Здравейте мами.
Пише един татко.
Искам да се оплача от официалния вносител на колички АБЦ дизайн за да имате едно наум и да дадете съвет.
Имаме количка от съответната марка от която сме супер доволни.
Имах неблагоразумието да я използвам като товарна за да смъкна багажа от колата и се счупи пантичката за позициониране на крачетата.
След отиване до офицалният сервиз и представител за България още с влизането ми ми поискаха гаранционна карта и не се държаха подобаващо с един техен клиен на които не искат явно да вземат парите .Не притежавам гаранциона карта понеже количката е купена втора употреба пък дори и да е нова кой си пази документа за детска количка 6 години тъй като е изгледала 2 деца и сега 3 но хората от които я купихме отдавна са я изхвърлили .Те излизат с номера че може да е открадната и за това не може без карта . Но кои краде детска количка с зимен , летен кош , чадърче и чанта и дъждобран. Но те си държат на тяхното
Давайте предложения към кои мога да се обърна за отказана услуга.Току що писах на производителя в Германия но дали ще помогнат не знам или помогнете с една гаранциона карта за 2 дена.