МОЛЯ, ПОМОГНЕТЕ: ПОПРАВИТЕЛЕН И ПРЕДСТОЯЩО ПРЕМЕСТВАНЕ

  • 6 198
  • 8
Здравейте, мили майки на 10-то класници. Нуждая се от съвет. Синът ми е ученик в 10-ти клас във видна столична езикова гимназия. Има проблеми с учителя си по математика, който го остави на поправителен изпит, не го пусна на първата сесия - 7юли и го остави за септември. След дълги размисли реших да го преместя в друго езиково училище, в което има същите профилиращи предмети, каквито са в настоящото му. Спрях се на 12 СОУ, 138 СОУ, а също и на 93СОУ - в краен случай - непрофилирана паралелка. Моля Ви, ако някой има мнение или дете в изброените училища да ми пише. Звънях по телефоните за свободни места, но ми отговарят, че няма. Връзки нямам. Благодаря Ви предварително.
Виж целия пост
# 1
Какъв е проблемът с учителя по математика?Не може ли да поговориш с този преподавател и да изчистите отношенията и така да избегнеш преместването?А може и през новата учебна година да не им преподава същия този учител по математика.Ако все пак решиш да го местиш,гледай да е пак в езикова паралелка,а не в реалка.Успех!
Виж целия пост
# 2
Здравей! Това ,което мислиш няма как да стане  Peace. Не може от езикова паралелка ,детето да отиде в общообразователна /знам го от личен опит с много бизко дете/. Това ,че в избраните у-ща няма места - също е проблем. Имаш 2 варианта :
1. Говориш с директора на сегашното у-ще ,обясняваш за проблема /ако е само в учителя, разбира се/, искате друг преподавател за поправителния и продължавате.
2.Отиваш в РИО, обясняваш за проблема , и те ти казват в кои училища можеш да го преместиш и къде има места!
 Това ,  с местенето в последните класове на гимназията , си е ходене по мъките! Желая ти успех!
Виж целия пост
# 3
Учебните планове на езиковите гимназии и общообразователните училища са твърде различни. Единственият вариант е да преместиш детето в гимназия със същия учебен план, но най-доброто, което може да направиш е да оставиш сина си да продължи в същото училище. Задължително говори с учителя и с директора. Може пък в комисията на септемврийската поправителна сесия въпросният учител да не бъде включен. Желая успех!
Виж целия пост
# 4
Здравей, това с местенето не ти го препоръчвам. Все пак заради един учител не може да подлагаш детето на мъчението от смяна на клас в 11 клас. Това си е доста стресиращо откъдето и да го погледнеш.
Говори задъжително първо с учителя. Ако трябва отиди със детето и изяснете къде и какъв е проблема. Ако учителят въпреки всико не се поддаде на никакъв разговор и не е сговорчив, тогава отивате пак с детето до директорката(директора) и обяснявате проблема отново, като настояваш да ти се обърне внимание на всяка цена. Ако и там не помогнат, тогава пак с детето и право в Инспектората (не знам къде е в софия но чичко гугъл знае). Там искаш да говориш със началничката или началника на инспектората и със есксперт по математика. Обяснявате проблема отново и настоявате за съдействие при решаването му. Ако и това не помогне се обаждаш на Господари на ефира да натрият носа на учителя, директора на училището и началника на инспектората. Но мисля че чак до там няма да се стигне. И непременно настояваш пред директора за друга комисия на изпитната сесия, а не предходната. Състава й да е изцяло нов, ако трябва да намерят други преподаватели, има начини. После пиши какво е развитието на казуса, аман от такива самонадеяни учители. За съжаление ги има май само в така наречените елитни училища, защото само там могат да си вирят носовете. Уф, не ми се говори. Пожелавам да си силна, да отстояваш правата на сина си и да застанеш твърдо на негова страна, каквото и да казва учител, директор и всички останали. Успех!
Виж целия пост
# 5
Здравей!
И аз съм на мнение, че щом проблема е само учителя /ако е така/ , та дори и той да е по математика, трябва да се намери решение без да се стресира детето и да минава в "по-нисък клас" училище
И в ново училище да е - може пак да попадне на някой "бисер" от гилдията, по литература, напр!
Опитай се да решиш проблема с учителя в разговор - между другото, не си ли го направила до сега??
Аз  бих дотърчала веднага в школото още при първите слаби оценки, да не говорим при вестта за поправителен!  #Crazy
Може да вземеш и детето.

 Само сина ти ли е на поправителен от целия випуск?
Или даскала е някакъв пълен психар?  Shocked
Виж целия пост
# 6
1. Говориш с директора на сегашното у-ще ,обясняваш за проблема /ако е само в учителя, разбира се/, искате друг преподавател за поправителния и продължавате.

Поправителният задължително се провежда от комисия от трима преподаватели. Т.е. те оценяват писмената работа, а докато ученикът пише, нямат право да присъстват в стаята. Материалите за изпит предварително се одобряват и подписват от директор, прави се копие до РИО. Всичко това с цел намаляване на субективния фактор. Така, че защо не потърсите проблема другаде...може би в детето...? Дали пък то да не вземе да поучи малко, ей така, за разнообразие?

А ако гимназията е действително "видна столична", персоналът има право да заяви 'Ние можем да си позволим да не работим с второ качество ученици ."  Е, не точно с тези думи, но в този смисъл. Вероятно ще прибягнат до евфемизми. Едва ли драпат за 1 ученик.
Виж целия пост
# 7
Това вече съм го преживяла в някакъв вариант - с най-малката ми дъщеря.Изживях едно лято абсолютен кошмар докато и намеря училище. smile3511
Доста е сложно преместването поради различни учебни планове в училищата.Дъщеря ми учеше в НПМГ и я преместих в кварталното училище , след като ударих на камък обикаляйки по училищата .Мисля обаче , че преместването и се отрази отрезвително - завърши, от тази есен е и студентка.
Аз лично не бих била сигурна, че проблема е в учителя, а не в детето ми.Особено пък изпит по математика - решаваш задачи - резултата е ясен - или знаеш или не.
В трудна възраст сте - ще я преживеете, ама от мен да знаеш трябва много контрол от страна на родителите.
Виж целия пост
# 8
благодаря Ви на всички за съпричастността. Предстои ни поправителен на 11.09. Вече имам информация по проблема. Дано изкара първо изпита. Учителят по математика здраво се е захванал да доказва, че е учител по математика. Но ми се струва, че го доказва само на себе си, след като си позволи да обясни, че няма да пусне ученик на първи поправителен и да му пише 4, само защото неговите съученици са се трудили цяла година с мъка за тази оценка. По отношение на резултата от поправителния - не ни беше представен протокола от сесията, както и рецензията от изпитната комисия, а оценката беше съобщена в движение по училищния коридор. Директорът пази авторитета на подчинените си и явно подкрепя прилагането на "строги" и авторитарни взаимоотношения ученки-учител. Но това не е решението - има ясно изразен конфликт в общуването между сина ми и въпросния учител. Трудности в комуникацията с последния срещнах и аз. Дилемата с преместването идва от там, че дори и да остане в това училище, дипломата, която ще вземе живот и здраве ще бъде с нисък успех, недостатъчен за кандидатстване, тъй като от 8 клас до сега с всяка измината година бележките му и по останалите предмети намаляват с по една единица. Мнението за сина ми на училищната гилдия, че е черната овца, лидерът развалящ дисциплината на класа. Това е, което мога да споделя с всички вас. Благодаря Ви още веднъж за съветите.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия