дни срок за доставка, така че във вашия случай все още не са били в нарушение. Няма как да знаем дали нямаше да пристигне нормално. Във вашия случай ми се струва, че проблемът е в един служител, който ви е подвел без да проверява, че е изпратена. Не разбрах защо сте им позвънили още от следващия ден.

Големите магазини не могат да правят толкова бързи доставки, и от Икеа пазарувам, абсурд за 2 дни да се случат нещата. Последната ми поръчка е от 4.09. и още я няма.

АИКО ми бяха объркали адреса и се получиха проблеми с куриера. След жалба ми дадоха компенсация, % отстъпка.

В общи линии така действам - проблем - жалба. Има ефект, предупреждават служителите, попълват пропуските. Обратната връзка има основна роля в тази сфера.


Виж целия пост
# 9
Здравейте. Каква е тази цялата драма за една картина и този телефонен тормоз от Ваша страна? Толкова ли Ви е важно да закачите картината точно понеделник на стената?
Вие май не схващате същността на проблема.....
Виж целия пост
# 10
Здравейте. Каква е тази цялата драма за една картина и този телефонен тормоз от Ваша страна? Толкова ли Ви е важно да закачите картината точно понеделник на стената?
Вие май не схващате същността на проблема.....

ПетяИванов, като човек, който поръчва онлайн почти всичко - от дрехи до мебели и техника, разбирам, че хората не седят седнали на една пейка пред склада и чакат Аз да поръчам нещо - изненадващо, може би, но десетки хиляди хора поръчват неща и не се обратоват по размер на поръчката, а по номер на поръчката. Така че, господина може да има една картина от 500гр, която се опакова и изпраща за 10 минути, НО преди него може да има 20 семейства, закупили цялостно обзавеждане за апартамент.
Мисля, че господина е прекалил с тези обаждания навсякъде. Мен това би ме изнервило, като служител. А обаждането до шофьор на Еконт ми се струва прекалено... И после, пак на ново - едно птиченце ми каза, че съседа има пакет, а аз - не...
Виж целия пост
# 11
Вероятно е пуснал отпуска, за да чака куриера... затова се е изнервил. Аз лично не бих вярвала току-така на бърза доставка (знаем си търговците Grinning ), трябвало е да почака да получи смс от еконт. Аз вярвам, че нещата не са толкова зле и ще си я получи скоро, и не съм сигурна дали КЗП могат да помогнат,  ако не са престъпени обещаните срокове за доставка.
Виж целия пост
# 12
Здравейте. Каква е тази цялата драма за една картина и този телефонен тормоз от Ваша страна? Толкова ли Ви е важно да закачите картината точно понеделник на стената?
Вие май не схващате същността на проблема.....

ПетяИванов, като човек, който поръчва онлайн почти всичко - от дрехи до мебели и техника, разбирам, че хората не седят седнали на една пейка пред склада и чакат Аз да поръчам нещо - изненадващо, може би, но десетки хиляди хора поръчват неща и не се обратоват по размер на поръчката, а по номер на поръчката. Така че, господина може да има една картина от 500гр, която се опакова и изпраща за 10 минути, НО преди него може да има 20 семейства, закупили цялостно обзавеждане за апартамент.
Мисля, че господина е прекалил с тези обаждания навсякъде. Мен това би ме изнервило, като служител. А обаждането до шофьор на Еконт ми се струва прекалено... И после, пак на ново - едно птиченце ми каза, че съседа има пакет, а аз - не...
И какво като поръчваш онлайн?! Човекът е постнал имайла от Айко и там си пише ясно за какво време става дума.
Виж целия пост
# 13
Аз по принцип съм много доволна от Айко, но никога не съм поръчвала нищо онлайн. Последният път обаче бях много разочарована от отношението на работниците, които доставят стоката. Бяхме си поръчали спалня с гардероб, скрин, подматрачна рамка и матрак с доставка до дома. На задната врата на камиона пише, че стоката се получава оттам. Помолихме ги да я стоварят на верандата, точно на три крачки от камиона, защото ММ беше наскоро опериран от херния, а аз точно в момента бях с адска криза от дисковата херния, и двамата не можем да вдигаме тежко, а никой от съседите не беше у дома в момента, за да помогне. Бяхме готови да си платим колкото струва, но и смятам, че от човешка гледна точка можеха да направят този компромис, все пак, бяха двама млади, здрави мъже. То не бяха фасони, цупене, е, направиха го, но си заминаха без нито една стотинка бакшиш.
Виж целия пост
# 14
И какво като поръчваш онлайн?! Човекът е постнал имайла от Айко и там си пише ясно за какво време става дума.

Точно преди седмица поръчах от сайт, в който имам ВИП-УЛТРА-ПЛЮС-бля-бля, и доставката е още в същия ден, ако се поръча до 15ч,  като ми доставиха от единия склад нещата още вечерта, но от другия склад трябваше да чакам до следващия ден, понеже имат много поръчки, а работниците са в летен отпуск. Трябва да дразня хората с телефонни обаждания през час, понеже плащам 19 евро на година за глезотии, като получаване още същия ден ли?

Представете си, че техен служител е паднал по време на работа и се е наложило да го закарат до болницата, и за това картината на господина не е изпратена на 2рия ден - тогава какво?!

Много интересно как всеки, когато си закупи нещо, смята че той властва над цялата компания и е много важен клиент с малката си поръчка.

Онлайн пазаруването НЕ Е за нетърпеливи хора.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия