Когато за първи път си подадох документи за детски, посочих, че искам да ми бъде открита нова банкова сметка, на която да ги превеждат. Съответно след известно време получих карта от ДЗИ Банк. Обаче тази банка не ме устройва като обслужване. Взима пари за проверка на сметка, дебитната карта (кой знае защо) е издадена от клон Красно село, а ние сме в община Надежда и пр. и пр. Сега отгоре на всичко съм затрила ПИН-а; не може по интернет да се провери IBAN-a и изобщо куп неудобства ми създаде факта, че пожелах разкриване на нова сметка, вместо да посоча тази, на която от работата ми превеждат майчинството. От банката ми казаха, че ако социалните ми издадат бележка, че няма основание да ми превеждат пари на сметката в ДЗИ, мога да я закрия и съответно да посоча друга сметка, на която да ми превеждат скромните 18 лв месечно. Сега служителката в социалните ме направи на кайма и ми каза, че това било прищевки и че никой нямало да ми издаде такава бележка. След скандал ми каза да напиша молба свободен текст до шефа?, пък после да чакам.
Имали ли сте подобен случай? Какво да пиша в молбата? И до кого да бъде адресирана?
Стана дълго - сори. Благодаря!