Рекламация за счупени и повредени куфари

  • 1 099
  • 2
Здравейте , моля да ми отговорят хора които са се сблъсквали с моят проблем. Миналата събота се завърнахме от почивка от Занзибар. На отиване и връщане пътувахме с Катарските авиолинии. На връщане си чекирахме двата куфара и когато ги видяхме на софийското летище просто щях да припадна. И двата скъсани , счупени и поломени. Явно са скачали или са стъпвали по тях. Просто хастара на по здравият направо се е скъсал, на другият куфар счупена дръжка , счупени колелца и т.н. Имаше още 2- 3 жени като моят случай и на тях счупени дръжки и още в по - ужасно състояние са им куфарите. Посъветваха ни служителите на летището да направим рекламация, една служителка снима куфарите , попълних формуляр и каза че до 15 минути на и.мейла ще получа протокол и , че Служители от Катар айл линес ще се свържат с мен. Получих извинителен имейл от тях и сега тече някаква проверка или вътрешно разследване. За съжаление не си пазя фактурите на куфарите. Имали ли сте такъв случай и какво бихте ме посъветвали ?
Виж целия пост
# 1
На една приятелка от Turkish Airlines бяха върнали 70 лв за счупен куфар, който беше доста по-скъп, понеже нямаше касова бележка за куфара.
Виж целия пост
# 2
Не е необходимо да се пази фактура, пишете приблизителната цена, на която сте го закупили. Те така или иначе ще преценят с колко да ви обезщетят.
Лятото куфара на дъщеря ми пристигна със счупена дръжка и Луфтханза(май те бяха) не и търсиха ф-ра, а само марка и цена.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия