Пегасус Еърлайнс

  • 1 851
  • 6
Здравейте момичета.  Бях си купила  билети София-Истанбул, за края на октомври – началото на ноември.  Междувременно Пегасус ме уведоми, че от октомври преустановява полетите – т.е. мога да летя с тях до Истанбул, но не мога да се върна. Естествено, отказах отиването. С изненада забелязях, че по сметката са ми върнали само 30 евро, при платени билети за 330 евро ! Намирам го за неприемливо,  в крайна сметка те прецакаха полета, не аз! Писах им по мейла, но останах без отговор. По телефона ме прехвърляха на различни оператори и всички те се правеха, че не разбират английски. Има ли и други в това положение? Имате ли идея как да постъпя?
Виж целия пост
# 1
Имат представителство в София. Свържи се с тях.  Виж какво ти пише като условия при покупка на билета.
Виж целия пост
# 2
Търсих представителство в София, но не намерих - ако имаш техни координати ще съм много благодарна.

По отношение на общите условия пише, че не възстановяват платени суми, ако аз се откажа от полета. В случая аз искам да летя, но те не предлагат услугата - и тази опция естествено не е предвидена.

Някой да има опит с жалба до Комисията за защита на потребителите?
Виж целия пост
# 3
Офисът им е на Патриарха срещу френската гимназия. Това си спомням. Не съм ходила там но така ми бяха обяснили по телефона.
http://www.sofia-airport.bg/pages/content.aspx?lm01=105&lm02=90
Виж целия пост
# 4
Мдаа...Запис, защото и на мен ми отпадна полета с тях и го отказах, но казаха, че до 10 работни дни щели да ми върнат парите. Още не съм проверила всъщност.
Виж целия пост
# 5
Моите ги върнаха, вторият опит по телефона беше по-успешен (попаднах на англоговорящ)
Виж целия пост
# 6
Да, и моите бяха върнати веднага. Naughty
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия