Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Имате ли близки с болест на Паркинсон ?

  • 111 197
  • 406
# 60
Здравей ! Да, нормално е , появява се т.н. " масковидно лице " - т.е. физиономията е като маска, безизразна,бих казала глуповата,  липсват каквито и да са емоции . Това с намигането на окото не съм го забелязвала при моята свекърва, но може да е при всеки различно  Hug
Виж целия пост
# 61
Да, нормално е, за съжаление означава че болестта напредва. Може би има нужда от смяна на лекарствата или смяна на дозата.
Виж целия пост
# 62
Zdraveite .Moiat bashta e veche 4 godini bolen ot parkinson ot 6 meseca vzima i dvata vida madopar ,obache polojenieto se vloshava .Izgubi jelanie da stava ot legloto ,ne govori i nemoje da se obslujva sam .Predi poone gledashe televizia ,novini ,seriali ....sega nishto ne go interesuva ,prosto palno bezrazlichie .Tajno e da vidim roditelite si v tova sastoyanie .Imam chustvo che ot tia hapcheta polojenieto stava po losho no nali razbirate che nemoga da resha sama dali da gi sprem i da opitame bez tyah ili pone dagi namalim .
Виж целия пост
# 63
Здравейте, включвам се и аз към темата.Моята майка има паркинсон вече 7 години.Сега пие и Миреапексин и двата Мадопара.В началото с леко треперене в едната ръка, а сега от болестта трепери цялата, скована е, трудно се придвижва и почти не може без чужда помощ.Но това не е постоянно.Майка ми получава  кризи, тя така ги нарича.Изведнъж почва много силно да трепери ,не може да помръдне,да стане.И въпреки това в определени моменти или по точно часове трепереното и кризите сякаш изчезват и тя може сама да стане, да си наготви и оправи.При вашите близки така ли е,те получават ли кризи?Знам,че лекарството се усвоява до 60 мин.след прием.но възможно ли е такава драстична разлика в двигателното и състояние?
Виж целия пост
# 64
Характерно за болестта е депресията, безразличието и липсата на интерес.Ние водихме майка ми на психолог и тогава и изписаха антидепресанти от по лека форма,но наистина и помогнаха.Иначе и тя не се интересуваше от никого, от нищо.Бсе казваше ,че не и се живее.Много е трудно за нас,както и за тях.Но определено антидепресантите подобриха психиката и душевното и състояние.
Виж целия пост
# 65
 Problema pri moyt bashta ne e tolkova trepereneto kolkoto psihicheskoto mu sastoyanie .Takav jiznen chovek beshe a sega vse iska da leji i vse malchi .gubi orientacia ne moje da otide sam ot banyata do kuhnyata zashtoto barka vratite ili vse pita kade e spalnyata kade e banyata abe s dve dumi ....ujas napravo.Nai loshoto e che neznaem kak da mu pomognem
Виж целия пост
# 66
sega mislya da pochnem malko gimnastika i masaji v kashti namerihme edno momiche rehabilitator da idva v kashti da mu pravi uprajnenia nadyavam se malko da se podobri sastoyanieto.Tryabva da opitame vsichki vazmojni nachini.
Виж целия пост
# 67
Да, това е добра идея, но преди всичко споделете с лекуващия невролог за това състояние .
Веднъж в годината неврологът дава направление за консулт с психиатър, а може и да промени схемата на прием на Мадопар, както и дозата . 
Виж целия пост
# 68
da razbira se minali sme po vsichki instancii,komisii  sega pak e na nevrolog v petak da vidim dali shte promeni neshto v lekarstvata ili dosite .
Виж целия пост
# 69
Майка ми сега този месец ше пие Синемет, защото по протокол и се полагат само още 100 хапчета от Мадопар,а в едно шише има 200, та не можем да го получим по ЗК.А за свободна продажба в момента го няма по складовете.Просто ужас.Не знам как ще и се отрази.А тези двигателни флуктуации от дългия прием на Мадопар я съсипват.Трябва нова схема, но нямаме добър невролог, не го е грижа.Препоръчайте ми някой,който да иска да помогне,да е готов да прави промени в схемите и да го е грижа за болния от тази коварна болест.
Виж целия пост
# 70
ако сте в София в Александровска болница са много добри специалистите , мой близък се лекува там , и има голямо подобрние сле дъдлги години неуспешно лечение при друг лекар
Виж целия пост
# 71
Byahme otnovo na nevrolog i nishto .......pak ostaviha dvata madopara i zapochna da vzima edno za demencia plus drugo za mozaka i za kravnoto i izobshto koshmar ......Neznam kakvo da pravim nyamame kuraj da sprem sami pone ediniat madopar a im obyasnihme che ot kakto pochna da vzima dvata se vloshi ,kazaha che taka shtyali da bade che e ot bolesta i t.n. Neznam ama imam chustvo che ako spre lekarstvata i vzima samo tova za mozaka i za pametta plus malko vitamini i gimnastika shte se podobryat neshtata.tozi madopar go napravi drug chovek .
Виж целия пост
# 72
poshtata na elnacheva e palna ne prima poveche pisma .
Виж целия пост
# 73
Здравейте ! Аз да споделя, че последните дни свекърва ми се срина - едвам става от леглото, намираме я паднала , без дори да прави опит да стане . Не осъзнава къде е - паднала е до леглото, а си мисли, че е в тунел и т.н......Вече е на памперси.......с една дума - кошмар  Cry
Виж целия пост
# 74
Моята майка от два дена получава мускулни спазми вечер и не може нито да спи,нито да стане.Но ни казаха,че няма какво да пие,това са мускулни дискинезии и сега чета из нета какво е.Чудя се дали е от намлянето на дозата, кято наистина  е била супер висока.Или пък сега не и достига лекарството?От две седмици някъде е с новите дози на Синемет, спряха Мирапексин и добавиха ПК-Мерц.Съжалявам за всички,чиито близки са се влошили.Толкова е трудно за нас ,а какво да кажа за болните..
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия