Мнение за 133 СОУ - София

  • 128 020
  • 413
# 225
 Цъкнах един палец заради първото изречение от  Левскарката-напълно подкрепям !Но с второто не съм съгласна. Желателно е учителите да не обиждат, независимо детето какво е.
Виж целия пост
# 226
Цъкнах един палец заради първото изречение от  Левскарката-напълно подкрепям !Но с второто не съм съгласна. Желателно е учителите да не обиждат, независимо детето какво е.

Последното е повече от ясно!
Казах горното по повод конкретни обстоятелства, свързани с темата, но тук няма да влизам в спорове и разсъждения.
Аз мисля, че децата ни получават отлично образование след 4-ти клас. Поне засега Simple Smile.
Виж целия пост
# 227
Повечето преподаватели на детето ми (завърши пети клас) са взискателни. Има ниво и дисциплина според мен.
Мисля, че никой нормален учител не би обидил възпитано дете.
Мисля, че никой нормален възрастен не би наричал момчетата "педалчета", би им посягал, крещял и т.н. камо ли учител. Никой нормален учител не би обидил ученик, независимо от възпитанието на детето. Има други начини. За протокола - имам момиче. Просто учителят си е прост физкултурник. Защо другите учители не си позволяват подобно отношение към същите деца? В спорове няма да влизам. Мнението ми за този учител ще остане непроменено.
Друго, което е леко дразнещо. Има учители, които позволяват преписване и след това хвалят децата с най-добър резултат, а те са с такъв, защото са преписали. Това е през цялата година. Отново предметът не е от основните,  госпожата е с високи изисквания на теория. Отново за протокола - моето дете няма проблем по този предмет, но аз нямам мотивация да запазя авторитета на учителя в неговите очи. А има учители, които хващат същите тези деца да преписват и санкционират.
Виж целия пост
# 228
Не бих взела под внимание коментар от човек, който определя друг човек (било то учител), като прост физкултурник.
Виж целия пост
# 229
 Laughing Аз не бих взела под внимание мнение на възрастен, който приема словестната и физическа агресия от страна на учител към ученици за оправдана и нормална. Определям въпросния на база показано поведение и възпитание към ученици и родители, а всеки има право на своите избори. Същият този физкултурник доста си налегна парцалите към края на годината след като сред родителите на един от класовете имаше обосновано недоволство, което беше ясно заявено.

Общото ми впечатление от дисциплината и нивото след 4 клас е, че са по-зле в сравнение с начален курс. Вероятно е нормално, предвид това, че вече са с повече учители. Има учители, в чиито часове е шумно и без дисциплина и такива, при които това е немислимо. Децата са едни и същи. Догодина ще имам независим критерий за качеството на преподаване по един от основните предмети.
Виж целия пост
# 230
Децата са доста щури в 5 клас.   И се променят. В седми клас ще улегнат значително.
 Основни предмети са Мат и БЕЛ?
От опит-Милева (БЕЛ)  е много добра, а Бонина ми се вижда също на място.
Ако учителят по физическо е един и същ,  щерката твърди, че го харесват. Отделно, тя е "луда"  на тема физическо и са им много активни часовете.
Но и Zvanche определено не пише случайно-явно е имало проблеми.
 Още конкретика.
Горрин( жена)-география, Веселинов - история, Караваневска - руски. Музика и Рисуване. Никакви забележки нямам.
Среден курс традиционно има проблеми с английския. Текучество.

 Но питащите по-горе майки-техните деца ще ги поемат други учители.

 
Виж целия пост
# 231
Това са и нашите учители Simple Smile Най-обичан е учителят по история. Той има по-разчупен и модерен подход, изпитва ги, има изисквания, но няма проблем с дисциплината.
Последно пиша за физкултурника, защото той ми е направил най-лошо впечатление като поведение. Тази година имаха "турнир" по волейбол. Децата сами си избраха отбора, той не ги събра нито веднъж да им разпредели позиции, да им обясни някаква тактика, правила. Няма изискване за облекло, в часовете на момчетата се дава топка и ритат на двора, а момичетата правят, каквото искат в салона или навън. От време на време ги изпитва за нормативи. Не знам дали и четирите класа са при един и същи учител.
Скрит текст:
Ако някой е учил в 6-то през '80те при Колев - е, този е същи Колев  като поведение Mr. Green с разликата, че Колев поне ни караше да правим нещо в часовете.
Виж целия пост
# 232
Часовете по физкултура традиционно протичат по този начин в Бг, уверявам Ви!
И ако наричате всички учители по физкултура - прости физкултурници, сигурна съм, че и детето Ви мисли по идентичен начин.
Детето ми твърди, че никога не е обиждано от учител, даже и от „физкултурника„. Та понеже образованието е двустранен процес, може понякога нещата да се пропукват при децата все пак. Не е лошо да проверяваме и тоя вариант...
Виж целия пост
# 233
Вече писах - обижда момчетата, не моето дете, но вероятно 2 класа момчета са се наговорила да казват едно и също, по-голяма част от родителите на 2 класа имат "пукнатини". На всички стана ясно, че за Вас използването на обидни епитети и посягане към ученици от учител е заслужено, защото самите ученици са си го заслужили, понеже били такива и онакива, както и това, че за мен това е извън всякакви приемливи норми на поведение не само на учител, а на всеки нормален човек. Учителят не обижда, не посяга, не крещи безпричинно дори и децата да са по-буйни. Ролята на училището и нормалните учители е да подпомогнат запълване на пукнатини, а не да вкарват клин. Има огромна разлика между физкултурник и учител по физическо. Първото е манталитет. Повече няма да коментирам тази тема. Стана ужасно досадно. Всеки, който пожелае може да се информира извън форума.
Скрит текст:
Имам и лични впечатления как се държи с родителите. Единствен път се наложи да помоля детето да си тръгне от часа. Трябваше да крещя от вратата на стаята, защото физкултурникът беше някъде навътре и дори не смяташе за необходимо да дойде да говорим нормално.
По същия начин твърдя, че има часове, в които масово се преписва на контролни, защото учителят не е заинтересован това да не се случва. Това отново не пречи на моето дете, опитвам да го науча, че преписването е до време и след това зависваш, но показва толериране на определено отношение към учебния процес и създава грешна нагласа за постигане на резултати. Децата не са стимулирани да учат и знаят. И въобще не ме интересува в другите училища как е. Говорим за 133-то. Ако сега трябва да правя избор, без замисляне бих избрала двете прекрасни учителки, които имахме до 5 клас и бих записала детето при тях, независимо дали са в 133-то или другаде. За пети клас не съм еднозначна във впечатленията си, както и не мога да кажа какво е качеството на придобити знания, защото нямам база за сравнение. Не уча с детето, помагаме, когато нещо затруднява, успехът не е променен в сравнение с предходните години, завърши с отличен. Някъде до средата на втория срок на 4 клас ходи на държавна занималня, а след това се подготвя самостоятелно вкъщи.
А съм се постарала и се старая да науча детето си да съди хората по тяхното поведение, възпитание и отношение, а не по длъжността, която заемат. Нямам желание да я карам да проявява фалшиво уважение към хора, които с поведението си показват, че не заслужават подобно. Правя разлика между уважение и добро възпитание.
Виж целия пост
# 234
Накратко, детето ми е прието в 6 ОУ и в 133 СОУ първи клас. Чуденето ми е къде? Тези от вас, които имат поглед, моля за мнение.
Виж целия пост
# 235
Ако аз трябва да правя отново този избор - 133-то, в 6-то в момента е много зле. Моето дете също беше прието и в двете училища. Аз съм учила в 6-то, имам голяма носталгия и само хубави спомени, училището е основно, т.е. няма големи ученици и имах огромно желание и детето ми да учи там, но за съжаление нещата не са добри. В класа ни имаше дете (отиде в ПЧМГ), с чиято майка бяхме съученички в 6-то, но и тя беше избрала руското. В момента деца на много близка приятелка учат в 6-то (4ти клас) и тя изобщо не е доволна, а от началото доста деца от техния клас бяха преместени в други училища. В 133-то до пети клас, в общия случай, нещата са добре.
Виж целия пост
# 236
...... Общо взето бих казала, че директорката се старае да не си създава главоболия и се движи по водата.
Директорката е пълно  "zero" не обръща внимание на проблем, ако причината за него е дете на дипломат, прокурор или депутат. Детето ми изкара до 7-ми клас адски подтиснато от подобни проблеми. До 4-ти клас е добре от там на татък не го препоръчвам. Проблема е точно в директорката, защото прикрива проблеми, вместо да ги разрешава. В момента останаха само учители, които не и се противопоставят, читавите или напуснаха сами, или излязоха в пенсия, или бяха съкратени! Избрахме училището ужким, защото е реномирано, ама това е само старата слава. Ако не искате децата ви да се комплексират заради връзкари - от горните прослойки не избирайте 133-то!!!
Виж целия пост
# 237
Моята свекърва е завършила 133 то преди представете си колко години , тя казва ,че много е страдала заради връзкарчета и деца на разни "сноби", било я срам ,че само тя е "никоя" и тнт . Това е проблем ,който не може да се разреши . Смятам ,че го има навсякъде в добрите училища , че дори в детската градина в която бяхме , усещах разделение и предпочитания от учителките . Просто сме си лицемерен народ и колкото по- рано децата ни се научат да живеят с това толкова по - добре . Поне според мен!
Виж целия пост
# 238
Извинявам се, че нахлувам в темата ви, но търся информация за г-жа Личева, преподавател по БЕЛ (намерих едно положително мнение). Препоръчана ми е от майка за индивидуална подгтовка за НВО в 7-ми кас. Синът ми учи в друго училище, но бих желала да чуя мнения от родители, на чиито деца е преподавала. Може и на ЛС, ще бъда благодарна! Heartbeat
Виж целия пост
# 239
Здравейте! Повдигам темата с молба за мнения за обучението /и всякакви други впечатления/ в периода 8-12 клас. Детето ми ще кандидатства тази година и обмислям дали да включа училището в списъка с желания, предвид добрите резултати от ДЗИ след 12 клас.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия