СПЕШНО ми трябва съвет!!! уред с фабричен дефект! какви права имам?

  • 1 288
  • 18
купихме си плот за вграждане Конелиано, при който установихме фабричен дефект! въпросът ми е имам ли право да върна уреда и да поискам замяна? уредът не е използван, само е монтиран и демонтиран  Rolling Eyes купен е на 16.11, тоест още няма седмица от покупката му, запазена е оригиналната опаковка!

ще се опитам да се свържа и с комисията за защита на потребителите, но моля ако знаете нещо по въпроса, да споделите!   bouquet

дефектът е сериозен: изтича газ от ключа на самия котлон! а това може да доведе до какво ли не и естествено е крайно опасно!!! изтичането е точно на ключа, а не някъде другаде!
Виж целия пост
# 1
Обърни се към Комисията за защита на потребителите-от там ще получиш най-добрата помощ!
Успех!
Виж целия пост
# 2
точно това смятам да направя!
Виж целия пост
# 3
свързах се с комисията, тъй като сега е обедна почивка, но ги открих на тел 0700 111 22, който е за цялата страна и ми обясниха как да действам! имаме доста права Peace
Виж целия пост
# 4
Браво, действай! И после кажи как е минало, имало ли е проблеми с рекламацията! Peace
Виж целия пост
# 5
А, защо първо не се обадиш на фирмата/магазина от където си купила котлоните. Това е сериозно и според мен веднага биха ти го сменили за нов.
Виж целия пост
# 6
Тук много се писа за тази марка, че не е надеждна. Съжалявам,ч е си избрала точно нея. Обърни се към магазина първо, защо направо в комисията?
Виж целия пост
# 7


ще се опитам да се свържа и с комисията за защита на потребителите, но моля ако знаете нещо по въпроса, да споделите!   bouquet


Обърни се към Комисията за защита на потребителите-от там ще получиш най-добрата помощ!
Успех!
Това последното е най- голямата идеалистична заблуда на нас потребителите, свързана с надеждата, че има кой да защити интересеите ни! На два пъти съм се обръщала към тази комисия - през голям времеви интервал! Последния път- миналата година! Резултат- никакъв! По телефон се свързали, с  предлагащия некачествени услуги; после ходили и " разгледали" за изправност документите му- с което го бяха вбесили! Ясно е, че това ми докара нови неприятности, но не и "защита"! Информираха ме по телефона, че " знаят, че има злоупотреби с клиенти, подобна на тази с мен, но... те нямат законова власт да се намесят!..." Ако не целите да получите само чиновнически устен или писмен отговор, то по-добре се обърнете към магазина и/или производителя. Гаранцията дава доста правомощия!
Виж целия пост
# 8
Аз знам, че до 3 дни от покупката трябва да ти го заменят с нов. След това ако дефекта е фабричен гаранцията трябва да покрие ремонта!
Виж целия пост
# 9
Здравей!

За съжаление HeYkpoTuMa е права - ако до 3 дни върнеш уреда ти го заменят. Така е по закон...
След това го приемат за гаранционен ремонт и в срок до 30 дни трябва да го поправят. Ако не - ти го заменят или ти връщат парите!
Моя съвет е все пак да се обърнеш първо към фирмата-продавач, може пък веднага да ти го заменят....дано!
Наложи ми се да се запосная с тези неща, тъй като преди 2 месеца си купихме кафе-машина Krups от Техномаркет - веднъж ни я подмениха, втората даде същия дефект, но след 5! дни, поради което не ни я подмениха, а я взеха за сервизиране и след 30 дни ни я върнаха - уж поправена. Още на първото кафе даде същия дефект и пак ни я взеха - за становище от сервиза. Най-накрая се съгласиха да ни върнат парите или да я подменят - естествено за друг модел и марка... Не исках още 2 месеца да пия нес-кафе.
Лошото при теб е, че уредът е голям, пък и вече вграден...
Успех!
Виж целия пост
# 10
еми свързах се с комисията точно, за да разбера какви права имам и дали мога да настоявам да ми подменят уреда!

сигурни ли сте за този 3-дневен срок newsm78

като се върне мъжът ми, ще ходим да се разправяме в магазина, пък да видим какво ще стане!

уредът е монтиран и демонтиран после, така че това е най-малкият проблем Mr. Green

а си купих Конелиано, защото само те предлагаха тази комбинация - един котлон на ток и един на газ, аз самата бях пуснала тук тема за мнения за марката, но нямаше някакво единно мнение и затова решихме да рискуваме Rolling Eyes
Виж целия пост
# 11
само да отбележа, че за да направим рекламация, е необходимо установяване на дефекта от оторизиран сервиз Rolling Eyes
Виж целия пост
# 12
ooooh! Tired
съчувсвие.тези хубосници от магазина не знаят ли къде е въпросния сервиз на конелия?
Виж целия пост
# 13
само да отбележа, че за да направим рекламация, е необходимо установяване на дефекта от оторизиран сервиз Rolling Eyes
В гаранцията ти трябва да пише кои са оторизираните сервизи.
Погледни също, дали пише, че те задължават да използваш сервиза им за монтаж на котлона, че в противен случай не признават гаранцията.
Аз има котлони на Горение и щом има газови котлони, това условие е задължително.
Виж целия пост
# 14
Моля да посочите в кой закон пише ,че трябва да се върне в срок от 3 дни?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия