Стоматологична Клиника Ео Дент

  • 97 160
  • 44
# 30
Колко вземат за вадене на зъб? Работят ли със здравна каса?
Да, работят. Предполагам, че не много.
Виж целия пост
# 31
Аз да си отговоря - само част от кабинетите им работят със здравна каса, нищо че на сайта им е написано със големи и дебели букви, че работят .
Например клона им срещу Хемус НЕ РАБОТИ със здравна каса, но това го казаха впоследствие.
Обстановката е доста натруфена, като повечето от работещите са току-що завършили студенти, които явно трупат практика.
Реално има 1-2 стоматолога, от които може да има и начинаещи , другите са "сестрите" , като отделно има 3 девойки на рецепцията.
В интерес на истината, стоматолога, при който бях ми направи добро впечатление .
Виж целия пост
# 32
Здравейте,
искам да споделя опита си с детска стоматологична клиника Еодент на Зографски.Синът ми е на 8 и до сега не се е налагало да посещава зъболекар. На контролен преглед при моя зъболекар,видяхме малък кариес, заради който посетихме Еодент и д-р Григорова (честно казано ми е много неестествено да нарека такъв човек доктор). След като разбра,че не са му работени зъби до този момент, веднага реши че е нормално да има много развалени зъби в устата си. Аз отивам сигурна,че детето ми има един развален зъб, а на място много набързо д-р Григорова му открива ЧЕТИРИ кариеса. Разбира се, потърсихме още едно мнение след това и си останахме на тезата за един единствен кариес.
Набързо ни пробута и силанизиране на 6-тите постоянни зъби, след която процедура вече втора седмицата детето ми е с огромни афти, с големината на памучните ролки, които се използват за подсушаване на слюнката. Детето страда много, боли го и не се храни. Всеки знае, че тези ролки трябва да се махат след обилно омокряне с водната струя, това при него не беше направено и резултатът е налице. Това е не просто некомпетентност, това е отношение.
И така всичко това за мен е ОТКРОВЕНО ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, НЕЧОВЕШКО И САДИСТИЧНО ПОВЕДЕНИЕ спрямо дете. Не знам, как по друг начин може да се обясни разпробиване на здрави детски зъби, за да се източат едни пари от здравна каса и едни други от джоба на пациента (разбира се не сме сложили амалгама, а фотополимер, който не се покрива от касата, а се плаща).
Виж целия пост
# 33
Здравейте!
Детето ми е на 6 год. и тъй като отказа да си отваря устата след две посещения при семейния стоматолог и две при други зъболекарки, реших да потърся детски стоматолог. Е... попаднах на (копирам от сайта им) Специализирана детска дентална клиника - ЕО Дент. Реших да я заведа там и както при останалите, така и при нас отношението за първо посещение беше добро, но не това бе причината детето да си отвори устата и да позволи на докторката да работи. Причината бе наличието на един атрактивен за децата плювалник, който е във формата на заек и дъщеря ми бе захласната и впечатлена от него. Наистина обсатановката я предразположи много добре и докато се усети къде и за какво сме отишли докторката отвори зъбчето. Разбира се за това си платих с удоволствие 45 лв. На второто ходене тя детето очакваше отново срещата с заека, но за нейно не чак толкова голямо разочарование ни вкараха в съседния кабинет при едно моряче плювалник. И този път мина сравнително добре, но все пак детето отбеляза факта, че бяхме при заека с видимо недоволство. Разбира се за поставянето на лекарството, отново платих 45 лв. без да се замисля, все пак става въпрос за детето ми. Що се касае до отношението на д-р Петрова и сестрите, нищо особено, нищо по-различно от всеки друг зъболекър, т.е. всичко до момента за мен се дължеше на обстановката. Това тотално се потвърди при третото (последно) посещение, при което ни вкараха в един съвсем нормален зъболекарски кабинет. Като страничен наблюдател и познавайки добре детето си видях нейното голямо разочарование от този факт, разбира се нито д-р Петрова, нито сестрата го отразиха. Опитвайки се 10 минута (през което време детето се напрягаше все повече и сълзите станаха откровени) да я убедят да отвори устата с аргументи от сорта "няма да боли, обещавам" се наложи да се намеся и попитах, дали кабинета със стола заек е свободен. Д-р Петрова попита дъщеря ми, дали ще отвори устата на стола със заека и тя се съгласи. Тук последва едно пазарене с цел докторката да си гарантира, че няма да се мести напразно и детето обеща. В момента, в който седна на стола заек дъщеря ми отвори устата и зачака, но за съжаление някой бе избрал същия този момент да позвъни по телефона на д-р Петрова, а тя разбира се трябваше да вдигне. Разговорът не бе дълъг, може би 10-15 секунди, но те бяха изморителни за мускулчетата на отворената уста на шестгодишното дете и тя съответно я затвори. Д-р Петрова се върна след като проведе важния разговор и започна подготовка за работа (слагане на ръкавици и т.н.), при което детето видимо вече не желаеше да бъде на това място. След известни убеждения и намесата от моя страна с изнервен тон, детето отвори уста и д-р Петрова бръмна веднъж с машинката, при което малката ревна и затвори окончателно устата. Видя се, че няма как да стане този път. След тази ситуация докторката заключи, че единствения начин е пълна упойка и предложи час в петък. Категорично заявих, че съм против каквато и да е упойка, ако съм искал да я подлагам на такава манипулация щях да се доверя и нашата зъболекарка, нямаше да търся други варианти. С две думи: работа не свършиха. Разбира се, това не им попречи да поискат 35 лв. за МОТИВАЦИЯ. Попитах аз: Каква мотивация е това? Отговора бе: Вие ни загубихте времето, това че детето Ви е ПРОБЛЕМНО...нашето време струва пари. Такива били правилата на клиниката. Изключително афектиран от ситуацията и упрека на д-р Петрова, заявих, че няма да платя. Стигнах до врата и размислих. Върнах се и хвърлих въпросните 35 лв., въпреки че за мен тази клиника не заслужава нито стотинка, а дори бих казал, че не заслужава да съществува. Силно се надявам историята ни да стигне до повече хора, на които се налага да правят избор на стоматологична клиника.
Казвам се Георги Ангелов.
Пиша от профила на съпругата ми, защото аз нямам такъв, а преразказа от първо лице е много по-добър от препредадения такъв.
Виж целия пост
# 34
Георги, неприятна ситуация, но може би е трябвало да поговорите с детето предварително, да го подготвите, да му обещаете награда... не мисля, че може да се разчита само на зъболекаря да накара детето да отвори уста.
Виж целия пост
# 35
Благодаря за съвета. В случая с детето е говорено,говорено,обяснявано...От негова страна обещавано, че ще си отвори устата. Моля прочетете поста ми отново, че първите два пъти не е имало проблем, при трето посещение, проблема почва от там, че детето не е настанено в кабинета оборудван с детския плювалник.  newsm78 Не мисля, че е моя работа да им обяснявам на стоматолозите къде да приемат детето ми, а и след това да им плащам на тях за ''мотивация'' Simple Smile
Виж целия пост
# 36
Аз не съм никак очарован от ЕО Дент, преди година ходих - ставаше дума за по-сериозна интервенция. Ортодонтия + имплант. Претупаха ме набързо взеха ми 2 пъти такси за преглед (при зъболекар/имплантолог и при ортодонт) за по 10-15 минути разговор. И от двата разговора общо взето ме засилиха за лечение без никакъв индивидуален план на лечение. Ортодонтката беше готова да слага брекетите без дори да иска снимка или отливка. Аз вече избягвам подобни големи дентални клиники и търся стоматолози само с препоръка от познати и близки. Също имам близка приятелка което не е никак очарована, а от нея защипаха едни 20 хил. лева. Все си мисля, че за такива големи пари трябва да се мине през значителна подготовка, а не след 1 седмица и 2 посещения да се почва работата.
Виж целия пост
# 37
Кошмар !!!
Направиха ми умъртвяване на зъб за скромната сума 168 лв
След само месец и половина се отчупи огромно парче.
Пожелах да си взема направените снимки на зъба преди и след запълването на каналите и се оказа
Че не може да ми ги дадат защото им се водели като медицинска информация !

Хора все пак съм си ги платила и са си мой казах аз ,а те ми казаха любезно обадете се на ето този телефон,отне ми половин час да си искам нещо което е мое и съм си го платила.

Накараха ме да се снимам отново защото нов можело 😯😯😯😯да ми ги дадат две снимки ??!!



Не са в час изобщо


В право съм да си ги взема ама ме успях и двете!

И така желая ви успех

Много не ясни условия имат и скрити такси

Не съм доволна

Отказваме се цялото семейство

Ео дент -4 клиента


Луди
Виж целия пост
# 38
Изключително недоволна съм, ужасно отношение, дори смея да твърдя и брутално. Имам здравна застраховка към ДЗИ и реших да ползвам техните услуги. На регистратура ме питаха дали трябва да платя и да ми издадат фактура, или не трябва да плащам въобще. Казах им, че не съм ползвала зъболекарски услуги скоро и за това е добре да проверят. Има денонощен телефон на ДЗИ, на който се извършват тези справки. Представих си картата, те ми казаха, че са се обадили да проверят, от ДЗИ им казали, че трябва да заплатя и да ми бъде издадена фактура. Заплатих за двете си посещения общо 125лв. В последствие се оказа, че такова обаждане въобще не е извършено (в ДЗИ всички разговори се записват в системата) и въобще не е трябвало да заплащам според моя договор. Интересното е, че преди края на месеца, в ден, в който не съм ходила в клиниката, са звъняли на ДЗИ, за да проверят дали е било нужно да плащам и от там са ги информирали, че според договора ми, не трябва да заплащам нищо. Никой, не се свърза с мен да ми обясни. Предполагам, че просто ще си вземат парите и от мен и от ДЗИ. Естествено оттам отказаха да възстановят сумата, защото грешката е на ЕО Дент. Свързах се отново с тях, обясних за ситуацията, казаха, че ще разучат за какво става въпрос и ще ми се обадят. Не се обадиха повече от месец, за това им звъннах отново. Рецепционистката се държа ужасно грубо, обвини ме, че аз съм виновна, защото не съм си представила картата и не съм се легитимирала (без да има доказателства за това), повиши ми тон. Помолих да говоря с мениджър. Свързаха ме с учтива и възпитана жена, обясних ситуацията и я помолих да прегледат записите от камерите, за да се докаже, че в действителност съм представила картата си, както е по правило и грешката е тяхна. Тя ми обясни, че ще се заеме с моя случай, ще прегледа записите от камерите и ще ми се обади. Минаха вече близо два месеца, обаждане все-още не съм получила...
Виж целия пост
# 39
Изключително съм недоволна от "услугите" в тази клиника, там стоматологът, който извърши манипулация на съпругът ми се държа ужасно непрофесионално и некомпетентно, не искам да пиша повече подробности, защото побеснявам като си спомня. Кракът ми няма да стъпи повече на това място.
Виж целия пост
# 40
Здравейте! Водя там дъщеря си от 5 години. Бяхме при д-р Генчева и нямахме никакви проблеми. Тя излезе по майчинство и ни прехвърлиха на д-р Живкова И СЕ ЗАПОЧНА! Първия преглед откри плопит на дъщеря ми. Каза да ходим през 2 месеца. След 2 месеца ни откри 4 кариеса. Тъй като до тогава детето имаше изключителни здрави зъби аз се усъмних. Отидох да търся второ мнение, под предтекст че сме за профилактичен преглед при Хаджиев Дент. Там след обстоен преглед ни казаха, че няма и петънце. И за да съм сигурна, че там не са изпуснали някой кариес ( все пак ни казаха, че има 4) реших да потърся трето мнение. Този път обясних, за какво става въпрос. Ходихме Топ Дентал. Там буквално търсеха кариеси, но нищо не откриха, двама стоматолози я гледаха! Сами си правете изводите! До последно не исках да повярвам, че някой може да постъпи по този начин с дете!
Виж целия пост
# 41
Аз също искам да споделя впечатленията си от Ео Дент. Тази пролет имаха безплатни прегледи в рамките на някаква кампания. И аз, и съпругът ми, отидохме на такъв преглед в два различни филиала на клиниката. И на двамата ни бяха открити кариеси, които не търпят отлагане. Малко по-късно във времето всеки от нас отиде при личния си стоматолог и нито един от тези кариеси не беше видян. Доста е притеснителен начина, по който се опитват да си създадат клиенти. Не бих отишла там отново, защото им нямам доверие.
Виж целия пост
# 42
Много недоволен съм от тази клиника (кв. Лозенец, бул. "Черни връх" 6А ). Надути цени, които изобщо не отговарят на качеството на услугата и отношението на персонала.
Виж целия пост
# 43
Здравейте! Аз постнах моя коментар в друга тема, преди да открия и тази, затова ще копирам (надявам се не е забранено) каквото написах и в другата тема:

НЕ ходете в ЕО ДЕНТ!!!
Миналата година си вадих мъдрец в ЕоДент, бул. Витоша. Оралния хирург беше д-р Бояджиев. Избрах го заради препоръка (беше грешка!), но ако някой има намерение да ходи при него - НЕ ГО ПРЕПОРЪЧВАМ!
Процедурата мина бързо, но след всички типични симптоми за след подобни интервенции, установих, че този хирург ми е увредил нерв!
Да не споменавам, че веднага след като приключи ме попита за парите, а като платих, повече не му бях много интересна. Отношението му е надменно, прекалено самоуверен е, не обръща достатъчно внимание на пациентите, а при мен и сгафи прекалено много!
В двете седмици след интервенцията, докато разбера от други хирурзи какво се е случило и защо не ме пуска упойката (както си мислех тогава), щях да полудея от притеснения...за да съм честна -  колегите му ми казаха, че мястото е обработено много добре и изглежда добре, но на ренгена се е виждало, че е трябвало да бъде много по-внимателен в моя случай, а за съжаление той не е бил такъв!! Сега вече едан година нямам чувствителност... половината ми език не усеща вкусове... ужасно е! Отидете при друг хирург, аз съжалявам, че отидох там и им поверих нещо толкова важно! Да, на рецеприята са мили, но не бяха достатъчно внимателни където по-важно! А дори не помня дали подписах предварително уведомение за рисковете от такива процедури...
Виж целия пост
# 44
Здравейте! Някой има ли мнение за д-р Стоев на Черни връх?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия