Грешка на продавачка

  • 2 797
  • 13
Сигурно темата ми не е за тук , но моля и очаквам повече съвети.В кварталния супермаркет плащам с карта,  продавачката минава картата пред апарата и излиза бележка , която е с 10лв различна от моята сума, аз съответно и вдигам скандал. Неиното действие беше да ми прекара картата още веднъж , тръгнах  си от там с усещането че стоки за 45 лева са ми излезли 97. След два дена управителя много учтиво ми обясни, че  от картата ми не са изтеглени пари.Аз обещах да отида до банката за разпечатка, което е все пак в тяхна услуга, все пак те са сгрешилите. Банката ми обаче е на 1час път от в къщи и работното и време разбира се съвпада с моето. Както и да е, само седмица след случая заместник управителката или каквато и да е там, ме посреща  още от вратата и с ръце на кръста и едва ли не заплашително + Госпожо Вие , ходихте ли до банката"
Та питам се аз трябва ли да губя 1раб. ден, да давам пари за разпечатки, след като грешката е на тази некадърна продавачка , в супермаркета а не моя
Виж целия пост
# 1
Повечето банкови карти на гърба си имат номер на КОЛ център. Звъниш на него и искаш конкретната справка. Можеш да звъннеш и сега! Peace
Виж целия пост
# 2
Каква е тази банка без офиси?

Толкова ли нямат по-близък?
Виж целия пост
# 3
Обади се още сега в картовия център.
Виж целия пост
# 4
Уф не е толкова просто, картата е на сина ми  , аз го представлявам, защото той е с решение на ТЕЛК и за съжаление той няма да може да каже  каквото трябва по телефона-не може да говори. Затова и ходя при проблеми само в клона на банката издала  тази карта, просто там ни познават. Да ходя до там означава да разхождам и дете с 95% инвалидност.
Виж целия пост
# 5
Нека да си пуснат файл с отчета за деня-подробен/,там са отразени всички плащания ида ти го покажат.На края на всеки работен ден има задължително такъв.
а ти можеш да си пуснеш справка на банкомат с последните движения.
Виж целия пост
# 6
В моята банка за проверка искат ЕГН и три имена, можеш все пак да пробваш, току виж станало. Все пак за движение по сметката не би трябвало да искат кой знае какво.
Или провери движението на банкомат.
Виж целия пост
# 7
Не би трябвало да се дава информация за каквото и да било по телефона, но ако звъннеш в конкретния офис и обясниш ситуацията, предполагам че биха проявили разбиране. Но ако се стигне до връщане на пари, от магазина могат да се заядат за неправомерно използване щом картата е на друго лице. Та там може и да се наложи разкарване.
Виж целия пост
# 8
Обади се в колцентъра и веднага ще ти направят справката.
Аз имах подобен проблем - веднъж връзката не стана,
а след това отново изтеглиха сумата.
Имах чувството, че е изтеглена два пъти.
Обадих се в колцентъра веднага,
искаха ми трите имена и ЕГН-то на титуляра на сметката
и направиха справката по телефона веднага. Hug
Виж целия пост
# 9
Ако си направиш интернет банкиране може да виждаш транзакциите когато ти е удобно.
Пин въвежда ли при тези транзакции и какви бележки си подписвала? Какво пише на твоите бележки?
Виж целия пост
# 10
Всеки банкомат може да ти изкара транзакциите. Не е нужно да се разкарваш до банката.
Виж целия пост
# 11
Ако си направиш интернет банкиране може да виждаш транзакциите когато ти е удобно.
Пин въвежда ли при тези транзакции и какви бележки си подписвала?
Да но сина ми е с увреждане и няма търпение  да изчака всичките формалности около изготвянето на ел. банкиране.
А и необходимо ли е да си създавам неудобства на мен и на детето, след като те са сбъркали.Бъркаш и си носиш  последствията мисля.А в Т-маркет да се греши често е практика имам усещането че, си избират изхвърлените от другите вериги продавачки
Виж целия пост
# 12
Да но сина ми е с увреждане и няма търпение  да изчака всичките формалности около изготвянето на ел. банкиране.
А и необходимо ли е да си създавам неудобства на мен и на детето, след като те са сбъркали.Бъркаш и си носиш  последствията мисля.А в Т-маркет да се греши често е практика имам усещането че, си избират изхвърлените от другите вериги продавачки
                         Подписване на една хартийка е цялата работа, а е много полезна не само в случаи като този. Виждаш къде колко стотинки ти взима за теглене, плащане, имаш всякакви извлечения почти по всяко време. И можеш да следиш постъпващите пари. Може би при мен не е банкиране, защото само следя сметките, няма електронен подпис и други глупости. Напълно безплатно ми е. Утре е почивен ден, но ако вашата банка има офис в някой мол може да минете оттам за кратко.
Виж целия пост
# 13
Всеки ПОС терминал, преди да се напише ПИН-а, изписва и сумата, за която е транзакцията. Дали това е екранчето на самия ПОС терминал, или допълнително закачено за него устройство с екранче и клавиатура, няма значение. Ако сумата не отоговаря - не пишете ПИН-а.
На повечето ПОС терминали в чужбина, обикновено дори първо, преди писане на ПИН, виждате сумата, натискате ОК, значи сте съгласни с нея, и след това си пишете ПИН-а.

Така, ако въпреки това е станала грешка, и сумата не отговаря - не подписвайте разписката от терминала. В България освен с ПИН, разписката от ПОС терминала трябва да е подписана. Обикновено персоналът няма да е съгласен с това, но вие подписвате само и единствено, ако ви се възстанови сумата на разликата от издърпаната сума и тази, за която е вашата покупка, в брой.

От това, което е написала авторката, не ми стана съвсем ясно, но май има въведен ПИН и има разписка от ПОС терминала за по-високата сума. Ако наистина това е така - транзакция има, и парите са издърпани от картата.
Предполагам, 2рата транзакция също е минала съвсем успешно, така че наистина, плащанията са 2.  

Аз лично съм имала проблем от недоглеждане и транзакция за по-висока сума, получих си разликата веднага в брой. За 2ро плащане никой и дума не е отворил, при положение, че бележката от ПОС терминала си излезе и на нея пределно ясно се виждаше за каква сума става въпрос.

Надявам се, все пак да не са удържани парите 2 пъти, и авторката да си спести ходенето до банката. Едно онлайн банкиране много помага, особено когато става въпрос са провека на това какво и кога е платено с карта.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия