съдействие

  • 1 776
  • 22
# 15
Това обяснение цели да обясни, че може да се казва, че и пише,  "свети, свети" и да се претендира за правилност?...
Виж целия пост
# 16
Съвсем не цели това.
Ще обясня, щом има интерес- има езици, при които част от трудността в изучаването им е тази, че просто няма един верен отговор за всичко и човек с типично нашенски манталитет се обърква. Когато една дума има много и то различни значения, когато няма строго правило за изписване на всеки звук и прочитането на изписана дума, когато даден израз не може да се преведе буквално, като набор от думи, това затруднява. Трудности има не само при една сложна и всеобхватна граматика, а и при една подвижна и не вкарана в строги рамки езикова система.
Виж целия пост
# 17
Разбрах,/ мерси!/, но ми звучи имагинерно Simple Smile
Обикновено човек, който учи език за да го говори и използва, а не за да го изучава и преподава, не познава до такава степен богатството за да се обърква. Книги, разговори и книги бързо изграждат усета, кое кога е правилно, приемливо, допустимо или неудачно в живия език.
Виж целия пост
# 18
Темата се измести и отиде в посока "за" или "против" ученето на английски.
Аз съм казала - децата ми ще учат английски, но няма да е в училище, дори голямата сме я предупредили, че дори няма да кандидатсвта в английски гимназии. Всеки има своите доводи в едната или другата посока, и това, че моите не съвпадат с вашите или масовите, не означава, че са по-правилни или неправилни.
Ние най-сетне взехме решението си и записахме малката в 129 Антим І с испански. В 7-мо не успяха да формират паралелка. Всъщност дадох си сметка, че май финансово нямат стимул да правят такава, защото една госпожа ще предава на две паралелки английски, а не две госпожи на две паралелки, в случай, че организират и клас с немски например.
Виж целия пост
# 19
Английският подвежда именно с привидната си простота, затова започнах с твърдението, че доста хора смятат, че го знаят, а това не е така. Получават се често излияния от типа на "Искам сладко от мед."- пример, даден ни навремето от учителка по английски.
Езикът подвежда с това, че се смята "за лесен", което не е вярно. Просто е най- употребим и универсален.
Включването бе именно за да изразя несъгласие с "лесен език"- "труден език", точно като "географията е по- лесна от историята".
Тъй като действително е в страни от въпроса с това приключвам участието тук.
Виж целия пост
# 20
А вие не знаете суахили какъв труден език е! Пробвала съм го и голяма мъка беше. Започвайте първо с него, че там рядко има интервали между думите. Представките и наставките се една боза и не можеш да го хванеш коренът на думата кой е. Laughing
Виж целия пост
# 21
Ох, няма как да се стърпя, няма да има конкуренция и знаещите го ще са изключително редки и ценени кадри.
Виж целия пост
# 22
Вярно е,че много се измести темата.  Grinning
Аз разсъждавам просто: Един чужд език се учи , за да се ползва. Като не се ползва е твърде много труд и време, хвърлено на вятъра. До 7-8 клас детето ми няма да замине за чужбина(предполагам) и чужд език ще му е необходим дотолкова,че да си ползва интернет, да гледа филми, да припява на някоя песен и естествено-комп. игри.  Mr. Green Както и да погледнем-английският е най-масов и съответно-най-много ще го ползва. Има вероятност да му е интересно и да го научи доста добре, как иначе ще играе на игри и ще гледа пиратски филми.  hahaha
Та затова си мисля,че английски извънкласно и руски в клас, са доста добра комбинация. След 7 клас-немска , испанска, френска....(езикова) гимназия и после-какъвто друг иска, няма да му се меся.  Laughing
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия