Гаранцията не покрива това...

  • 7 888
  • 38
Случаят е следният-покупка на монитор за компютър Samsung  на 06.03.2008 от Техномаркет. На 03.07.2008 виждам 1 цветен изгорял пиксел, съответно днес носим монитора в оторизирания сервиз и там ни казват следното- Гаранцията не покрива 1 изгорял пиксел !
Гаранцията покрива 2 изгоряли цветни пиксела на 1 квадратен дециметър или 3 черни изгоряли пиксела пак в радиус на 1кв.дециметър.
Дори да имаш 10 изгоряли пиксела, ако са пръснати по екрана, гаранцията не важи  Shocked

Реших, да попитам тук, защото знам, че има хора, които могат да се включат с полезна за мен информация относно това вярно ли е или не /на мен ми се струва нелепо/.
Да се обърна ли към Защита на потребителите ? Как да постъпя ?
Виж целия пост
# 1
Да се обърна ли към Защита на потребителите ? Как да постъпя ?
Да! Обърни се.
Виж целия пост
# 2
mimoza^^, ще се обърна към тях, но първо исках да се уверя, че съм в правото си да изисквам ремонт или подмяна на стоката, да не се излагам един вид. А гаранцията е 3 години на този монитор.
Виж целия пост
# 3
Онзи ден в Кауфланд присъствах на грозна сцена в магазина за техника там.Управителят на магазина нагло спореше с клиент точно по този въпрос.Специално се поинтересувах как се казва магазина-Домо.Управителят крещеше,че гаранцията не покривала еди какво си,а хората настояваха да им се впише рекламацията,за да могат после да се обърнат към Комисията за защита на потребителите.Така че,първо може би трябва да направиш рекламация в самият магазин,за да може после да има основание за проверка.
Виж целия пост
# 4
преди три години си купих лаптоп от технополис.на другия ден видях че 1 пиксел е изгорял.отидох в магазина ,а от там в сервиза.отговора беше само един пиксел не е проблем,ако са повече тогава.така че не си губи времето.
Виж целия пост
# 5
Chanel, за това не се сетих  Thinking И даже сега, като се замисля, мъжа ми изиска документ, че са му отказали ремонт, а те не му дадоха такъв, като казаха, че нямали такава практика  ooooh!
Виж целия пост
# 6
Не знам дали си в правото си, но аз забелязах един изгорял пиксел на следващия ден след покупката. И ми замениха монитора с нов, но не беше купуван от Техномаркет.
Виж целия пост
# 7
Chanel, за това не се сетих  Thinking И даже сега, като се замисля, мъжа ми изиска документ, че са му отказали ремонт, а те не му дадоха такъв, като казаха, че нямали такава практика  ooooh!
Имат,имат такава практика.Имат си регистър за вписване на рекламациите и в определен срок трябва да ти отговорят.
Виж целия пост
# 8
преди три години си купих лаптоп от технополис.на другия ден видях че 1 пиксел е изгорял.отидох в магазина ,а от там в сервиза.отговора беше само един пиксел не е проблем,ако са повече тогава.така че не си губи времето.

А ти обърна ли се към комисията за защита на потребителите ? Аз все си мисля, че баламосват хората с врели некипели, пък ако мине номера...
Виж целия пост
# 9
преди три години си купих лаптоп от технополис.на другия ден видях че 1 пиксел е изгорял.отидох в магазина ,а от там в сервиза.отговора беше само един пиксел не е проблем,ако са повече тогава.така че не си губи времето.
Големи глупости си написала.
Виж целия пост
# 10
преди три години си купих лаптоп от технополис.на другия ден видях че 1 пиксел е изгорял.отидох в магазина ,а от там в сервиза.отговора беше само един пиксел не е проблем,ако са повече тогава.така че не си губи времето.

А ти обърна ли се към комисията за защита на потребителите ? Аз все си мисля, че баламосват хората с врели некипели, пък ако мине номера...
Както е написала Chanel, първо си пусни рекламация. Длъжни са да ти дадат входящ номер и ако не ти отговорят на рекламацията, се обръщаш към комисия за защита на потребителите.
Виж целия пост
# 11
За подобни единични точкови проблеми изрично се споменава в гаранцията и техническите характеристики на производителя, че гаранцията не ги покрива. Поне за нашия Philips е така. За вашия може да потърсите на сайта на производителя.
Виж целия пост
# 12
За подобни единични точкови проблеми изрично се споменава в гаранцията и техническите характеристики на производителя, че гаранцията не ги покрива. Поне за нашия Philips е така. За вашия може да потърсите на сайта на производителя.


Няма такова нещо, никъде в гаранцията не пише такова нещо /100 пъти я препрочетох/
Съвсем други са причините, поради които не се поема гаранция от сервиза, но не и при изгорели пиксели, за това смятам, че съм си в правото
Виж целия пост
# 13
0 700 111 22 -горещ телефон
Виж целия пост
# 14

Както е написала Chanel, първо си пусни рекламация. Длъжни са да ти дадат входящ номер и ако не ти отговорят на рекламацията, се обръщаш към комисия за защита на потребителите.


Благодаря, ви, така ще направим. Само да се съгласят да ми издадат документ, ако ли не, комисията дали ще ми обърне внимание ?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия