Черен списък на хотелите в България!

  • 376 080
  • 1 807
# 1 185
Здравейте! Нашият случай е малко по различен ,но искам да го споделя тук, за да няма други пострадали от некоректното отношение на персонала на  хотелски комплекс GREEN LIFE BEACH RESORT гр.Созопол и прилежащия към него ресторант Дел Мар, който се намира на брега до хотела.На 01.09.правихме сватба на дъщеря ми във въпросния ресторант.Всичко, като условия и цени беше уговорено няколко месеца по-рано ,чрез имейли с мениджърката на комплекса.Беше договорено да ползваме наш алкохол,и че ще плащаме консумацията на гостите за вода,безалкохолно,кафе и до 60 бири.Извън тази уговорка , всяка друга консумация се заплаща от гостите. Още в началото на сватбата 70 коктейла и 70 води изчезнаха незнайно как, при положение че гостите са 60 , десет от които деца !!!!!! Имаше мокър бар,на който бяха подредени различни бутилки алкохол. На гостите е казвано, че алкохола е свършил, за да си поръчват от заведението.Изненадата беше на следващия ден , когато ни представиха касовата бележка, която забележете е започната в14ч. при положение, че сватбата е обявена за 16.30. и във въпросната касова бележка бяха начислени всички поръчки на гостите ВТОРИ път, защото всеки гост си е заплащал , това което поръчва.......Веднъж парите са взимани от гостите и втори път са начислени към нашата сметка. Поведението на персонала беше под всякаква критика. Масата на младоженците въобще не се обслужваше.Вечерята беше поднесена след 23ч. и порциите за децата не достигнаха, при положение, че имаше гости, които не дойдоха в последния момент.Храната, която ни беше поднесена , нямаше нищо общо с това, което опитахме на предварителните срещи. Сватбената торта за 600лв. не беше разнесена на всички маси и много от гостите останаха без торта. На следващия ден сутринта ни я върнаха вкисната,като управителя на заведението, каза че най- вероятно е правена с некачествени продукти. Питката за ритуала също не беше раздадена по масите.Бармана заяви, че не му е направен никакъв инструктаж за питиетата, но най вероятно му е" направен такъв", за да дублира поръчките на гостите, за което да не издава и касови бележки .През цялата вечер персонала беше неадекватен и пиян.Всичко като консумация и цени беше уговорено предварително,като капарото за това, също беше внесено няколко месеца по -рано. Остатъка от сумата беше поискана в брой, а не по банков път!!!!!!!При напускане на хотела ми поискаха сума със 150 лв. над договорената за стаята, в която бяхме настанени, а на някои гости е било казано , че хотела е за сметка на младоженците.....При последвалите разговори с мениджърката на хотела през следващите два дни, "любезно" бях уверена, че това се случва на всякъде по света, да забравим всичко, което се е случило и да си направим втора сватба , някъде на по добро място.!!!!!!! Гостите ни ,от  които повечето англичани, /тъй като младоженеца е англичанин/ и ние сме безкрайно възмутени и разочаровани от некоректното и непрофесионално отношение на персонала на комплекс GREEN LIFE BEACH RESORT гр.Созопол и ресторант Дел Мар. Извинете ме за дългия пост, но нямам думи да опиша какво преживяхме и как най -хубавия ден в живота на дъщеря ми и нейния съпруг беше съсипан.Също и на гостите ни от чужбина, които няколко месеца преди това уверявахме, колко е хубаво в България.......Вие решете дали да посетите това място! 
Виж целия пост
# 1 186
Много неприятно, обаче ми се струва, че не сте уговорили достатъчно конкретно детайлите и това е позволило произвол. Въобще как е възможно да позволите заплащане от гостите на сватбата в ресторанта, за пръв път чувам за такова нещо. Недостигът на порции за всички също как е възможно, ако сте уговорили твърда бройка. А и спането в хотела не разбрах, явно не е било за ваша сметка, как са излъгани гостите? Обикновено хотелът дали се заплаща или не се съобщава предварително на поканените, но сметката в ресторанта би следвало да е изцяло за сметка на младоженците, тоест родители или там който плаща масрафа.
Виж целия пост
# 1 187
Тук явно има много неща недоговорени.
Съжалявам за случилото се! Но за първи път чувам на сватба гостите да си плащат.
Виж целия пост
# 1 188
За такъв вид сватба задължително трябва агент/организатор, в противен случай това е резултата.
Виж целия пост
# 1 189

През юли месец направихме сватба на големия ни син. Не сме имали организатор, координатор иле агенция, но персоналът и управителят на ресторанта си свършиха перфектно работата. Много лошо и непрофесионално отношение в този Грийн лайф. Действително явно не са били уточнени нещата и от там е дошла и измамата. Изпратете им проверка от НАП и от Комисията за защита на  потребителите, но трябва да имате документи и доказателства
Виж целия пост
# 1 190
Може би не съм се изразила правилно и затова не сте ме разбрали.....Всички детайли по сватбата са договорени месеци преди това.Капаро също е изпратено . Бройките бяха уточнени също , но един ден преди сватбата отпаднаха 6 човека, така че няма как да има недостиг, както и да го погледнеш. Алкохола в заведението внесохме ние - различни видове вино бутилирано, уиски, водка, джин и каквото още се сетите също бутилиран, който беше подреден на мокър бар, от който всеки можеше да получава каквото и колкото си иска.Вода , безалкохолно , кафе всеки можеше да си поръчва в неограничено количество.За алкохола са казвали на гостите, че е свършил и са им продавали техен алкохол, като веднъж са взимали парите от тях и втори път същото това е писано и в нашата сметка.Хотела се заплащаше от гостите, тъй като повечето от гостите ни чужденци с по 4, 5 и повече нощувки.Нашето семейство също беше с 4 нощувки, но цената която ми поискаха на рецепцията беше с 150 лв. над договорената....Добре,че всички имейли са запазени та платихме, това което е договорено.Може би някой от нас трябваше да стои на бара и в кухнята та да следи какво се дава , какво се плаща, какво се сервира и да забрави за сватбата, но нали затова се плаща на хора, за да си свършат работата........
 
Виж целия пост
# 1 191
Може би не съм се изразила правилно и затова не сте ме разбрали.....Всички детайли по сватбата са договорени месеци преди това.Капаро също е изпратено . Бройките бяха уточнени също , но един ден преди сватбата отпаднаха 6 човека, така че няма как да има недостиг, както и да го погледнеш. Алкохола в заведението внесохме ние - различни видове вино бутилирано, уиски, водка, джин и каквото още се сетите също бутилиран, който беше подреден на мокър бар, от който всеки можеше да получава каквото и колкото си иска.Вода , безалкохолно , кафе всеки можеше да си поръчва в неограничено количество.За алкохола са казвали на гостите, че е свършил и са им продавали техен алкохол, като веднъж са взимали парите от тях и втори път същото това е писано и в нашата сметка.Хотела се заплащаше от гостите, тъй като повечето от гостите ни чужденци с по 4, 5 и повече нощувки.Нашето семейство също беше с 4 нощувки, но цената която ми поискаха на рецепцията беше с 150 лв. над договорената....Добре,че всички имейли са запазени та платихме, това което е договорено.Може би някой от нас трябваше да стои на бара и в кухнята та да следи какво се дава , какво се плаща, какво се сервира и да забрави за сватбата, но нали затова се плаща на хора, за да си свършат работата........
 

Честно казано си е направо наложително, особено пък в България. Такава за жялост е ситуацията.
Виж целия пост
# 1 192
Избили са си внесения алкохол. Тъпо!
Виж целия пост
# 1 193
Може би не съм се изразила правилно и затова не сте ме разбрали.....
Разбрах те добре.
Нищо не може да оправдае липсата на професионализъм и измамата от страна на персонала.
Добре правиш, че разгласяваш случая. Може да послужи като предупреждение за бъдещи клиенти на ресторанта.
Виж целия пост
# 1 194
Нашата сватба беше отдавана де, но протече горе долу по същия начин. Една част от алкохола бяхме внесли ние, тортата също, останалото беше от ресторанта. Не сме наемали нито агенция нито организатор. Всичко ние си договорихме. Менюто не беше мръднало ни на йота от дегустациите и това което опитвахме предварително, двама човека не можаха да дойдат в последния момент, това, което влизаше в куверта им даже ме питаха дали да го опаковат накрая. Опаковано беше и едно плато сухи мезета, че дойде в повече, върнаха ми останал алкохол, дори запечатани бутилки. Сметката си беше очаквана и без никакви изненади.
Може и да не е задължителен агент, стига да попаднеш на професионалист в работата си. С кеф оставихме в ресторанта една част от това, което бяха приготвили да ни върнат.
Да имат дълъг и щастлив семеен живот младите! Хубаво правите, че пишете
Виж целия пост
# 1 195
Нашата сватба също беше с агент,но ресторанта дъщеря ми беше харесала преди това, та агента за пръв път работеше с този ресторант и мнението му беше, че няма да работи вече с него.Почти веднага се свързах с НАП и много се надявам поне те да си свършат работата.
Виж целия пост
# 1 196
Пиша за да предупредя: Забравете хотел Елина Пампорово.....По принцип не обичам организираните екскурзии - но поради ред причини-пропуснах Родопите през това лято, а се появи възможност за празниците около 22 септември да се пообиколят 3 екопътеки  - казах си: там съм. В резюме изненадващо добре организирана екскурзия с едно изключение хотел Елина. Настаниха ни в стая на последния етаж- със скосен покрив/ сигурно съм  с едва глава по ниска от постоянното ми удряне/ - леглата разбити, килима на петна, а вонята на одеялата ... не ми се говори.Хавлиите засечени и на петна - добре че като се размънкахме ни дадоха други. Но върха на пирамидата бе банята -душа бе по ниско от главата ми /1,60 м съм висока/- така че, варианта бе  клекнала да се къпя -все пак цял ден си обикалял пътеките, огледалото бе мухлясало , тавана също , сифоните и на мивката и на банята се запушваха...За капак се развали и ключалката  на вратата. Единственото хубаво на хотела бе СПА центъра /но само до 19ч !?/ и  че вечер пускаха малко парно и температура бе приятна.Хотела е 3 звезди, но според мен и 1 му е много/изключение за Спа центъра/. За ресторанта - най-нисък клас храна- млечните с растителни мазнини, общо взето скара -де печена , де недопечена , аналогично и за готвените ястия - добре че имаше плодове и зеленчуци та не останахме гладни. В Пампорово съм била в няколко хотела /не ги споменавам защото не е удачно сравнението с по-висок клас хотели/ но такова нещо ... Жалко за прекрасната емоция от приказната природа на Родопите
Виж целия пост
# 1 197
Странно..Елина не се ли менажира от екипа на Цезар Палас(св.Влас,) за който отзивите са мн.добри?
Да не сте били в някакви икон.стаи? Въпреки, че мърлявщината нищо не я оправдава..
Мисля че 19,20ч е нормално да затваря спа- то.Хм , интересно с какво ( кои планински хотели)сравнявате все пак.
Три звезди си е зле...
Виж целия пост
# 1 198
Не зная и не се интересувам от мениджмънта в хотелиерството ... но съм ползвател. Не знам каква бе стаята - май част от апартамент- имаше междинна заключена врата.Както и да е, за мен Елина вече е забравен - не бих искала да стъпя там отново. Не написах другите хотели , но ... била съм в Екстрийм 2 пъти, в Камелия - няколко пъти.... Сега се сетих била съм и в Евридика хилс  апартхотел / май сега е Грийн лайф/  - той също е 3* , ....е ама разликата  м/у двата е/беше/ огромна....
ПП не робувам на броя на звездите - не е за тук, но ще спомена -има едно хотелче в Елена - сигурно 10 тина пъти съм отсядала там и което официално е 1 /една / звезда - а  Елина  с 3те си звезди е в пъти по зле от него ....
Виж целия пост
# 1 199
Едно мнение и за хотел Мегас палас, Банкя, 3 *. За жалост срещнахме собственика, който е пълен селянин и грубиян. Цитирам "сега няма достатъчно персонал, защото са празници" . Че кога иначе? Нямаше сервитьор и той ни "взе" поръчката сядайки до нас на масата и пльосвайки тефтера върху нея. "Покани" ни да видим спа-центъра, аз нямах желание да го гледам точно в този момент, на което той отговори - сега го вижте, после ще се къпете (?).
Оказа се че в хотела няма въобще кухня и храната се кара от друго заведение. Заради това и закуската се състои само от студени храни, които са оскъдни и вместо масло има "смес за мазане Aro". Всичко дотук горе-долу се ядва, но не знаехме какво ни чака вечерта. Силна чалга до 1, която надуваше точно собственикът, седнал бейски в мястото за хранене. Не вярвам въпросната вечер някой да е ходил в "спа центъра", тъй като той е отделен от къта за хранене със стъклена стена и тънко перденце, а и от там е входът за спа-то. Т.е. - трябва да минеш по хавлия докато някой вечеря. До като не спря музиката, не можахме да заспим. Освен това стените на сградата са тънки и чувахме ясно как съседите първо правят секс, после хъркат шумно.
Все пак срещнахме и другият персонал, който беше мил и любезен, и ако собственикът не се появява там , ще е най-добре, персоналът му поне знае как да се държи с клиенти.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия