Първа кола/втора кола или как една кола да следва друга на непознат за единия водач път?

  • 2 433
  • 9
Като бях първа кола, втората ме изгуби на едно кръгово.

Като втора кола други коли се мушкат между нас на кръстовища. Първата ме чака на аварийни някъде.

Има ли някакви тайни/иширети когато две коли карат една след друга?

Не че не си помислих едната да дърпа другата на аварийки без нужда, но е безмислено.
Виж целия пост
# 1
Когато съм водеща кола, обичам първо да обсъдим маршрута, за да няма изненадващи за втората кола маневри. В същия дух, гледам да оповестявам моите маневри напълно своевременно, но предполагам, че това е по подразбиране.

Когато съм втора кола- не пускам никакви дупки между нас, в които да се вмъкне някой.

Съвсем скоро имах подобна случка- кръстница съм на прекрасна госпожица-първокласничка. Ще ходя и аз на първи учебен ден, като возя нея в мойта кола и следвам родителите й. От абсолютно паркирало положение един господин се опита да се пъхне между нас- затворих го небрежно и... аз съм си фен на клаксона Simple Smile
Виж целия пост
# 2
по един телефон с джипиес във всяка кола като предварително проверите дали не са избрали различни маршрути
Виж целия пост
# 3
Кой е най - добрия телефонен GPS?
Виж целия пост
# 4
Става със съобразяване с другия. Първият трябва да следи на огледалото какво се случва с втория. Ако е необходимо да намали, да пропусне някой и така. Съответно подаването на мигачи своевременно е ясно.
Виж целия пост
# 5
Става със съобразяване с другия. Първият трябва да следи на огледалото какво се случва с втория. Ако е необходимо да намали, да пропусне някой и така. Съответно подаването на мигачи своевременно е ясно.

И освен това все пак и двамата шофьори да са достатъчно адекватни. Не може единия да не знае къде се намира и да кара с 20, другия да си кара с 50 (нормално) и да се получат нещата. (което си е пак към съобразяването)

Като карам с някой друг обикновено карам пред него, защото карам по-бързо. Той да се съобрази с това, ако иска и толкова.
Виж целия пост
# 6
Шофирането заедно с друга кола не е за аматьори, затова по-добре не го опитвайте. Особено пък извънградско такива зверски катастрофи се получават ... просто предварително се разберете къде отивате или поне определете някакви контролни точки, на които да се изчаквате.
Виж целия пост
# 7
Да, по-добре да се обсъди маршрута, за да е подготвен вторият водач. Първият се престроява от рано, подава навреме мигачи, ако се случи вторият да спре на светофар, първият намалява скоростта или изчаква в зависимост от ситуацията /видимостта и условията за безопасност.
Виж целия пост
# 8
Според условията максималната скорост на движение да е с 10 км./ч. под разрешената. Достатъчно дистанция между колите,  за да не забавяте трафика. Вторият шофьор също да следи маршрута. И двамата шофьори да знаят къде отиват.
Конвоя се води по най-бавния, най- неориентирания е винаги втори. Първия знае къде отива и как става това.
Това за конвой от 2-3-5 коли.

Сам водач на непознат път.
Пускаш някой местен и на прилична дистанция караш с неговото темпо.  Той знае кой завой как се взема и къде има КАТ/камери. И си го следваш.

Видиш ли много стопове да светят или много коли на едно място, намали, защото не знаеш дали карти ще играят или ще се бият.

Присветнат ли ти - намали, защото зад завоя е по-вероятно да има катастрофа, от колкото полицаи.

Никога не намалявай скоростта рязко, освен в екстремни ситуации.
По добре акт за превишена скорост, от колкото ремонт на броня, врата и т.н.
Виж целия пост
# 9
Два пъти играх в тоя филм.

Първия път бях водеща защото знаех пътя. Втория ме изгуби на едно кръгово. Включил навигацията, прибрал се.

Втория път - аз втора. Реших да се правя на мъж и го изпреварих. На магистрала се случи. На отбивката за едно от градината спрях на аварийки да го видя дали ще завие или продължи.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия