магазини АЙКО - гаврата с клиента няма край, груби и некоректни

  • 13 310
  • 90
# 60
Пазарувам често от въпросният магазин АИКО (Бургас) до сега проблеми съм нямала. Според мен са изключителни любезни нямала съм проблеми до сега. Имайте предвид, че магазинът е голям а работниците са малко. На всеки район има 1 обслужващ човек , чакала съм 30 мин. , за да ми дойде редът да ме обслужат. Човешко е !! Разбирам ви , че сте имали голям мерак за картината и сте нямали търпение да я получите. Просто е трябвало да поизчакате малко , нали се сещате че не сте вие само с поръчка онлайн? Според мен е нямало нужда да се обадите толкова често за да попитате
" какво става" с вашата поръчка. Просто е трябвало да имате малко търпение и разбиране от ваша страна.. не всичко става на момента и както човек иска.
Виж целия пост
# 61
И аз не харесвам обслужването в Айко, но пазарувам от тях, защото се налага. Изтръпявам надменното отношение на продавач- консултантите и казвам, че съм избрала това това и това. Все пак имат доста бебешки стоки, а това е важно на този етап за мен. Помня бях с корема преди една година, като отидох да ги питам нещо за бебешко легло, онази вика: уфффффф. Толкова се смях тогава, но какво да се прави. Последния път чакахме с мъжа ми да ни обърнат внимание, имаше една на етажа, само повтаряше: "сама съм, съм, не ме занимавайте сега"... Хахаха
 Накрая с моя мъж забравихме културата и разровиме няколко рафта да намерим нужното за нас и си тръгнахме.
Виж целия пост
# 62
Интересно как едни и същи хора имат различно отношение към клиентите.Замисляли ли сте се ,че може би е от самите вас?
Някак много голяма случайност ми се вижда всеки път да ви гледат на криво.
Как на мен веднъж не ми се е случвало кофти отношение от някой служител....Тези в НАП и НОИ не ги броя,те са отчаяни от живота по подразбиране Grinning
Виж целия пост
# 63
Може би някои хора са по-чувствителни, за сметка на продавачите, които по начало са дебелокожи. Никого не обиждам, попадам и на много свестни продавач-консултанти. Но няма как да се съглася, че никога не сте имали кофти случки.
Виж целия пост
# 64
Може би някои хора са по-чувствителни, за сметка на продавачите, които по начало са дебелокожи. Никого не обиждам, попадам и на много свестни продавач-консултанти. Но няма как да се съглася, че никога не сте имали кофти случки.

Не помня такива,значи не ми се случва често поне.
Аз съм била и от другата страна и може би заради това ги разбирам.Нагледала съм се на претенциозни клиенти,които мислят,че целия свят се върти около тях.
Трябва да разберете едно основно нещо-никой не ви е длъжен.Това,че някой работи в сектора на обслужаване на клиенти,не значи,че вие сте бог и определено не значи ,че винаги сте прави(въпреки всеизвестното правило).Пред вас седи на първо място ЧОВЕК,отнасяйте се с него като с такъв и ще получите същото в замяна Simple Smile
Виж целия пост
# 65
Вервам, трябвало да започнеш с това, че имаш опит като продавач- консултант. Разбирам, опитвам се да се поставям на мястото им. И те са хора с проблеми. Не съм се държала никога по начина, по който ти описваш, но отсреща не винаги попадам на отношение. Да ми се троскаш зад витрината на била, когато питам човешки има ли кюфтета, примерно и да ми се отвръща, не сме се наплюскали не го приемам за нормално. Или като питам защо ми връщат на касата с 10 лева по малко, тя да ми вика, че не съм била добре. Може би по твоята логика трябва да се усмихна и да си тръгна????
Виж целия пост
# 66
Не съм била продавач консултант никога,но съм имала поглед над отношението клиент-работник.
Работила съм с хора и мога да ви кажа,че по тези магазини няма нито един дългогодишен служител,който да не му се е случвало да се разреве поне веднъж от отношението на клиент.
"Упреците" ми не са отправени към вас конкретно, не мислете,че ви виня за каквото и да е.Говоря по принцип.
Сега,не можете да не се съгласите ,че да поръчаш картина и да вдигаш олелия,че не си я получил на втория ден,да звъниш всеки ден по два пъти и да правиш такъв ПРОБЛЕМ е направо налудничаво.
В тази тема съжалявам единствено служителите в посочените фирми Grinning

Виж целия пост
# 67
Аз пък, като изключим отношението на двамата товарачи, за които писах по-нагоре, в самия магазин никога не съм срещала надменно или нелюбезно отношение. Влизам в положение когато трябва да се изчака, виждам, че са доста натоварени. ММ е този, който се изнервя, аз го възпирам, защото виждам, че са малко хора и защото и аз съм работила преди доста години като продавач-консултант и знам какво е. Получавала съм много добри съвети от консултантите, винаги гледат да помогнат в избора.
Виж целия пост
# 68
Чета тук и не мога да повярвам на прочетеното. Какво "надменно" отношение и подобни?
Направо  имам чувството, че съм ходила в друг магазин.
Наскоро се обзавеждахме и мога да кажа, че от всички обиколени магазини точно в "Айко" отношението и любезността на персонала ми направиха най-добро впечатление! Визирам по-специално Люлинското "Айко".
Най-много се забавлявахме докато избирахме диван и момчето ни накара да седнем/излегнем на почти всичките им модели, независимо, че вече бяхме избрали и решили. Демонстрира ни опциите им и всичко с усмивка,  чувство за хумор , без никакво напрежение или "надменност".
Не знам, може би наистина би следвало да се запитате дали проблемът не е във вас?
Виж целия пост
# 69
От обслужването в магазина в Бургас и аз останах леко разочарована, на бебешките неща бяха две консултантки, които седяха в един ъгъл и си говореха. Наложи се 3-4 пъти аз да ходя при тях да ги моля да ми помогнат в избора на неща и на последното ходене си изпросих яко "Уффф" от едната служителка.

В магазина в Стара Загора обаче бях очарована, страхотно обслужване. Много внимателно и подробно ми се отговори на въпросите. Тогава имаше и намаление 20% на всички бебешки неща, но на табелите в цените не беше отразено и лично момичето ходеше при всеки клиент да предупреди за това.
Виж целия пост
# 70
И аз съм доволна от стара Загора. Взеха ми всичките пари с усмивка Simple Smile)))
Виж целия пост
# 71
Здравейте. Каква е тази цялата драма за една картина и този телефонен тормоз от Ваша страна? Толкова ли Ви е важно да закачите картината точно понеделник на стената?

Ей, това щях да питам и аз. Каква драма, какво чудо, че картината има известно забавяне. Да ви имам проблема, че и с тема да занимавате народа тук.
Виж целия пост
# 72
Обслужване добре. Да ги облекча, отидох да си взема сама столовете от Околовръсното. Добре, сглобили ги бяха, ама що са искали да минат метър и се направили на ударени и не ги лепили.
Хикак не е приятно да вечеряш и да паднеш на земята.
От тогава никога и реклама не им гледам.
Виж целия пост
# 73
Тези, които тука се опитвам да ме обедят, че това, което ми се случи е ОК, ще Ви кажа че имам огромно количесто неща изпратени по Еконт ....
И като потече една мисЛа ...  и сЪ заплете една драмаааа ...   Mr. Green Laughing
 
 
Виж целия пост
# 74
Майка ми си беше поръчала диван и отделно фотьойл. Казали й, че фотьойла ще й го изпратят сглобен, така както го вижда. За нея това беше важно, тъй като е сама и не може да сглобява. Фотьойлите пристигнал на на знам колко части. Тя си беше заплатила качване до апартамента и носачите й казали, че може да я запишат и след няколко дни, когато магазинът има свободен човек, да го прати, да й го сглоби срещу съответното заплащане. Ей такива неразбории с Айко.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия