Отзиви за "Съни турс"?

  • 55 340
  • 171
# 150
И моите лоши отзиви за Саут бийч не публикуваха, дори обратна форма не ми пуснаха за попълване, а аз писах като посетител на хотела, а не като клиент на Съни Турс, каквато съм всъщност. Собствениците на Саут бийч и на Сириус са едни и същи и явно и мърлячи навскъде където управляват. Не съм расистка, но няма как да очакваме от роми да се интегрират и да управляват коректно. Просто техният манталитет си е такъв цигански. В имели бях препоръчала на Съни Турс да прекратят да предлагат  хотел Саут бийч, за да не подвеждат хората, но изобщо не ми обърнаха внимание и си продължиха по старому. И аз вече ще си имам едно наум от къде и какво да резервирам. Иначе са коректни и бързи. Имат добра резервационна система, но по отношение на това което предлагат не са коректни.
Виж целия пост
# 151
Моето впечатление е,че по телефон са много отзивчиви и прями: получих вашето мнение за саут бийч и от тях по телефон. Та може би съветът ми е да ги чуваме по тел,вместо директно да се резервира.
Виж целия пост
# 152
Като дават такова мнение по телефона, да не ги включват в офертите си, защо се излагат така. Или парите не миришат, какво като са измамени клиентите им. Нещо не ми се връзва. И аз не резервирам по телефона, защото нито мога да си обмисля офертата, нито да сравня с друга, нито да я обсъдя с близките си, да не говорим, че от самата агенция точно в този момент може с друго да са ангажирани, а и така остава следа какво си резервирал и какво платил.
Виж целия пост
# 153
Аз дори още докато бях в хотела и разговарях с тях и им писах имейли ги попитах, нямат ли практика да си проверят обектите преди началото на сезона, за да са наясно какво предлагат на клиентите си. Отговориха, че нямат такава практика. Явно разчитат на стари лаври на хотелите и не им се занимава да анулират договорите си с тях. Пък който се вързал на офертата, вързал. И не дори по телефона не ми дадоха конкретен отговор, когато резервирах, дали хотелът е реновиран и дали има подобрение в услугите. Нищо конкретно не ми казаха, защото видиш ли било още рано е не можели да кажат със сигурност какви подобрения се предвиждат. Вярно е, че с ранни записвания ние сами си поемаме риска, но все пак би било по-добре и ТА малко да си оглеждат хотелите, които предлагат. Лошото е, че за съжаление не само Съни Турс действат така. То вече човек да не знае коя агенция да избере и кой хотел. Това лято всички хотели са със лоши отзиви, дори тези, които до миналата година бяха що годе добри. След като и за Дюни една форумка сподели, че на закуска предлагат продукти с ниско качество, а цените са им до Бога, то какво да очакваме от другите!
Виж целия пост
# 154
2014 г.имах нещастието да прекарам 3 дни в Сириус бийч и то след 5 дни в Мирамар Обзор. По-кошмарен престой не съм имала. Още тогава си мислех, че това нещо наречено хотел не трябва изобщо да е в експлоатация, а то дори изхранване предлага. Изцяло подкрепям по-горните мнения и се чудя институции няма ли в тази държава, РЗИ може да събира материал поне месец.... Резервирах тогава през Съни турс и също като вас не получих благоволение да напиша мнението си т.е.писах, но не го публикуваха. И не само това - цяло лято Сириус беше на първа страница и надпис "препоръчан". До този момент изключително използвах Съни турс, но след случката - край.
Виж целия пост
# 155
Ама всъщност ако не се прави качествен подбор на хотели и не се защитава интереса на клиента за какво са ми агенциите? Аз на своя отговорност мога да си резервирам и директно в хотела. Ползвала съм Съни турс, но за хотели, за които зная че са добри от предишен опит. Вече съвсем няма да им зачитам оставените отзиви.
Виж целия пост
# 156
Ама всъщност ако не се прави качествен подбор на хотели и не се защитава интереса на клиента за какво са ми агенциите? Аз на своя отговорност мога да си резервирам и директно в хотела. Ползвала съм Съни турс, но за хотели, за които зная че са добри от предишен опит. Вече съвсем няма да им зачитам оставените отзиви.
В момента се интересувам от Спа почивка. Видях в една друга агенция (умишлено не споменавам коя за да не е реклама), от чиито услуги съм била доволна, че го предлагах. Звъннах , получих информация, но служителката ми заяви, че заради моя интерес понеже нямат много резервации за този хотел, а оценките му са противоречиви , ще проучи въпроса. Това за мен е коректно отношение към клиента.
Виж целия пост
# 157
Здравейте. За първи път правя резервация през Съни турс и след потвъждението разбрах, че за да мога да платя на части , задължително трябва да го направя  чрез банков превод, което честно казано ми е крайно неудобно, а в рамките на три дни почти невъзможно. Ако искам да платя чрез карта или еРау трябва да платя веднага 100%. Искам да попитам такава ли е политиката за плащане на тази агенция или това е изолиран случай? Агенцията, която обикновено ползвам никога не ми е поставяла такива условия , но за съжаление не предлага този хотел. Причината да ползвам агенция е именно за да избегна ходенето по банки, иначе бих резервирала директно на рецепция. Ако по обективни причини ми се наложи да анулирам резервацията условията са : при анулиране по-рано от 14 дни от началната дата - 50% от направения депозит, от 14 до 7 дни от началната дата - 50% от цялата сума. На практика ако реша да платя с карта моят депозит ще е цялата сума и в двата случая плащам половината от нея. Правилно ли го разбирам? Ще съм благодарна ако някой ми го разясни.
Виж целия пост
# 158
Тази агенция така работи.На мен не ми пречи, тъй като има офис в нашия град и ходя на място да внасяме сумата.За анулациите, до колкото знам зависи от хотелите.Аз съм доволна от тази агенция, но за тази година резервирах направо към хотела, защото дават по-голяма отстъпка от агенцията.
Виж целия пост
# 159
Току-що резервирах и съответно платих половината сума чрез "Съни турс" за пореден,може 4-5 път.Много съм доволен от агенцията.Да,не е удобно,че не може да плаща чрез epay.
Виж целия пост
# 160
Не е наложително ходенето до клон на банка.
С карта и онлайн банкиране плащането се случва бързо, лесно и евтино...
Виж целия пост
# 161
Tова е друг въпрос и няма общо със Съни турс.Платих без да излизам от вкъщи и без да мърдам от компютъра.
Виж целия пост
# 162
И аз успях да внеса депозита с карта. Свързах се с оператор и дамата първоначално потвърди, че ако искам да внеса само определения депозит а не цялата сума не мога да го направя с карта, защото системата им не го отчитала. След това обаче си призна, че не е компетентна по този въпрос и е най-добре да ме свърже със счетоводството. Там служителката беше много любезна и бързо разреши проблема. Има ли желание винаги се намира решение.
Виж целия пост
# 163
Не ми харесва това, че не публикуват отрицателни коментари във визит. Иначе бях доволна от агенцията, но това ми направи ужасно лошо впечатление и бих предпочела да не ги ползвам повече, защото за мен това е некоректно.
Виж целия пост
# 164
Не ми харесва това, че не публикуват отрицателни коментари във визит. Иначе бях доволна от агенцията, но това ми направи ужасно лошо впечатление и бих предпочела да не ги ползвам повече, защото за мен това е некоректно.

Тази година веднага ми го публикуваха , но миналата се наложи да им напомня с два имейла . Точно заради непубликуване отрицателни мнения си скапваме почивките  .
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия