Play Station-въпроси и отговори

  • 27 918
  • 40
Имам следния въпрос:в плейстейшъна имаме запаметени номерата на 3 дебитни карти от които плащаме абонамент на 3 месеца.Две от картите са ни закрити,а в третата няма пари.Как да изтрия от системата Не-активните карти и да "вкарам" друга карта?
Малко объркано стана,дано ме разбрахте...Не намирам такава опция...
Виж целия пост
# 1
Здравей!

Прикачвам подробно видео за този процес по премахване и добавяне на карта в Плейстейшън. На английски език е, но е много лесно и бързо за разбиране още на пръв поглед, заповядай:

https://www.youtube.com/watch?v=PXSSCPw7Gf4

Стъпки:
1. Включваш конзолата
2. Отиваш в главното меню отляво и скролваш до долу (Playstation Store)
3. Намираш "Payment Method" (Метод на плащане)
4. Кликваш на избраната от теб дебитна карта
5. Появява се меню, долу има опция "Delete" (Изтрий)

След като изтриеш всички невалидни карти, имаш право да запишеш до 3 броя валидни, нови карти. Във видеото е показано в началото как се регистрира нова дебитна карта и в последствие как се трие (01:19 минута във видеото).

Поздрави!
Виж целия пост
# 2
Детето иска да си смени потребителското име, т. е. да се казва по друг начин(според мен). Според него да си смени ID номера. Едно и също ли е и как да го направим?
Виж целия пост
# 3
С голям апел за помощ. Голяма драма е в къщи. Двамата ми сина са с различни акаунти на PS4. Получиха подарък годишен абонамент за  PS+. Четох и пишеше, че може да се ползва на 1 конзола от няколко акаунта. Да, ама не. Големият син го активира през неговият акаунт и малкият не може да го ползва, иска му плащане. Ако някой знае как и дали може да се реши този проблем ще съм безкрайно признателна!
Виж целия пост
# 4
Моят син твърди също, че може
Акаунта с пс+ абонамент го регистрираш като праймъри от сетингс/ акаунт мениджмънт/ activate as your primary PS4. Но само е чувал, не сме пробвали
Виж целия пост
# 5
И ние уж го направихме "primary", но нещо не се променя 😟 В къщи е война 😤
Виж целия пост
# 6
Детето иска да си смени потребителското име, т. е. да се казва по друг начин(според мен). Според него да си смени ID номера. Едно и също ли е и как да го направим?
Смяна на името все още не е възможна. Говори се, че през 2019 ще пуснат тази функция.


С голям апел за помощ. Голяма драма е в къщи. Двамата ми сина са с различни акаунти на PS4. Получиха подарък годишен абонамент за  PS+. Четох и пишеше, че може да се ползва на 1 конзола от няколко акаунта. Да, ама не. Големият син го активира през неговият акаунт и малкият не може да го ползва, иска му плащане. Ако някой знае как и дали може да се реши този проблем ще съм безкрайно признателна!

Един закупен абонамент може да се активира само на един акаунт. От два плейстейшъна може да се достъпва този акаунт и да се играе, но не и едновременно от двата. Тоест - ако единия играе от акаунта, другия не може. Друг вариант е да им вземеш втори абонамент, така всеки да си играе от акаунта.
Виж целия пост
# 7
Аз искам от 1 плейстейшън и не едновременно от двата акаунта. Баткото през седмицата е на училище в друг град и идеята беше малкия да включи на своя акаунт плейстейшън плюса и да играе, като си дойде уикенда баткото, да си включи той плейстейшън плюса на неговия акаунт. Категорично отказват да играят от един акаунт, имали си различни работи, хич не ги разбирам.
Виж целия пост
# 8
Не знам къде да пиша вече, виждам, че тук не е писано отдавна, но ще пробвам, може някой да ми помогне.
Купихме плейстейшън 4 от ръка. Акаунта е на друг човек, но аз натиснах нещо и излязох, а имаше изтеглени игри вътре. Направихме друг на малкия, но може да изтегли само 1 игра, другите останаха в другия акаунт, на който не знаем паролата. Има ли начин да оправим нещата, не  разбирам и не знам какво да правим.
Виж целия пост
# 9
Пробвайте да се свържете с продавача,този от който сте я закупили.
Виж целия пост
# 10
Той го е закупил от друг и паролите не могат да се намеря Sad
Виж целия пост
# 11
А имейл?В смисъл първия куповач е направил регистрация с имейл.Дори и да пробвате със забравена парола тя ще бъде изпратена на имейла с който е направена регистрацията.

Преди време имейла на сина ми беше хакнат,от там и акаунта в Плейстейшън.Копирам имейла,който получих тогава:

"   
Здравейте,

Благодарим Ви за имейла за акаунта Ви в Sony Entertainment Network (SEN).
 
Поради естеството на запитването Ви, е необходимо да разговаряме, преди да Ви отговорим. Моля, обадете ни се на 056 91 69 24 в делничен ден между 09.00 и 17.00 ч. и наш служител ще бъде на разположение да Ви помогне.
 
Когато се свържете с нас, ще трябва да потвърдим, че сте титуляр на акаунта и може да се наложи да предоставите:
 
• Подробности за начина на плащане, който се използва в акаунта Ви
• Сериен номер на първата конзола, използвана за създаване или влизане в акаунта Ви
• Серийният номер на конзолата, който понастоящем се използва с акаунта Ви.
• Подробности за скорошна транзакция (включително номер на поръчка, закупено съдържание, цена и дата на транзакцията), направени в акаунта Ви
 
Моля, имайте на разположение цялата информация по-горе, когато се обадите.
 
Очакваме да се чуем!
 
Поздрави,

Костадин
Специалист поддръжка за PlayStation
PlayStation поддръжка"
Виж целия пост
# 12
Имеила е на първия купувач и уш втория не я знае, ама май ме баламосва. Даже писах писмо на този имеил, но няма отговор.
Виж целия пост
# 13
А игрите вие ли сте ги купили?Те би трябвало да са купени онлайн,нали?
Виж целия пост
# 14
Здравейте имам нужда от помощ.Сина ми иска да си закупи акаунт от Ибей...или поне аз така го разбирам.Ето това е въпросния акаунт - Fortnite Account PS4 Full Access 4-200 Skins (High Chance Of Legendary)
Правилно ли съм разбрала и какво точно да очаквам от тази покупка?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия