Препоръчано и изпробвано от магазини DM - тема 10

  • 84 957
  • 745
# 345
За пръв път снощи видях парфюми с номера, 19,99 лв. Имитацията на Скандал е супер, 146 беше мисля. Въпросът ми е, има ли някъде списък кой номер на какво "отговаря"
В нашия DM пред парфюмите има табела кой парфюм на кой е имитация. Като отида ще я снимам.

Ходих днес, махнали са табелата на парфюмите.

Къде се намират номерата? Не съм виждала досега.
Виж целия пост
# 346
За пръв път снощи видях парфюми с номера, 19,99 лв. Имитацията на Скандал е супер, 146 беше мисля. Въпросът ми е, има ли някъде списък кой номер на какво "отговаря"
В нашия DM пред парфюмите има табела кой парфюм на кой е имитация. Като отида ще я снимам.

Ходих днес, махнали са табелата на парфюмите.

Къде се намират номерата? Не съм виждала досега.
в мол Сердика има парфюмите, има номера на най- долният рафт се намират, цилиндрични шишенца със златист етикет. Имаше към 10 вида, на мен нищо не ми хареса. Не видях списък кой номер на какъв парфюм отговаря.
Виж целия пост
# 347
Разбира се, че може да се случи на всеки, но и на мен се е налагало да ми сторнират бележка и далеч не отнема часове. Като цяло точно там доброто отношение към клиента явно не е приоритет,  но както и да е, ще ги подминавам занапред.

Това не е сторниране на бележка, а друга операция. Иначе ако отношението е лошо, може да се оплачеш винаги. По принцип го взимат предвид.
Виж целия пост
# 348
Честно казано не ме интересува какво е, за мен е достатъчно абсурдно да питаш клиент "нямате ли пари в брой" и "не искате ли да отидете да си изтеглите". Не разбрах защо е тази отбранителна позиция и да, знам че мога да се оплача, но изобщо не ми се занимава с тях, имам алтернатива. Съжалявам за спама.
Виж целия пост
# 349
И за мен винаги е било адски дразнещо да ме пращат да си изтегля пари, за да платя в брой. За щастие, в ДМ не ми се е случвало. Иначе щях да настоявам да си извършат тромавата процедура, за да си оправят грешката, да извикам управител или в краен случай да подам оплакване. Ако на тях им е неудобно да си администрират процесите и поправят грешката, на мен ми е два пъти по-неудобно да се разкарвам до банкомат. Дори най-често не нося карта, от която мога да тегля пари в брой. 
Виж целия пост
# 350
Случва се системата да "забие", но оправдания като "нова служителка" са абсурдни. Новата, би трябвало да се обучава и да има някой опитен до нея. Също и управител, който да реши проблемите. Абсурдно е да ми искат кеш в днешно време и да ме пращат до банкомат! Само технически проблем е ОК. Случва се на всички. Това не е кварталното магазинче, което не може да си позволи таксите за POS терминал. Там нямам никакви претенции.
Виж целия пост
# 351
За пръв път снощи видях парфюми с номера, 19,99 лв. Имитацията на Скандал е супер, 146 беше мисля. Въпросът ми е, има ли някъде списък кой номер на какво "отговаря"
В нашия DM пред парфюмите има табела кой парфюм на кой е имитация. Като отида ще я снимам.

Ходих днес, махнали са табелата на парфюмите.

Къде се намират номерата? Не съм виждала досега.
Под самите парфюми, бяха написани на табела.
Виж целия пост
# 352
Парфюмите при нас в единия магазин, понеже бяха в края на стелажа, на "стената" отстрани беше залепен списъка, в другия магазин бяха по средата и списъка беше отгоре върху шишетата, в един pvc джоб. По списък бяха много марки, но в действителност бяха не повече от 10. Търсените от мен марки ги нямаше в списъка.
Виж целия пост
# 353
Случва се системата да "забие"

На мен ми се е случвало точно това, система им нещо заби и момичето на касата беше натиснало плащане в кеш вместо плащане с карта. Извини се, каза, че тъчскрийна е забил и тя явно натискайки го повторно е регистрирала плащане в брой. Имах кеш и дадох, не е имало драма, изглеждаше ми като по-бърз вариант от това да чакам въпросното прехвърляне, а и момичето не беше грубо, даже се извини няколко пъти. Сигурно ако беше груба или нагла, щях да реагирам различно.

И за да не е спам, доволна съм от спрея за освежаване на текстил на Денкмит, не мирише твърде силно, а върши чудесна работа - http://cleanreallife.eu/wp-content/uploads/2017/09/DSCF6256.jpg
Виж целия пост
# 354
Аз си направих принт скрийн на номерата, които бяха дадени тук. За което много благодаря!
Иначе, аз имах един случай с едно адаптирано мляко, на което не ми начисляваше отстъпка. Нова служителка, Еми, опита момичето много неща, не начислява отстъпка и това е. Обеща , че ще разучи случая и да отида на другия ден. Отидох и проблемът беше отстранен.  Неудобство си беше това разхождане , но е факт, че момичето се постара.
Иначе, да ме карат да плащам в брой, при условие, че искам с карта не ми е вариант. Аз рядко имам пари в брой в себе си. Сторнират ми и си тръгвам.
Виж целия пост
# 355
някой да е пробвал накрайниците за Ултразвуковите четки на ДМ съвместими ли са с тези на Филипс - Philips Sonicare?
Виж целия пост
# 356
Аз ги пробвах. Стават, не прилягат на 100%, но това не пречи на работата на четката. Лично на мен ми идват една идея по-твърди накрайниците от оригиналните.
Виж целия пост
# 357
На какво мирише освежителят?
Виж целия пост
# 358
На какво мирише освежителят?

Мирише леко на прах за пране.
Виж целия пост
# 359
в ДМ на халите Пловдив нямат целия асортимент от имитации на парфюми и не можах да си избера
Но пък са ужасно силни и трайни
Където съм се пръснала сутринта още яко си мирише Scream
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия