Нелюбезните продавачки

  • 3 227
  • 31
Не знам дори как да излея мислите си. Откакто се помня все защитавам продавач-консултантките, когато някой около мен ги плюе, че са бавни или дори груби. Но през последните няколко седмици сякаш съдбата си игра с мен, тъй като където вляза, все се държат с мен все едно съм им супер противна и съм им изяла закуската. Наясно съм, че работата им е изключително тежка и стресираща, но в крайна сметка пък на кого не е? Когато влизам в магазини, редовно ги поздравявам, незавидимо дали денят ми е бил страхотен или кошмарен, но почти винаги никой не ме поздравява обратно. Някак свикнах това да не ме дразни толкова, но няколко пъти вече аз и сестра ми + приятелки попадаме на продавачки, които отсичат "Ще купувате ли това нещо? Ами тогава няма да ви го показвам." И подобни нападки, още повече, че смея да твърдя, че мразя да се мотам и влача по магазините и категорично не ходя ей такса на зяй пазар. Не знам.. може би е защото съм в 20-те все още, но почти всекидневното неуважение по магазините ми действа много енергийно-вампирски, подтискащи, та дори чак съм се чудила "Ама какво съм й направила толкова, толкова ли пък съм антипатична егати?!" Всички вие вече сте се научили да не ги отразявате или има и такива като мен, на които им действа кофти?
Виж целия пост
# 1
Продавачите са там да те обслужват,  не да те харесват. За нелюбезно, некачествено, неадекватно обслужване,  можеш да подадеш оплакване към техен пряк шеф, собственик на обекта или отделът им за обслужване на клиенти, ако фирмата е голяма. Спри да се оглеждаш в очите на продавачите и да търсиш одобрението им. Неувереността ти личи, те я усещат. Дистанцирана любезност и възпитано отношение е достатъчно.
Виж целия пост
# 2
Това за столицата ли?
Не се учудвам. След почти пет години изкарани там, съм намразила всичко там. И в учреждения, и в магазини, и по таксита всичко живо е грубо и нелюбезно.
Отвратително е. А отгоре на всичко и полицията не е на ниво. Ужас. Жив при това. Cry
Виж целия пост
# 3
Ако съм влязла в магазин и без да съм провокирала такова отношение някоя продавачка ми се троска и говори на въпреки - искам телефон/визитна картичка на шеф, и много подробно и любезно му обяснявам по телефона направо пред продавачката как се държат работниците му с клиентите си, ако има и камера му съобщавам точен час в който се е случило всичко.
Виж целия пост
# 4
или има и такива като мен, на които им действа кофти?
Такива, като теб, тук няма Joy
Виж целия пост
# 5
Аз съм на мнение, че съдбата си играе с теб, това определено е някаква намеса от отгоре. Никак не ми прилича на случайност.
А може и да си някакъв карък. Възможно е обаче, и ти самата да си била зла и нападаща продавачка, някога, в предишен живот, затова, в този ти живот, Господ да ги разпределя тези продавачки на смяна винаги, когато ти излизаш да пазаруваш. Имаш чувството, че се въртиш в някакъв омагьосан кръг, заобиколена от зли продавачки, и не намираш изход, то не стига, че теб тормозят, но вече почват и сестра ти. Не знам, може да е нещо кармично.
 Ще следя темата за новини и съвети!
Успех!
Виж целия пост
# 6
Като ти се троснат, излизаш, а не предъвкваш и анализираш историята. Не е здравословно за теб.
Виж целия пост
# 7
Една касиерка в ДМ си позволи саркастичен въпрос към мен и веднага съжали за това.

Виж целия пост
# 8
Котьо, как реагира, какво направи? Изобщо, освен излизането, дали има смисъл от оплаквания? И как е най-добре да постъпвам в подобни случаи? Те шефовете на такива не си ли ги знаят какви са?!

Меркантилница, коментарът ти саркастичен ли е или така ми се струва?!
Виж целия пост
# 9
Така ти се струва.
Виж целия пост
# 10
Намествам ги подобаващо такива "служителки". Peace
Отдавна не се впечатлявам.
Аз пък не обичам да ми се мазнят. Naughty
Виж целия пост
# 11
Като ти се троснат, излизаш, а не предъвкваш и анализираш историята. Не е здравословно за теб.

Да излезеш не е никак правилно, май в България най-много си позволяват такова отношение. В друга страна това би било недопустимо и веднага се вика мениджър за оплакване.
Авторката е права, това не е редно. Във всяка друга държава приветливото отношение към клиентите е част от задълженията на работното място. И с това се свиква. В родната ни страна обаче е рядкост.
Виж целия пост
# 12
Въпрос на гледна точка. Чувствам се отговорна към дефицитите във възпитанието единствено на собственото ми дете. За да се занимавам да коригирам/наказвам нечие друго поведение, означава да отделя време и усилия, а за мен това е загуба на време. А и не на последно място, работа на мениджъра/собственика на магазина е да контролира служителите, ако не го прави, загубата е за негова сметка.
Виж целия пост
# 13
Котьо, как реагира, какво направи? Изобщо, освен излизането, дали има смисъл от оплаквания? И как е най-добре да постъпвам в подобни случаи? Те шефовете на такива не си ли ги знаят какви са?!
Казах й нещо подигравателно, много ме бива. Дъщеря ми винаги ме съветва да се оплаквам на някой шеф, тя работеше в тази сфера и добре я познава. Специално в ДМ текучеството е високо и май не си подбират или обучават кадрите.
Виж целия пост
# 14
Една касиерка в ДМ си позволи саркастичен въпрос към мен и веднага съжали за това.



SatisfiedSatisfiedSatisfied И аз срязах две продавачки в ДМ. Обсъдиха с насмешка и на висок глас жената пред мен. Когато дойде редът ми на касата, с леден тон ги попитах сега като излезна и мен така ли ще обсъдят и им казах, че поведението им е адски непрофесионално. Глътнаха си граматиката...

Иначе, с продавачки мислещи си, че светът е техен, се държа също така ледено и не могат да ми накривят шапката, ама хич.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия