пътуали с My Air?

  • 7 656
  • 46
# 30
Ръчен багаж не се заплаща. Може и да не се тегли, изпращача ще ти го пази, докато се чекираш Twisted Evil  При последното ни пътуване с Майеър ( Коледа) разрешеното тегло беше 15кг. на човек.
Ако сте двама не може единия да е 27 кг, а другия 3. Не знам защо.


Лени,май наистина има промени в килограмите на багажа за 4екиране. Ето какво пиШе в сайта на myair

11 - Bagaglio

11.1 - Bagaglio registrato - Il limite di peso del bagaglio registrato per passeggero è di 18 kg totali per un numero massimo di tre colli (bagagli), la cui somma tra lunghezza - altezza - profondità non deve superare i 160 cm, ed è soggetto al pagamento del supplemento previsto per singolo bagaglio presentato al check-in per l'imbarco in stiva. Fino al limite di peso di kg 18, ogni passeggero dovrà pagare per singola tratta rispettivamente i supplementi qui di seguito indicati:
con pagamento online, contestualmente alla prenotazione:
- Euro 7,00 per un collo (bagaglio)
- Euro 14 per due colli (bagagli)
- Euro 21,00 per tre colli (bagagli)
con pagamento al check-in, in aeroporto:
- Euro 14,00 per un collo (bagaglio)
- Euro 28 per due colli (bagagli)
- Euro 42,00 per tre colli (bagagli)
Il limite di peso del bagaglio registrato previsto è da intendersi per passeggero, quindi personale, non cumulabile e/o condivisibile con quella di altri passeggeri ovvero non può essere cumulato e/o condiviso all'atto del check-in con quello di altri passeggeri del medesimo volo al fine di evitare il pagamento del supplemento previsto per eccedenza bagaglio oltre il limite di peso bagaglio previsto.

Наистина са въвели плаЩане за всеки 4екиран багаж  #Crazy Ама ,4е обирджийска история  ooooh!
Виж целия пост
# 31
Ах, как ме е яд на тия  Twisted Evil
Виж целия пост
# 32
снощи пътувах с тях. 18 кг. чекйран багаж +7 ръчен.
Виж целия пост
# 33
снощи пътувах с тях. 18 кг. чекйран багаж +7 ръчен.

А караха ли те да плаЩаШ за 4екирания багаж и ако да колко? Thinking
Виж целия пост
# 34
снощи пътувах с тях. 18 кг. чекйран багаж +7 ръчен.

А караха ли те да плаЩаШ за 4екирания багаж и ако да колко? Thinking
за чекирания багаж не се плаща.предварително по интернет си платих 7 евро  за1 чанта  7кг. ръчен багаж.
Виж целия пост
# 35
Монда, предполагам обратното имащ предвид - за чекираната 1 чанта си платила 7 евро, а за ръчния - нищо не се плаща

в последните месеци повечето нискотарифни, които досега имаха безплатен багаж, въведоха заплащане на чанта (напр. Уизеър също, май и Скай, ама аз с тях не летя)
Виж целия пост
# 36
снощи пътувах с тях. 18 кг. чекйран багаж +7 ръчен.

А караха ли те да плаЩаШ за 4екирания багаж и ако да колко? Thinking
за чекирания багаж не се плаща.предварително по интернет си платих 7 евро  за1 чанта  7кг. ръчен багаж.

3na4i kogato si si kupuvala bileta si platila camo 7? i si patuvala s 1 kufar 18 kg + 1 4anta 7 kg (= moq slu4aj). 3na4i ste platq samo 7? i se nadqvam da ne me karat da plastam i na check-in осте 14?!!!
Виж целия пост
# 37
ПУСНАХ НОВА ТЕМА С ТОВА, НО СМЯТАМ чЕ Е ВАЖНО И ГО ПУСКАМ ТУК СЪщО:

Здравейте! съвсем прясна битка с MyAir ме провокира да напиша това (спечелих я, ама със зор  Sunglasses )

отмениха ми полета, като ми предложиха да пътувам на следвашия ден. Теглих една, стиснах зъби и приех. След 2-3 дни обаче смениха времето (към по-рано) на обратния ми полет! Т.е. в началото шях да съм в БГ 3.5 дни, след смените - по-малко от 48 часа. Страааашно се изнервих от това и от факта, че ми предложиха или да приема смяната или да получа ваучер на стойността на билета, който съм закупила (ваучерът може да бъде ползван до края на юни т.г.).

За връщане на пари си траят. И аз вдигнах пара тъй като фактът, че отказват да ми върнат парите на ОТМЕНЕН полет е в противоречие с Регламент 261/2004 на на ЕС. Моментално се съгласиха, щом споменах въпросния Регламент и по-точно следните точки:

"Passengers whose flights are cancelled should be able either to obtain reimbursement of their tickets or to obtain re-routing under satisfactory conditions". (подчертах им, че условията на превоз, които ми предлагат съвсем не са приемливи - да не говорим за скапания ваучер: след целия цирк няма и да се замисля за скапаната им компания)

както и

"Passengers should be fully informed of their rights in the event of denied boarding and of cancellation or long delay of flights, so that they can effectively exercise their rights".

Т.е. освен че се скатава от връщане на пари, смешната им компанийка ме дезинформира.

Без оглед дали са нискотарифни компании или дявол, те са регистрирани в ЕС и подлежат на ЕС законодателтво, което постановява връщане на пари при отменен полет или алретранивен превоз (освен ако не става дума за extraordinary circumstances в моя случай просто си сменяха разписанието).

Бих приканила всички да се запознаете с Регламента, който регулира куп ситуации, вкл. закъснели полети и отказан превоз поради overbooking. Намира се на най-различни езици на Eur-Lex:

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:32004R0261:EN:HTML

както и детайли за прилагането му:

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:52007DC0168:EN:NOT
Виж целия пост
# 38
снощи пътувах с тях. 18 кг. чекйран багаж +7 ръчен.

А караха ли те да плаЩаШ за 4екирания багаж и ако да колко? Thinking
за чекирания багаж не се плаща.предварително по интернет си платих 7 евро  за1 чанта  7кг. ръчен багаж.

3na4i kogato si si kupuvala bileta si platila camo 7? i si patuvala s 1 kufar 18 kg + 1 4anta 7 kg (= moq slu4aj). 3na4i ste platq samo 7? i se nadqvam da ne me karat da plastam i na check-in осте 14?!!!
На чекина в Приж изобщо не ни попитаха с колко ръчен багаж сме. Всички имахме по около 10-на килограма, никой не ги е теглил, важното е да не бие на очи. Не знам на другите летища как е , но на Терминал 3 на CDG  беше много добре.
Полетът ни закъсня с 3 часа заради мъгла в Букурещ, осигуриха ни по сандвич и питие  на бара / това за 3 часа закъснение никоя компания не съм видяла да го прави/. Обслужването страшно бързо- за минути се излиза от летището.
Виж целия пост
# 39
това какво трябва да ти дадат при колко дълго закъснение си е регулирано (не знам дали във въпросната Регулация, която цитирах по-горе - тъй като аз търсих само за отменени полети - но знам, че е част от ЕС законодателството в една или друга форма). Мисля над 2.5 часа трябва да ти дадат нещо за ядене - по-евтино от ваучер за сандвич и напитка няма  Laughing Информацията трябва да я има на очевАдно място на всяко летище, а дали е така ...  newsm78

С риск да прозвуча мнително, но от безкрайно изнурителния си опит с много-ама много служебни пътувания из Европа(-та) в последните 5 години  Rolling Eyes, малко ми иде саркастично изказване: сериозно вярваш ли си че някоя авиокомпания - 'нормална', а още по-мал;ко нискотарифна - ще направи нещо за туристическа класа пътници ей така, щото са готини (за бизнес класата е май-май друго отношението, както и за пътниците, които са примерно абонирани за lounge-овете им) ??? Визирам случай за масова проява на 'готиност' от страна на компанията - иначе и на мен ми се е случвало да се почувствам много зле от умора и са се държали супер читаво - но всички масовки към пътниците са защото СА ЗАДЪЛЖЕНИ да реагират адекватно.

Моля, не се обиждай - по-горният ми пост е с цел единствено и само да помогна на хората да сезапознаят с правата си, ако имат желание.


Виж целия пост
# 40
Не разбрах само дали към мен се обръщаш. Ако е така- за какво да се сърдя, нямам нищо общо с компанията, просто попаднах на нея- за първи път пътувах с нея. И понеже съм им яла попарите на Air France  много пъти със закъснелите им полети, ми направиха  добро впечатление тези. Информацията я няма  на очевидно място на всяко летище и това е очевидно. А това ,че са длъжни да са  в услуга- да, така е, но  си е жив късмет  да попаднеш на такава смяна от чекина до  стюардесата.
Виж целия пост
# 41
Здравейте,мъжа ми след малко повече от месец ще лети с Wizz air за Лондон,та молбата ми е ако някой има някакви впечатления за тази самолетна компания,нека ми пише някакви отзиви,съвсем случайно резервирахме полета и се притеснявам да няма проблеми!Предварително ви благодаря!  bouquet
Виж целия пост
# 42
Здравейте,мъжа ми след малко повече от месец ще лети с Wizz air за Лондон,та молбата ми е ако някой има някакви впечатления за тази самолетна компания,нека ми пише някакви отзиви,съвсем случайно резервирахме полета и се притеснявам да няма проблеми!Предварително ви благодаря!  bouquet

аз съм пътувала с тях от Букурещ- нормален полет, без закъснение, всичко си беше ОК. Другият месец пак с тях ще пътувам до Лондон
Виж целия пост
# 43
WizzAir - с тях съм пътувала поне 10-11 пъти, предимно от/до Будапеща, където живеехме преди. Никога не съм имала проблем, но винаги съм пътувала с директни полети. НО на баща ми му отмениха полета и тъй като пътуваше с прехвърляне Франкфурт-Будапеща-София, та си седял на летището почти цял ден. Аналогичен случай с моя приятелка.

С директен поелт най-много да ти го отложат с ден-два или да закъснее прилично, за притеснение е ако си с прехвърляне.

Monda, ми тука има чувствителни души, които се пенят за всяка капка сарказъм, та затова се извиних - за даа не стане случайно да се впуснем в безумни спорове в тема, която цели да даде инфо. Оначе, мдаа Air France са  и CDG са бая Sick , та на техния фон всяка мила реакция от когото и да е си е  bowuu
Виж целия пост
# 44
мдаа Air France са  и CDG са бая Sick , та на техния фон всяка мила реакция от когото и да е си е  bowuu
CDG - Имах предвид летището Шарл де Гол. На него нищо му няма, много си е добре даже, като един град е станало с трите терминала Laughing
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия