На море в Турция - тема 54

Благодаря за новата тема!  RelievedSparkling HeartFlowers HibiscusУпорито ви следя.
Здравейте, отавна следя темата....интересна, с мн. информация..., но до момента не се осмелявах да пиша.  За първи път се включвам... Пътувала съм многократно на почивка в Турция, в розлични хотели, в т.ч. Титаник Делукс-Белек,Алва Донна-Кемер,Акуасис Делукс-Дидим...Гранада-Алания, Ла Бланш Айлънд Бодрум и други... през месец юли бах със семейството си в хотел Алхамбра - Сиде, преди 2 дни се завърнахме от Лара ,хотел Роял Сегинус... Като цяло препоръчвам последният. По -късно ще напиша доп. информация, в случай, чи Ви интересува...😊
Сега разглеждах един сайт с температура на морската вода в Кушадасъ от 2016г. до сега.За началото на май 18-20градуса, за края на юни 23-24 градуса, за края на юли 24-26градуса, за края на август 24-26 градуса, за началото на септември 23гр. за 2016г и 26 градуса в момента.
Та нашето море по-топло.Нещо не ми харесват тези данни.Някои казват, че морската вода става за къпане още края на май, началото на юни....., като гледам тези данни..... и се отчайвам.
Didira, при такъв богат опит, защо не се "осмеляваш"?!
[/quote
Богат опит имате в турските хотели ,споделяйте .Ще бъде от полза на всички.
Здравейте!
Приключи и нашата почивка.В неделя се прибрахме от Ефталия Марин.
Като цяло си изкарахме много добре, доволна съм.
На 31,08 тръгнахме от Пловдив към 11,30 от х-л Санкт Петербург с Турс Клуб, екскурзовода ни беше Красен.
За него адмирации. Разказваше и обясняваше през целия път за всеки град, през който минавахме и като цяло за историята на Турция.
Около 13,30 часа бяхме на границата. Към 15,00 часа бяхме вече на турска територия.В Истанбул минахме на отиване през третия мост/като бях малко разочарована, че не можахме да видим много неща, защото беше още светлата част на деня/
Пътуването траеше 20 часа, пристигнахме в хотела в 07,00 сутринта. Можехме да сме и в 06,00 , но тъй като видяха, че пристигаме много рано и последната почивка беше около 45,-50 мин. Гледаха явно в първия хотел, в който оставяхме хора / в х-л Вон Резорт Голдън бийч в Сиде /да е поне 06,00 часа.
Още с пристигането ни сложиха гривните и отидохме да закусваме. Оставихме си багажа в определена за тази цел стая, сложихме банските и отидохме на басейна пред хотела. Настаниха ни в 12,00 часа по стаите.
Стаята ни беше хубава. Като плюс отчитам това , че стаите са хубави, чисти, с ново обзавеждане.
За храната  - според мен беше доста еднообразна. Риба имаше през ден, по един вид. Общо ги въртяха два вида риба.
На Ефталия Айлънд почти всичко е платено. Безплатно ти е кафе, безалкохолно , бира. Гофрети правиха от 14,00 до 16,00 часа, сладолед от 12,00 до 16,00 часа и бургери на снек баровете.
На вечеря няма сладолед и децата бяха малко разочаровани, баклава имаше само последната вечер.
Гостите - 80 % турци, 20 % руснаци, украинци, поляци, малко българи.
Анимацията - средно ниво/очаквах повече в интерес на истината/
Тя беше само и единствено на Ефталия Айлънд. Ние ходихме там няколко пъти на детските басейни с малките , а големите на големите пързалки, а също повече бяхме на парзалките на Оушън. По тази причина анимация през деня не видях, освен пяна партита в 15,00 на плажа.
Още първия ден видяхме ,че ще има, но беше зверска жега и не дочакахме. После след 3/4 дни бяхме на пяна парти. Стана голям купон.
Вечер имаше разни програми с гостуващи групи, както и организираха игра на бинго.
За времето - първия ден се уплашихме .Беше 37-,38 гр, с усещане за 42 -43 гр. Не полъхваше , нямаше въздух за дишане. Така беше 2-3 дни. После стана 33 -34 гр. и беше малко по-добре, или може би свикнахме. Като се прибрахме тук и бум 10 гр. разлика Hushed
Последната вечер бяхме на А ла карт - Грил и Стек /много слабо представяне. Не съм доволна.
Искахме на рибен, но се плащаше по 20 евро на човек и се отказахме.
Хареса ми много града Алания и по тази причина , няма как да не съм доволна от почивката си.
Успяхме да го разгледаме добре и през деня и вечерта.
През деня се качихме с лифт до крепостта и направихме разходка с корабче в Средиземно море.
Разходихме се до пристанището, видяхме красивите паркове с фонтанчетата и мостчето. Направихме страхотни снимки.
Вечерта също разгледахме града. Невероятно красиво е осветена крепоста. Колкото и снимки и видеа да правихме, не може да се опише видяното на живо.
На тръгване за България ни взеха в 13,00 часа от хотела. Минахме по друг маршрут, през гр.Анталия за Испарта.
Пресякохме планината Таурос. Много красив и живописен път. Направихме почивка на езерото Гьолбаше /или нещо подобно/. Много красиво място. Видяхме турския град на розата Испарта. Разказваха ни легендата, как някой е отраднал семе от роза от Казанлък и така са я пренесли там/или обратното /:smiley:
На връщане през Истанбул минахме по втория мост.Така вече се видя по-голяма част от града, но беше през нощта и ...
И на връщане пътувахме 20 часа. В 09,30 часа бяхме в Пловдив и от там си отпътувахме за Бургас.
Май стана доста дълго......
Време е да поработим...Worried

Аз пък харесвам Турана,смятам че е добър вариант за бюджетна почивка, дори сега ще го посетим за трети път. Цената която плащам е символична направо за това, което получавам. Разбира се, че 6000лв не си струва за този хотел, има много  по-високо класни хотели за тази цена. Както при всеки хотел си има и предимства и недостатъци. За мен е важно детето ми да се забавлява и да е доволна, а там много ѝ харесва.
Здравейте! Най-накрая дойде и нашето време. След 4 дни потегляме за първата ни почивка в Турция. Дали някой има впечатления от този хотел OZKAYMAK INCEKUM HOTEL в Алания да сподели?
Didira, при такъв богат опит, защо не се "осмеляваш"?!
Нямам опит да пиша във форуми, соц. мрежи, както и да се включвам в коментари,но предвид това, че имам наблюдения за различни хотели реших, че ще е добре да споделя опита си и да бъда полезна ако се вкл. в темата. 😊😄😊

Русалка, на мен морето в Кушадасъ винаги ми е било студено, а съм била там 3 пъти и то само август, май минава някакво студено течение. Чудя се как може точно там морето да "става" през май месец. В Дидим юли месец също ми беше студено морето, не знам, може и в мен да е грешката. На анталийското крайбрежие нямам такива проблеми. Grinning

Didira, чакам с нетърпение разказа за Рояла. Добре дошла!

Didira, чакам с нетърпение разказа за Рояла. Добре дошла!
Благодаря! Ще пиша по-късно...😊
Момичета ,  ние ще сме във Vouge  Бодрум ,  искам да накупя дрешки и маратонки на децата , дали на границата ще ми направят проблем , все не ми се вярва , но ми споменаха нещо такова ...
А и да попитам , някой пазарувал ли е от Бодрум , една проятелка иска и на нея маратонки да взема ?
Didira, аз като заклет фен на Роял ще прочета с удоволствие всичко написано за Роял Сегинус. Според мен това са едни от най-добрите хотели в средно високия ценови клас и винаги се радвам много на положителните мнения за тях. Интересна ще е съпоставката с Алхамбра. Тази година май персонала в Алхамбра не се справя много добре, но пък храната, чистотата и забавленията компенсират до някъде този минус и като цяло хората са доволни от почивката си там. Така че всяко мнение за хотела ще е от полза.
Освен това ще ми е много интересно да прочета мнение за Алва Донна в Кемер. Аз харесвам веригата, много ми харесва и територията на хотела, а пък не съм чела коментари от сънародници.
следя ..
Понеже стана дума за "средно висок ценови клас", дали можем да направим класация на хотелите по този принцип? Така няма да се налага да се цитират и оферти.